Mikä voisi olla vikana kun soitin ei anna herätevirtaa? Välillä antaa vain radion kautta herätevirran mutta ei ole tehnyt sitäkään vähään aikaan. Mikä vikana? Apua kaivataan! Soitin on Sony CDX-L580. Subbaria ei voi soittaa :(
Vastaukset 9
- vahigossa
pannu sinisen johdon herätevirraksi?se on sähköantennin herätevirta ja antaa virtaa vaan radioo kuunnellessa.tarkista johdot,sinivalkonen on se oikee johto vahvarille.
- edelliseen
jos ei vahvari vieläkään herää niin kytke johto soittimeen tulevaan herätejohtoon.sillon vahvari käynnistyy avainta kääntämällä niinkuin soittimesikin.jos soitin on vaan niin kytketty....tae pistä tulee jatkuvaa virtaa ja katkasijaa väliin....vaihtoehtoja on monii mut tarkasta ny ensin että se on siinä sinivalkosessa piuhassa.
- khiukki
edelliseen kirjoitti:
jos ei vahvari vieläkään herää niin kytke johto soittimeen tulevaan herätejohtoon.sillon vahvari käynnistyy avainta kääntämällä niinkuin soittimesikin.jos soitin on vaan niin kytketty....tae pistä tulee jatkuvaa virtaa ja katkasijaa väliin....vaihtoehtoja on monii mut tarkasta ny ensin että se on siinä sinivalkosessa piuhassa.
sinivalkoista johtoa ei ole. on vain remote antenna. siinä on kiinni tällä hetkellä. mitäs teen?
- Noseless
khiukki kirjoitti:
sinivalkoista johtoa ei ole. on vain remote antenna. siinä on kiinni tällä hetkellä. mitäs teen?
Kyllä sieltä pitäisi sinivalkoinen johto löytyä - ainakin kytkentäohjeen mukaan..
http://pdf.crse.com/manuals/3247307111.pdf - fhsgj
Noseless kirjoitti:
Kyllä sieltä pitäisi sinivalkoinen johto löytyä - ainakin kytkentäohjeen mukaan..
http://pdf.crse.com/manuals/3247307111.pdfsinivalkoinen johto löytyi mutta vahvistin ei saa silti herätevirtaa? Mikä olisi mahdollisesti vialla? Soittimessa kenties jotain vikaa? Miten laitan että saan pelaamaan?
- Noseless
fhsgj kirjoitti:
sinivalkoinen johto löytyi mutta vahvistin ei saa silti herätevirtaa? Mikä olisi mahdollisesti vialla? Soittimessa kenties jotain vikaa? Miten laitan että saan pelaamaan?
Kokeileppa nyt ensin vaikka valokynällä, että tuleeko siihen sinivalkoiseen piuhaan virtaa, kun soitin on päällä.
Jos tulee, vika on tod.näk. sen johdon ja vahvistimen välillä (johdossa), tai itse vahvistimessa. Jos ei tule, on vika soittimessa.
- Sub turbaani
Herätän tän keskustelin nyt henkiin, mutta onko mahdollista soittaa esim vahvarin RCA piuhat-->3.5mm stereo jack, joka menee puhelimeen, tarviiko heräte virran olla jatkuvaa ja onnistuisiko vahvistin käynnistää vaikka 9v paristolla jonka liittäisin herätepiuhaan jonko toinen pää olisi kiinni vahvarissa?
Kiitos jo etukäteen! - minä vaan
Ei onnistu. Helpoiten tuollaiseen viritelmään saa herätteen (vaikka vihaan tälläisiä virityksiä niin silti annan neuvon) kun ottaa vahvistimen virtapiuhasta hyppyjohdolla herätteen. Tällöin on vahvistin koko ajan päällä kun vaan virtapiuha on kytkettynä. Tähänkin on olemassa oma konstinsa miten saa pois päältä (esim tuohon herätehyppylankaan kytkin väliin). Toisekseen puhelimen lähtö teho ei välttämättä sovi vahvistimelle jolloin voi vahvistin hajota.
- Anonyymi
Onko herätejohto vai - ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52536
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518