Katselin eilen poliisi tv:tä ja mieleeni yllättäen tuli ajatus Turun kadonneista. Liikkuuko Turussa sarjamurhaaja? Meillä ei sarjamurhaajan mahdollisuutta juuri huomioida, vaikka suurissa mijoonakaupungeissa aina joku sarjamurhaajakin tunnistetaan lähes vuosittain.
Tuntuu kuin Turussa joku vihaisi nuoria miehiä, ehkä menestyviä nuoria miehia, ainakin itseään parempia nuoria miehiä joidenkin ominaisuuden suhteen. Miksi muuten tapauksia olisi väkilukuun verrattuna reippaasti keskivertoa enemmän?
Turun kadonneista
9
2715
Vastaukset
- Koska siellä
on Aurajoki.
- Kaikki ei ihan kohdallaan T...
Normaalia paljon enemmän tuntuu siellä Turussa katoavan, eikä Aurajokea voi syyttää, muuta kuin siitä että sinnekkin voi kadonnut kadota vaikka muiden toimesta.
- ahas
Ja ketähän menestyviä miehiä Turussa on kadonnut. Hippejä ja opiskelijoitan nuo tuntuvat olevan.
- Kaikki tekijää parempia
Jos kyseessä on rikos, niin tekijä saattaa kokea uhrit itseään parempina. Ei siihen aina paljoa paremmuutta tarvita.
- Tiina TT
Tietääkseni eilen ei tullut poliisi-tv:tä vaan Kadonneet. Ihan eri juttu. Tää on parempi ja juontaja on symppis.
- Minä en
Tosiaan ohjelman nimi oli kadonneet,joka tuli poliisi TV.n paikalla, myös kaksi edellistä poliisi tv:tä on jäänyt pois. Poliisi Tv:ssä mainitaan kaikkien kadonneiden ja heidän tuntomerkkiensä lisäksi myös ajankohtaiset rikokset ja konnat tuntomerkkeineen sekä tavoitellaan silminnäkijöitä. Mielestäni kadonneet ohjelmaan olisi mahtunut enemmän kuin yksi aiemmin kadonneista. Poliisi tv:tä taas ei korvaa mikään muu ohjelma. Itse katselen ja kuuntelen enemmän ohjelmien sisältöjä kuin juontajia.
- oipatia22
Olen miettinyt samaa asiaa. Aurajoesta löydetään aivan liian paljon nuoria miehiä. Eräs sukulaispoikani "heräsi" 2000-luvun vaihteessa eräänä syysiltana Aurajoesta ja sai hilattua itsensä nippa nappa ylös, koska kohdalla sattui juuri olemaan madallettu osuus joen pengertä. Muuten ehkä olisi jäänyt sille tielle. Oli tulossa viihteeltä. Tapahtumasta, miten jokeen oli joutunut, ei hänellä ollut muistikuvaa. Reppu tavaroineen katosi tilanteessa. Kun hän kertoi tapauksesta poliisille, poliisin asenne asiaan oli yhtä lepsua kuin televisio-ohjelmassa Turun katoamisiin. Aiemmin samana syksynä oli Turussa kadonnut yksi opiskelijapoika, jonka kännykästä oli soitettu katoamisen jälkeen johonkin Afrikan valtioon muutamia puheluita. Että silleen.
- Turkulainen
Ja poika löydettiinkin sitten Aurajoesta myöhemmin. Joku sanoi, että puuttui elimiä. En tiedä, pitääkö paikkansa. Ravintolassa kai pantu tyrmäystippoja pojan lasiin, ja sitten talutettu pois ja surmattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216838Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718