Mulla on eksoottisen näkönen maatiaiskissa.. Sitä ei koskaan uskota maatiaiseksi edes mutta haluisin viedä sen ehkä näyttelyyn... Onko edes maatiaiskissanäyttelyitä?
maatiaiskissa näyttely??
7
4992
Vastaukset
- kattiaamus
Siis sulla on KOTIkissa ellet tiedä sen rotua, todennäköisesti kissasi on siis sekarotuinen eikä varsinainen maatiainen. Voit osallistua kaikkiin kissanäyttelyihin, joissa arvostellaan myös kotikissat. Kissan pitää olla sääntöjen mukaan rokotettu. Tutustu kissanäyttelyohjeisiin vaikka netissä. Kotikissaryhmässä ei ole merkitystä miten eksoottisen näköinen kissa on, arvosteluperustelut löydät vaikka googlettamalla kotikissanäyttely - kissanäyttely jne.
- Potaato
Mitä eroa muka on maatiaiskissalla ja kotikissalla? Jos joku haluais minuakin valaista tässä asiassa.
- on suomen
Potaato kirjoitti:
Mitä eroa muka on maatiaiskissalla ja kotikissalla? Jos joku haluais minuakin valaista tässä asiassa.
oma "rotu" joka on vapaasti muotoutunut sellaiseksi mitä se nykyään on. Kotikissaksi luokitellaan myöskin ne kissat jotka eivät ole puhtaasti maatiaisia, eivätkä mitään virallista rotua eli esim. sekoitukset. Molemmat voidaan katsoa kuuluvaksi kotikissoihin, mutta sekoitukset eivät voi olla maatiaisia. Selvittikö tämä yhtään noiden termien käyttöä?
- Ccrawr
Voivat osalistua ihan normaaleihin näyttelyihin. Näyttelyissä on heille oma kategoria missä he kilpailevat muiden maatiaisten kanssa :) lisää tietoa näyttelyistä voit löytää osoitteesta
www.kissaliitto.fi - sama
Ei muuta kun vaan mukaan:
http://www.suvak.net/
seuraava näyttely on 09.09. Paikkaa ei vielä ole päätetty. - kissa hullu
onhan niitä!olen etsinyt meidän kissoille niitä googlenkin kautta kyllä niit löytyy esim helsingistä,lappeenrannasta,porvoota ja muualtakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517003Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414734HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1401969
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321579Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161449
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201194mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101109