mikä

olisi..................

hyvä keino pitää pensaan aluset siistinä(rikkaruohoista),siis muu kun se että repii ne pois,onko mitään?olen vasta muuttanut ok-taloon,joten tää ongelma on mulle uusi:)kyse ei ole marjapensaista vaan koristepensasaidasta.

6

787

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pms68

ensin siis joudut aina hyvään lopputulokseen päästäksesi repimään ne rikkaruohot pois tai myrkyttämään, missä on riskinsä..

Kun alustat pn puhtaat niin laita sinne märkiä sanomalehtiä ja sen päälle haketta/kuoriketta katteeksi. On jotain multaakin joka estää rikkoja, mutta enemmän kukkapenkin juttu einkä ainakaan ole itse kokeillut..

Kun katetta lisätään joka kevät niin puskan aluset pysyy siisteinä.

• paljon.......................

vastauksestasi,teenpä neuvosi mukaan.

• sinne

tosiaan kuoriketta, ja saat kaikenmaailan madot ja tuholaiset kaupanpäälle, mun puskiini ei IKINÄ tuoda sellasta paskaa..

• Kuis noin?
        sinne kirjoitti:

tosiaan kuoriketta, ja saat kaikenmaailan madot ja tuholaiset kaupanpäälle, mun puskiini ei IKINÄ tuoda sellasta paskaa..

Sulla on ollut huono tuuri, jos noin on käyny. (maassa muuten kuuluu olla matoja)

Meikäläinen käyttää katteena pensaitten leikkuujätteet haketettuna, ei tarvii ostaa mitään kuorikkeita. Sanomalehtikerros katteen alla pitää tosiaan rikkaruohot vähän kauemmin pois.

• mulle
        Kuis noin? kirjoitti:

Sulla on ollut huono tuuri, jos noin on käyny. (maassa muuten kuuluu olla matoja)

Meikäläinen käyttää katteena pensaitten leikkuujätteet haketettuna, ei tarvii ostaa mitään kuorikkeita. Sanomalehtikerros katteen alla pitää tosiaan rikkaruohot vähän kauemmin pois.

noin oo käyny, kun sentään kuuntelin puutarhurin neuvoja radiosta, ja ne mahot ja toukat mitä puun kuoren seassa elää, ei todellakaan kuulu marjapuskien juurille:)

• puheen

ollen,pitäisi olla lehtipuun hake maatuu parhaiten eikä tule ätököitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1279
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      87
      1200
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      641
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      598
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      21
      566
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      523
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      479
    9. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      17
      470
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä