Onko kellään kokemuksia VALON ENKELEISTÄ

???

Ovatko luotettavia ja onko heistä joku ylitse muiden?

24

4462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      ...jokainen puhuu vain omasta puolestaan.Mitä tarkoitat "luotettavalla" ?

      • puheet

        pitäneet paikkansa ja ovatko tienneet oikeasti jotakin?


      • Peräkylän Tietäjämuori
        puheet kirjoitti:

        pitäneet paikkansa ja ovatko tienneet oikeasti jotakin?

        Älä tyttöraasu mene heille soittelemaan. He eivät tiedä yhtään mitään, testattu on. Kyselin omista asioistani joita olen itse nähnyt ja vastaukseksi sain epämääeäiaiä sanakäänteitä. Ihan muutama asia osui mutta veikkaan että tuurilla.
        Huijareita he ovat, usko minua. Meitäkin löytyy jotka oikeasti tietävät,mutta emme niin meteliä pidä itsestämme.
        Valon enkeleitä mukamas. Kyllä tällainen touhu tulee vastapuolelta jos minulta kysytään.


    • jenny.

      On. Olen saanut viestin sellaiselta.

      Eipä siinä viestissä mitään enkeli-hierarkiaa korostettu. (Tosin se on kyllä olemassa.)

      Sanoisin, että Arkkienkeli Mikael on aika mahtava - tai siis ON mahtava, mutta ei tietenkään Jumalan yläpuolella.

      • Mikael.

      • Angels69
        Mikael. kirjoitti:

        Mikael on saatanan päävastustaja henkimaailmassa.

        Länsimaisessa taiteessa Mikaelin on kuvattu taistelevan saatanaa vastaan ylivoimastaan tietoisena. Hän polkee saatanan kevyesti maahan tyyni ilme kasvoillaan aivan kuin se olisi jokapäiväinen, vähäpätöinen rutiinihomma. Mielestäni ajatus on ihanan lohdullinen!

        http://www.wikipaintings.org/en/guido-reni/the-archangel-michael-defeating-satan-1635

        Höpö höpö


    • Porkkanakakku-ja booli

      Lucifer on Jumalan Pojista aito valontuoja, muut on halpoja kopioita.

      • desimius

        Kuten varmasti itsekin tiedät, Lucifer OLI Valon Enkeli kunnes alkoi himoitsemaan Jumalan paikkaa.
        Sinulle kyselijä tiedoksi, minulla on kokemusta Valon enkeli -palvelusta. Olen itsekin
        Ennustaja ja saan viestejä enkeleiltä. Sanoisin, että Soile Niemi on epämääräinen näkijä, älä tuhlaa eurojasi häneen,mutta Aurora Luotola on todennäköisesti vahva näkijä. Näen sen. Vuokko Kuusisto on myös hyvä, Irina Aho näkee mielestäni osittain, on parempi kuuntelijana ja parantajana. Heitä on muitakin ja nimet vaihtuvat koko ajan. Jotain hämärää palvelussa on, koska tietyt nimet vaihtuvat koko ajan.


      • Tietoo on.
        desimius kirjoitti:

        Kuten varmasti itsekin tiedät, Lucifer OLI Valon Enkeli kunnes alkoi himoitsemaan Jumalan paikkaa.
        Sinulle kyselijä tiedoksi, minulla on kokemusta Valon enkeli -palvelusta. Olen itsekin
        Ennustaja ja saan viestejä enkeleiltä. Sanoisin, että Soile Niemi on epämääräinen näkijä, älä tuhlaa eurojasi häneen,mutta Aurora Luotola on todennäköisesti vahva näkijä. Näen sen. Vuokko Kuusisto on myös hyvä, Irina Aho näkee mielestäni osittain, on parempi kuuntelijana ja parantajana. Heitä on muitakin ja nimet vaihtuvat koko ajan. Jotain hämärää palvelussa on, koska tietyt nimet vaihtuvat koko ajan.

        Mutta en voi kertoo muuta,kun että älkää rahojanne haaskatko moiseen,siinä ryppäässä ei kukaan tee työtään todella oikealla nimellään,siksi nimet vaihtuvat kokoajan.Sama nais-ihminen on monella nimellä,eikö tämä jo kerro jotain luotettavuudesta?`?


      • Susanne72
        Tietoo on. kirjoitti:

        Mutta en voi kertoo muuta,kun että älkää rahojanne haaskatko moiseen,siinä ryppäässä ei kukaan tee työtään todella oikealla nimellään,siksi nimet vaihtuvat kokoajan.Sama nais-ihminen on monella nimellä,eikö tämä jo kerro jotain luotettavuudesta?`?

        Jep, samaa mieltä olen. Hämärää touhua kun nimet vaihtuu vähän väliä. Ei tarvitse kuin Ykköset-lehteä
        seurata niin vähän väliä on eri nimet.
        Nimiä Soile Niemi, Aurora Luotola, Vuokko Kuusisto ja Irina Aho eivät ole muuttaneet ties sitten kuinka moni noistakaan on oikeita. Mutta sitten on Tuulia Kinnulaa, Annikkia, Suvia ja Sanna-Kaisaa ja Kaarin Mäkelää ym.
        Melkeinpä tekisi mieli tehdä poliisille tutkintapyyntö koko "syndikaatin" puuhista.
        Bedette on toinen palvelu jota kehottaisin kaihtamaan.

        Olen puhunut.


      • Molemmista kokemusta.
        Susanne72 kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä olen. Hämärää touhua kun nimet vaihtuu vähän väliä. Ei tarvitse kuin Ykköset-lehteä
        seurata niin vähän väliä on eri nimet.
        Nimiä Soile Niemi, Aurora Luotola, Vuokko Kuusisto ja Irina Aho eivät ole muuttaneet ties sitten kuinka moni noistakaan on oikeita. Mutta sitten on Tuulia Kinnulaa, Annikkia, Suvia ja Sanna-Kaisaa ja Kaarin Mäkelää ym.
        Melkeinpä tekisi mieli tehdä poliisille tutkintapyyntö koko "syndikaatin" puuhista.
        Bedette on toinen palvelu jota kehottaisin kaihtamaan.

        Olen puhunut.

        Ei täällä uskalla kaikkee kertoo mitä todella tietää näistä molemmista yrityksistä,mutta yhdyn edelliseenkirjoittajaan(mätää on)että haisee ympäri Suomen-niemen.Voi voi kumpa tietäisitte!!!


      • asioita
        Molemmista kokemusta. kirjoitti:

        Ei täällä uskalla kaikkee kertoo mitä todella tietää näistä molemmista yrityksistä,mutta yhdyn edelliseenkirjoittajaan(mätää on)että haisee ympäri Suomen-niemen.Voi voi kumpa tietäisitte!!!

        mutta muita ei voi suositella.


      • diipa
        Susanne72 kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä olen. Hämärää touhua kun nimet vaihtuu vähän väliä. Ei tarvitse kuin Ykköset-lehteä
        seurata niin vähän väliä on eri nimet.
        Nimiä Soile Niemi, Aurora Luotola, Vuokko Kuusisto ja Irina Aho eivät ole muuttaneet ties sitten kuinka moni noistakaan on oikeita. Mutta sitten on Tuulia Kinnulaa, Annikkia, Suvia ja Sanna-Kaisaa ja Kaarin Mäkelää ym.
        Melkeinpä tekisi mieli tehdä poliisille tutkintapyyntö koko "syndikaatin" puuhista.
        Bedette on toinen palvelu jota kehottaisin kaihtamaan.

        Olen puhunut.

        Hei,

        Valon Enkeleistä en sano mitään, mutta Bedette on alallaan ainutlaatuinen toimija. Työntekijät ovat asiantuntevia auttajia. Osa jopa selvänäkijöitä. Ja työnantajana Bedette on rehellinen.
        Oliko sinun mielipiteesi faktaa vai fiktiota? Kannattaa tutustua palveluntuottajiin vaikka netissä ensin.


      • tepamunilus
        Molemmista kokemusta. kirjoitti:

        Ei täällä uskalla kaikkee kertoo mitä todella tietää näistä molemmista yrityksistä,mutta yhdyn edelliseenkirjoittajaan(mätää on)että haisee ympäri Suomen-niemen.Voi voi kumpa tietäisitte!!!

        Älä täällä yhdy . Kummasta sait potkut vai etkö päässyt alkuunkaan?


    • selvitystä

      Valon enkeleitä oppii tuntemaan kun tutustuu heihin. Uskoo hyvään ja siihen, että ihmisissä on paljon hyvää. Kun tunnistaa hyvää itsessään niin alkaa saada kontaktia valoon ja siten halutessaan aikaa myöten myös valon enkeleihin. Tärkeintä on oppia tunnistamaan valon enkeli omassa sisimmässään, se Luojan luoma kipinä jolla on yhteys Luojaamme. Tämä kipiä toimii peilinä josta näemme Luojamme suuruutta kuin kuvastimesta.

    • Skerble

      En kerää pokemoneja enkä muitakaan kortteja.

    • avun saanut

      Soitin valon enkelihin Rauhalle tiesi aika mukavasti ja tapahtui samana päivänä. ko. asia.Soitin hälle heti, että tiesit asia, mistä olet saanut taitosi?. Hän sanoi, että "äidin maidossa" jo tullut.

    • yölinjallain

      Mitä suotta. Kyllä yölinja viihdyttäjästäkin voi enkeli tulla. Kuka enkeleihin uskoo.

    • Tyhmäkö5

      Soitin tänään ja meri kuulas jaaritteli puhelua joten katkasin puhelun pian. Viesti tuli minulle perään TYHMÄ.....Älkää soittaa kyseiseen palveluun......VAROITUS huijareita ovat.

    • juanna

      Ns annustajalinjat ovat koulutettuja ilmaisemaan asioista ovelasti sanakiemuroineen että maallikot alkavat uskomaan.Olen seurannut erästä ohjelmaa jossa kaikki eri näkijät näkevät kaikille kysyjille lopussa hyvää,onnea ja iloa ym kivaa,vaikka tuskin kellekään sen ihmeempää tulee tapahtumaan.Ihmisen aivot alkavat tekemään alitajunnassa asioita mitä ennustaja sanoo,tietämättään tai tiedostaen.Ja olen tietänyt henkilöitä ketkä ovat koukussa ennustajiin,parantajiin ja tie mihin guruiksi itseään sanoviin.He saavat hetkeksi mielenrauhan mutta kohta taas soittavat kun ei ala tapahtumaankaan mitään ja ovat levottomia jatunne-elämältään sairaita,Rauhaa ei saa näkijältä,jatkuvasti sinne soittavat ovat ongelmaisia itsensä ja muiden kanssa,heidän täytyy hakea apua ammatti-auttajalta,rauhoittaa oma elämä ja kuulla mitä itse tahtovat.Mitä jäi käteen? Useita satoja euroja kilahtaa ennuseukolle,rahat hupenevat ja ihminen itse ei tervehdy,hänen pitää hakea apua ja elää omaa elämää,enustajien lupaukset aina paremmista huomisista on satua,ihmsinen voi itse muuttaa itseään ja auttaa!

    • KUULIJA

      Ja kirkkoon voi aina mennä ja valoon luottaen! He eivät pyydä rahaa,esirukoilevat ja keskustelavt kauniisti ihmisten kanssa,oikeat uskovaiset!Jeesus on oikea tie ja ammatti-auttajat hädässä.

    • tietotämäkin

      Joku edellisessä kysyi, että ennusajaenkelit on toisella nimellä, se on sallittua niin sanottuna taiteilijanimellä, senkin tähden ettei tule "vainoojia". Toiset tietäjät eivät aina itselleen nää, niin kysyvät kolleegoiltaan.

    • tarjapan

      tepi.s1962@gmail - kyllä, varmasti olet tyhmä hölmö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      274
      2550
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      92
      2021
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1427
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1268
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe