Horsez peliin apua!

Emppulizzzz

Oon jämähtäny siinä kohas missä ollaan sielä kiinassa ja sit ku pitää mennä sinne kartalla merkittyyn paikkaan jne.Ja sitten se kaivaa sieltä sen jonkun kahvan mut en löydä sitä kahvan osaa. Voiko joku auttaa? Missä se kahvan osa on?

45

6587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vekkuliini

      anteeksi että en vastaa sun kyssään mutta toisessa maassa mis on talvi ja varsa niin miten siinä talvimaan tokassa tehtävässä pitää mennä toivon että kertoisit

    • Horsez-94

      Oot jo kiinassa.Muistatko miten pääsit viikolla 2 siitä ruusutehtävästä läpi?Se lahja ei nimittäin oo löytynyt ja mä ja mun kamu ollaan jo epätoivosii.Se on niin kiva peli

      • Apua tarvitseva

        Moi!
        Olen itse jäänyt tähän kohtaan: Olen ensimmäisen viikon toisessa päivässä, ja minulle tuli tehtäväksi kylästä etsiä joku vanha mies, löysin hänet, mutta sitten se "mestari" sanoi, että minun tulisi etsiä palvelukseksi jostain joku kirja että saisin pelikortit... En löydä mitään tornia tai kirjaa. Miten kirjan löytää?


      • danny
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Moi!
        Olen itse jäänyt tähän kohtaan: Olen ensimmäisen viikon toisessa päivässä, ja minulle tuli tehtäväksi kylästä etsiä joku vanha mies, löysin hänet, mutta sitten se "mestari" sanoi, että minun tulisi etsiä palvelukseksi jostain joku kirja että saisin pelikortit... En löydä mitään tornia tai kirjaa. Miten kirjan löytää?

        se kirja löytyy siinä ekalla viikolla sieltä kappelista.Sun pitää vaan seurata kartalta sitä reittiä joka vie kappelille.Kappeli on merkitty karttaan punaisella ympyrällä.Kun kirja on löytynyt ja lähdet kappelilta,silta romahtaa sun alta ja sää rupeet taas pelaan sillä hevosella.Hevosella sun pitää kiertää kappelin toiselle puolelle sinne ns."umpikujaan",siellä on sellainen valkoinen aita ja rotko ja se kappeli on suoraan sun edessä,rotkon toisella puolella..... etsit siitä aidasta aukon ja hyppäät hevosella rotkon toiselle puolelle.Menet tytön luokse,nouset satulaan ja palaat samaa reittiä takaisin sen antiikkiliikkeen myyjän (old Master) luokse!=)


      • Apua tarvitseva
        danny kirjoitti:

        se kirja löytyy siinä ekalla viikolla sieltä kappelista.Sun pitää vaan seurata kartalta sitä reittiä joka vie kappelille.Kappeli on merkitty karttaan punaisella ympyrällä.Kun kirja on löytynyt ja lähdet kappelilta,silta romahtaa sun alta ja sää rupeet taas pelaan sillä hevosella.Hevosella sun pitää kiertää kappelin toiselle puolelle sinne ns."umpikujaan",siellä on sellainen valkoinen aita ja rotko ja se kappeli on suoraan sun edessä,rotkon toisella puolella..... etsit siitä aidasta aukon ja hyppäät hevosella rotkon toiselle puolelle.Menet tytön luokse,nouset satulaan ja palaat samaa reittiä takaisin sen antiikkiliikkeen myyjän (old Master) luokse!=)

        Ööö... Kun sain sen kartan siltä old masterilta, niin miten sen voi katsoa? Sitä paitsi, jos muilla ei ole, kaikki tekstit ja puheet ovat englanniksi, joten en ymmärrä oikein mitään...


      • danny
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Ööö... Kun sain sen kartan siltä old masterilta, niin miten sen voi katsoa? Sitä paitsi, jos muilla ei ole, kaikki tekstit ja puheet ovat englanniksi, joten en ymmärrä oikein mitään...

        Sää pystyt katsomaan sen kartan ja kaikki muutkin sulla olevat esineet,joita saatat jossain tarvita,kun painat I:tä!=)

        Käys lukemassa mun kirjoittama aihe.... "Suomenkielisiä ohjeita Horsez peliin"... pitäisw löytyä samalta sivulta kuin tänkin aiheen!=)

        Ainahan sää voit käyttää sanakirjaa tai vanhempia apuna,jos jotain täytyy Suomentaa!=)


      • Granberry-
        Apua tarvitseva kirjoitti:

        Ööö... Kun sain sen kartan siltä old masterilta, niin miten sen voi katsoa? Sitä paitsi, jos muilla ei ole, kaikki tekstit ja puheet ovat englanniksi, joten en ymmärrä oikein mitään...

        Eli kysymys tulikin, ollaan toisen viikon alussa :D


      • ----
        Granberry- kirjoitti:

        Eli kysymys tulikin, ollaan toisen viikon alussa :D

        Hei voiko joku auttaa mua? Äkkii hei ostin pelin tänään ja en osaa asentaa sitä! AUTTAKAA MUA! haluun äkkii pelaamaan sitä!


      • Iskuliini

        Tarvitsen apua tossa ihan alussa ekassa tehtävässä. En löydä missä se tyttö on, voiko joku kertoo?


      • Alluuu
        Iskuliini kirjoitti:

        Tarvitsen apua tossa ihan alussa ekassa tehtävässä. En löydä missä se tyttö on, voiko joku kertoo?

        Sen tytön löytää ku meet vaa suoraa sinneppäin mihin se heppa ososttaa ja sit tulee vastaan ruskee ovi ja oikeella pensas, mee sen pensaan lähelle ja näät siinä käden, paina välilyöntiä niin se tyttö tulee sieltä :) mullakin oli tän kohdan kans ongelmia, mut sitten tajusin lukea keskusteluja!! :)


      • mir|
        danny kirjoitti:

        se kirja löytyy siinä ekalla viikolla sieltä kappelista.Sun pitää vaan seurata kartalta sitä reittiä joka vie kappelille.Kappeli on merkitty karttaan punaisella ympyrällä.Kun kirja on löytynyt ja lähdet kappelilta,silta romahtaa sun alta ja sää rupeet taas pelaan sillä hevosella.Hevosella sun pitää kiertää kappelin toiselle puolelle sinne ns."umpikujaan",siellä on sellainen valkoinen aita ja rotko ja se kappeli on suoraan sun edessä,rotkon toisella puolella..... etsit siitä aidasta aukon ja hyppäät hevosella rotkon toiselle puolelle.Menet tytön luokse,nouset satulaan ja palaat samaa reittiä takaisin sen antiikkiliikkeen myyjän (old Master) luokse!=)

        Itelläkin on ongelmaa tossa ekan viikon toisen päivän tehtävässä.. Oon kattonu siitä kartalta sen kappelin paikan ja luultavasta myös löytäny sen.. Mutta mitenkään en sinne oo vielä päässy.. Mietin et pääsiskö ton hevosen selästä jotenki pois tai miten mää pääsisin sinne kappeliin..? En oo päässy siitä kohasta eteen päin vaikka oon melkein 3h ajan yrittäny tätä.. Oisin todella kiitollinen jos joku ihana ihminen osais neuvoa mua tässä.. :) Vastauksia pliis nopeesti? :)


      • joku vaan
        danny kirjoitti:

        se kirja löytyy siinä ekalla viikolla sieltä kappelista.Sun pitää vaan seurata kartalta sitä reittiä joka vie kappelille.Kappeli on merkitty karttaan punaisella ympyrällä.Kun kirja on löytynyt ja lähdet kappelilta,silta romahtaa sun alta ja sää rupeet taas pelaan sillä hevosella.Hevosella sun pitää kiertää kappelin toiselle puolelle sinne ns."umpikujaan",siellä on sellainen valkoinen aita ja rotko ja se kappeli on suoraan sun edessä,rotkon toisella puolella..... etsit siitä aidasta aukon ja hyppäät hevosella rotkon toiselle puolelle.Menet tytön luokse,nouset satulaan ja palaat samaa reittiä takaisin sen antiikkiliikkeen myyjän (old Master) luokse!=)

        Kun mun pitää ettiä joku punanen kivi, jonka alla on se avain, niin missä se punanen kivi on??? Kiitos etukäteen


    • demcy

      pikkusiskoni sai juuri tuon pelin synttärilahjaksi ja nyt se on kuulemma jämähtänyt jo heti siihen alkuun,jossa pitää pelastaa joku tyttö tippumasta jonnekkin rotkoon.Siskoni (10v.) ei vain osaa pelata sitä kohtaa oikein.Nyt hän sitten pyysi minua kysymään teiltä,että miten siitä ovesta pääsee sillä hevosella?

      • danny

        Siskosi ei kuulu mennä siitä ovesta... sillä hevosella ei pääse siitä ovesta,vaan ideana on se,että laukkaat sinne kukkulalle ja juuri ennen sitä ovea,oikealla puolellasi on "kaatunut" puu siinä rotkossa/sen reunalla... Kun kävelet hevosella puun luokse,näet kaksi kättä,jotka pitelevät puusta kiinni,tämä on se tyttö,joka pitää pelastaa.... Kävele kohti puuta ja etsi kohta,jossa oikeaan reunaan tulee käden merkki,paina tämän jälkeen välilyöntiä ja itse peli hoitaa loput!=)


    • danny

      Emppulizzzz >>>>> Sinä kun kerran olet päässyt jo tästä kohdasta,niin kerro miten se pelataan..... Voin sitten yrittää auttaa sinua,kun pääsen tuohon kohtaan jossa olet!=)

      Ok. toinen viikko menossa,mulla on jo varsa ja kaikki.Sitten saan viestin lappariin,viestissä pyydetään mua meneen sinne kappeliin.Kappelista mää löydän ruusun ja viestin.....

      Kävelen ulos kappelista,seuraan valkoisia kukkia sinne aidalle ja otan valokuvan siitä kivestä jossa on se teksti....

      Tässä tarvitsen apua.En saa selvää sanoista jotka siihen kiveen on kirjoitettu.... Joten,mitä mun pitää tehä sit kun mää oon ottanut sen valokuvan siitä kivestä?

      • Emppulizzzzzzz

        Tekstin näät kun painat i näppäintä ja valitset sieltä kuvan jonka otit. Muista että kun otat kuvaa kivestä sun pitää zoomata ihan niin lähelle kuin mahdollista.
        P.S. Jos et ymmärrä tekstiä niin kysy multa!:D
        Toivottavasti auttaa!


      • danny
        Emppulizzzzzzz kirjoitti:

        Tekstin näät kun painat i näppäintä ja valitset sieltä kuvan jonka otit. Muista että kun otat kuvaa kivestä sun pitää zoomata ihan niin lähelle kuin mahdollista.
        P.S. Jos et ymmärrä tekstiä niin kysy multa!:D
        Toivottavasti auttaa!

        Autto,kiitos... nyt mää jämähdin siihen lumimaan ekalle viikolle.Siihen kun se viikko on jo oikeastaan menty ja mun pitäis nyt pelata sillä Jadella ennen niitä kisoja... Poliisi tehtävä on siis tehty,mutta entä tää toinen?


      • Horsez-66
        Emppulizzzzzzz kirjoitti:

        Tekstin näät kun painat i näppäintä ja valitset sieltä kuvan jonka otit. Muista että kun otat kuvaa kivestä sun pitää zoomata ihan niin lähelle kuin mahdollista.
        P.S. Jos et ymmärrä tekstiä niin kysy multa!:D
        Toivottavasti auttaa!

        moi oon jääny siihen kohtaan pelissä missä pitää aluks kattoo jyrkäänteen kivellä oleva teksti ja sen jälkee piti ettii lahja mut mä en löydö sitä kertokaa plkiiss mitä siin pitää tehä!!


      • Jenny90
        Horsez-66 kirjoitti:

        moi oon jääny siihen kohtaan pelissä missä pitää aluks kattoo jyrkäänteen kivellä oleva teksti ja sen jälkee piti ettii lahja mut mä en löydö sitä kertokaa plkiiss mitä siin pitää tehä!!

        hei, mikä se juttu on, kun pitää etsiä Jennylle (?) joku objecti. Se on karttaan merkitty, tämä paikka, mutta sitten ,kun löydän ja vien sen sinne kirjastoon,niin Jenny sanoo et se oli väärä. Sitten pitää lähteä uudestaan ettimään. Niin missä se olis sitten ja mikä juttu tää nyt sit on? :D


      • tämä vastaus

        siinä tekstissä kivellä lukee että mene valkoisesta kukasta 16 askelta suoraan ja käänny seinään päin ja siihen 8 askelta.sit pitää löytyy siit kohtaa joku lahja jota en ite oo löytäny.


      • HÖHÖÖ
        Emppulizzzzzzz kirjoitti:

        Tekstin näät kun painat i näppäintä ja valitset sieltä kuvan jonka otit. Muista että kun otat kuvaa kivestä sun pitää zoomata ihan niin lähelle kuin mahdollista.
        P.S. Jos et ymmärrä tekstiä niin kysy multa!:D
        Toivottavasti auttaa!

        Minne menit siinä lumimaan kohdassa, kun piti mennä ettii se juliste tai jotain??


      • Polar
        tämä vastaus kirjoitti:

        siinä tekstissä kivellä lukee että mene valkoisesta kukasta 16 askelta suoraan ja käänny seinään päin ja siihen 8 askelta.sit pitää löytyy siit kohtaa joku lahja jota en ite oo löytäny.

        Mä en ole myöskään löytänyt kyseistä lahjaa..

        Mut oisko ketää joka on pelannu Horsez (PC) ton kohan yli??

        Mä suomensin tekstin ihan oikein, mut en löydä mitää.. Siis se sininen teksti kivessä- kohta.

        KIITOS. :)


      • -ponnyyy
        Emppulizzzzzzz kirjoitti:

        Tekstin näät kun painat i näppäintä ja valitset sieltä kuvan jonka otit. Muista että kun otat kuvaa kivestä sun pitää zoomata ihan niin lähelle kuin mahdollista.
        P.S. Jos et ymmärrä tekstiä niin kysy multa!:D
        Toivottavasti auttaa!

        moi, voiko joku kertoa täytyykö ekoan viikonkisat päästä läpi jotta peli etenee

        sori meidän tietsikasta on rikki nappula, en saa kyssä merkkiä..

        KIITOS JOS JOKU EHTII VASTATA

        P.S mä ehkä söhläsin jottain ja painon tän viestin et tä olis muka vastaus johonki, sorry


      • s-unday
        Polar kirjoitti:

        Mä en ole myöskään löytänyt kyseistä lahjaa..

        Mut oisko ketää joka on pelannu Horsez (PC) ton kohan yli??

        Mä suomensin tekstin ihan oikein, mut en löydä mitää.. Siis se sininen teksti kivessä- kohta.

        KIITOS. :)

        Ota kuva kivestä, HUOM! zoomaa oikein! ja sit laske siit valkoselta kukalta kuusitoista KÄVELYASKELTA eteenpäin ja kahdeksan askelta oikealle. Siellä pitäisi olla valkoinen pieni piste. Mikäli et löydä sitä, pyöri ympääriinsä kunnes näät käden kuvan ja paina välilyöntinäppäintä.
        Toivottavasti autoin, ellet oo jo selvittänyt sitä...


      • Keynex
        Polar kirjoitti:

        Mä en ole myöskään löytänyt kyseistä lahjaa..

        Mut oisko ketää joka on pelannu Horsez (PC) ton kohan yli??

        Mä suomensin tekstin ihan oikein, mut en löydä mitää.. Siis se sininen teksti kivessä- kohta.

        KIITOS. :)

        Joo eli se lahja ei löydy ihan helposti .. eli .. menette 16 askelta "taaksepäin" siitä kivestä ja 8 oikealle .. sitten kannattaa pyöriä siinä nurtissa ja heti kun tulee käden kuva napsauta vain välilyöntinäppäintä !

        PS. miten pääsee sinne linnaan ? oon 4 viikolla ja en löydä mitään tietä tai polkua .. ei edes jalan .. ja mist' löytää janen ? kuvat ja kaikki on mutta janen kuva pitäisi saada patrickille :) ja se spiken progo-joku-mikä-nyt-onkaan-juttu nii ne puuttuu .. mistä löytäisin ne ?

        KIITTI JO ETUKÄTEEN !


      • Keynex
        Keynex kirjoitti:

        Joo eli se lahja ei löydy ihan helposti .. eli .. menette 16 askelta "taaksepäin" siitä kivestä ja 8 oikealle .. sitten kannattaa pyöriä siinä nurtissa ja heti kun tulee käden kuva napsauta vain välilyöntinäppäintä !

        PS. miten pääsee sinne linnaan ? oon 4 viikolla ja en löydä mitään tietä tai polkua .. ei edes jalan .. ja mist' löytää janen ? kuvat ja kaikki on mutta janen kuva pitäisi saada patrickille :) ja se spiken progo-joku-mikä-nyt-onkaan-juttu nii ne puuttuu .. mistä löytäisin ne ?

        KIITTI JO ETUKÄTEEN !

        joo eli se oli *nurtsilla :D


    • =PolleHullu=

      Siihen jossa saa ratsastaa vapaasti maastossa?

    • Pirre

      Voik joku auttaa mua.. en ymmärrä et miks mun se koko peli ei suostu ees asentumaan koneesee :O siihen tulee se et asenna mut sit ei enä tapahdu mitään O_o ja anteeks et puhuma mun ongelmast heh... :D

      • Keynex

        Eli . ekaks laitat levy nro 1 asemaan ja odotat kunnes se on ladannut. sitten kun se pyytää levy 2 laitat sen asemaan (otat tietenkin levy 1 pois :D) ja sitten odotat että se on ladannut ja sitten viimeitteeksi levy nro 3 ! HUOMHUOMHUOMHUOM !!! LEVY 3 ON PELILEVY ELI SE MILLÄ PELATAAN !!!!!!!!!!


    • mirkku-murkku

      en oo päässy viel niin käuas vaan oon jämähtäny siihen talvi paikkaan jossa pitää ,ottaa kuva lipusta
      voiko joku auttaa pääsee läpi toi kohta??

      • s-unday

        olet jutellut Jaden kanssa, joten lähde ulos kirjastosta. Kävele eteenpäin sille portille ulos kylästä. Olet nyt hevosen selässä. Ratsasta eteenpäin ja yli ensimmäisen rautatien. käänny oikealle ja jatka matkaa. Ratsasta sillan yli ja ylös mäelle. Katso nyt lipun linnakuvaa ja etsi sopiva paikka josta näet linnan. Ota siitä kuva ja ratsasta takaisin kylään juttelemaan Jadelle.
        Olet Jade. Mene juttelemaan Samuelille. Mene sen jälkeen ulos kirjastosta ja juttele Carollille ja Aureliélle. Mene sen jälkeen kirjastoon ja juttele Samuelille. Hän antaa sinulle lippunsa. Mene ulos kirjastosta ja kiirehdi konserttiin.

        Toivottavasti autoin.


    • Suppu11

      Hei! En pääse Kiinan ensimmäistä tehtävää läpi.Se ihme Kiew tai joku antaa sen kartan ja kun menen maastoon löydän kaivon josta puuttuu jokin vipu ja jotain tällästa mitä siis teen?

      • Apuuvvaaa.

        Nii siinä kun pitää etsiä se linna mikä on siinä julisteessa. Siis silloin kun Jade haluaa mennä sinne konserttiin... Linnan löydän mutta miten sinne pääsee?
        Se on ihan liian vaikee tehtävä ;-/... pliis vastatkaa!


      • s-unday
        Apuuvvaaa. kirjoitti:

        Nii siinä kun pitää etsiä se linna mikä on siinä julisteessa. Siis silloin kun Jade haluaa mennä sinne konserttiin... Linnan löydän mutta miten sinne pääsee?
        Se on ihan liian vaikee tehtävä ;-/... pliis vastatkaa!

        tarkoitus ei ole mennä linnan sisälle vaan ottaa oikeanlainen kuva siitä, ratsastaa takaisin ja ennä kirjastoon jutteleen Jadelle. Sit juttele Samuelille ja mee ulos kirjastosta. Tapaat Carollin ja Aurelién. juttele niiden kanssa ja mee takasin samuelin luo ja juttelle sille. Sit juokse sinne konserttiin!


    • huhyyy

      No minä ostin tuon pelin ihan turhaan....En edes saa ladattua. I Don`t understand

      • Minäpäminä<3

        No, olen kuullut, että pelissä on 3 levyä. Apua, miten te ootte saaneet sen asennettua?


    • apua

      Olen päässyt kaverin kanssa sinne kiinaan.. olemme jämähtäneet siihen ku se kameran tsuumi ei toimi ja olemme korjanneet sen, mutta emme keksi mitä sen jälkeen pitäisi tehdä??

      Voisko joku autaa meitä?

      • sara.

        En saa yhtään pistettä kun koulutan tota varsaa. mitä pitäis tehä.Oon kyl keränny niit vihreitä mut mitän ei tapahu??


      • s-unday
        sara. kirjoitti:

        En saa yhtään pistettä kun koulutan tota varsaa. mitä pitäis tehä.Oon kyl keränny niit vihreitä mut mitän ei tapahu??

        tää on lainattu yhestä dannyn viestistä, mut kokeile:
        Sun täytyy hiirellä seurata sitä varsaa siinä violetin kohdevalon kohdalla niin,että se ympyrä tulee siihen valkoisella viivalla,joka kerta kun sää saat yhden kokonaisen ympyrän tehtyä,sää saat yhden pisteen.Hiirellä liikkuessa sun tulee kiertää kaikki punaset ympyrät ja yrittää kerätä mahdollisimman paljon vihreitä.

        toivottavasti auttaa...


      • HELLU 8V
        s-unday kirjoitti:

        tää on lainattu yhestä dannyn viestistä, mut kokeile:
        Sun täytyy hiirellä seurata sitä varsaa siinä violetin kohdevalon kohdalla niin,että se ympyrä tulee siihen valkoisella viivalla,joka kerta kun sää saat yhden kokonaisen ympyrän tehtyä,sää saat yhden pisteen.Hiirellä liikkuessa sun tulee kiertää kaikki punaset ympyrät ja yrittää kerätä mahdollisimman paljon vihreitä.

        toivottavasti auttaa...

        Mitä siinä pitää tehdä ku ollaan kirjastossa ja sielä on kolme lipastoa kun painaa jotain niistä tulee aika. HELP! miten siinä edetään?


      • m
        HELLU 8V kirjoitti:

        Mitä siinä pitää tehdä ku ollaan kirjastossa ja sielä on kolme lipastoa kun painaa jotain niistä tulee aika. HELP! miten siinä edetään?

        oot varmaan siinä aika alussa, missä on se joku kilpailu niiden opiskelijoiden kesken? en muista tarkaan, mikä loota niistä piti valita, mut otti minkä tahansa, ni kartan avulla pitää mennä etsimään joku esine sieltä maastosta. jos valitsee ekana väärin jne, ni ei haittaa jos aika loppuu, voi sit tehdä uudestaan ja käydä katsomassa joku toinen.


      • HELLU9W
        m kirjoitti:

        oot varmaan siinä aika alussa, missä on se joku kilpailu niiden opiskelijoiden kesken? en muista tarkaan, mikä loota niistä piti valita, mut otti minkä tahansa, ni kartan avulla pitää mennä etsimään joku esine sieltä maastosta. jos valitsee ekana väärin jne, ni ei haittaa jos aika loppuu, voi sit tehdä uudestaan ja käydä katsomassa joku toinen.

        oon ny 9! :)))))) nii oon päässy siit jo ni olen ny siinä mis pitää mennä niitä valakosia kukkia pitki ni oon päässy sen mutta siinä tulee postikortti ja kirje ja ruusu XD ni en osaa yhtää et miten siit edetää... WHAT? autakaa!!! sinä varsinkin m. en osaa enkuu kovi hyvin.... :DDDDD HELP ME!


      • T
        HELLU9W kirjoitti:

        oon ny 9! :)))))) nii oon päässy siit jo ni olen ny siinä mis pitää mennä niitä valakosia kukkia pitki ni oon päässy sen mutta siinä tulee postikortti ja kirje ja ruusu XD ni en osaa yhtää et miten siit edetää... WHAT? autakaa!!! sinä varsinkin m. en osaa enkuu kovi hyvin.... :DDDDD HELP ME!

        En löydä sitä punaista kiveä, jonka alla on se avain?? Missä se on?


      • Keynex
        T kirjoitti:

        En löydä sitä punaista kiveä, jonka alla on se avain?? Missä se on?

        Joo eli kiven löytää kun menee SUORAA tietä vastakkaiseen suuntaan sitä porttia sinne ylös. Sitten käännytään vasemmalle ylös ja ihan loppuun saakka ja siellä avain odottaa hakijaansa kiven alla :)!


      • Avuton?
        Keynex kirjoitti:

        Joo eli kiven löytää kun menee SUORAA tietä vastakkaiseen suuntaan sitä porttia sinne ylös. Sitten käännytään vasemmalle ylös ja ihan loppuun saakka ja siellä avain odottaa hakijaansa kiven alla :)!

        Juuh, elikkä oon jämähtäny neljännen viikon joululahjatehtävään. En tahdo löytää lahjoja! Oon löytäny: Kukan, viulujutun, kirjan, kirjotelman, ja sen cd.n. En saa niistä tyypeistä kuvaa, tai löydä muutenkaan niitä loppuja lahjoja... Auttaisko joku?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe