Onkos täällä kenelläkään kokemuksia tollasista koneista? Minkälainen kestävyydeltää, onko paljon vikoja?? ym. kehut ja haukut.
Jontikka 6310/6410
13
9413
Vastaukset
- juntti_
Poikkeaako paljon 6400sesta?
- tietuva
10-sarjassa taitaa olla avoin hydraukiikka ja muutakin poikkeavuutta mutta katso konedatasta.
http://www.konedata.net/Traktorit/jd.htm - juntti_
tietuva kirjoitti:
10-sarjassa taitaa olla avoin hydraukiikka ja muutakin poikkeavuutta mutta katso konedatasta.
http://www.konedata.net/Traktorit/jd.htmJoops, noi on kyllä nähty, mut nyt kiinnostais enemmän käyttökokemukset ja kestävyys..
- Sitten tutut
juntti_ kirjoitti:
Joops, noi on kyllä nähty, mut nyt kiinnostais enemmän käyttökokemukset ja kestävyys..
- juntti_
Sitten tutut kirjoitti:
Kyllähän sitä tonnekki pitäis kysymys laittaa mut päätin kysyy täältä eka.
- 3 deereä ja lisää tuloo...
kyllä kun huuteloo rajaojien toisille puolille niin kyllä Laatu pitää pyörät pyörimässä.
410- on 115 hp, ei vikoja auto quad loota ei vikoja, hytrauliikkaa 96 l/min yksi letku vaihdettu, ja se "rätti" letku ruiskutus pumpun ja suodattimen väliin myös vaihdettu.
Ei muita vikoja.
Muuten tiedäkkö että yheltä isännältä hajos 40 sarjan jontikka rehunteko aikaan ke aamuna tuli kiertokanki kyljestä läpi. No isäntää v****ti kovasti huolto mies alkoi samana iltapäivällä tilaamaan osia hesasta. Hesan setä Saksasta. No saksata tuli kysely huoltomiehelle että kuinka näin on voinu käyrä?
Ja sillä seurauksella että samana iltana oli jo vaasan lentokentällä täydellinen lohko TAKUUSEEN odottamassa vaihtamista sillä eholla että vanha lohko lähetetään tuotekehittely osastolle takaisin että tiedetään välttää sama moka. Perjantaina isäntä teki rehua jo samalla John Deerellä vanhasta moottorista oli jäljellä laturi ja startti. Laskun maksoi John Deere Company Ltd.
Niin traktorilla oli ikää 9 vuotta mittarissa 7000 tuntia ja rapiat päälle.
Ja isäntä yhtä hymyä.
Tuon tapauksen ja jonnun jokapäivä panostamien miljoonien johdosta me saamme nautti ehkä ajamisesta maailman laadukkaimilla traktoreilla.- Nimetön
Itseäkin alkanut kiinnostaa Deere, mutta kun on kuulunut juttuja että koneita lähetetään tehtaalle korjattavaksi jatkuvasti.
Eihän muuten mutta kaikkia töitä ei saa tehtyä laina traktorilla.
Onkohan se pelkkää huhua että, pakkasella monenlaisia selvittämättömiä ongelmia? - 3 Deereä
Nimetön kirjoitti:
Itseäkin alkanut kiinnostaa Deere, mutta kun on kuulunut juttuja että koneita lähetetään tehtaalle korjattavaksi jatkuvasti.
Eihän muuten mutta kaikkia töitä ei saa tehtyä laina traktorilla.
Onkohan se pelkkää huhua että, pakkasella monenlaisia selvittämättömiä ongelmia?koneet "puolilämpöises hallis"
Tarina on tosi tosin sattunu jo joskus 1999-2001 vuonna - Jontikasta jonkunkin verran
Nimetön kirjoitti:
Itseäkin alkanut kiinnostaa Deere, mutta kun on kuulunut juttuja että koneita lähetetään tehtaalle korjattavaksi jatkuvasti.
Eihän muuten mutta kaikkia töitä ei saa tehtyä laina traktorilla.
Onkohan se pelkkää huhua että, pakkasella monenlaisia selvittämättömiä ongelmia?Esim yhtään John Deeren autopoverin laatikkoa ei aukaista omin päin, eikä huoltomiehen toimesta. Itävallasta lähtee kaveri uuden laatikon kanssa ja vie vanhan laatikon mennessään, on saanut jopa seuraavana päivänä koneen liikenteeseen.
Toki perusvika tuossakin laatikossa on Suomalaisten toimesta korjattu, sillä tuohan oli hieman arka suomen pakkasille. Ei enää.
Suomesta lähtee isänniltä, urakoitsijoilta ja huoltomiehiltä päivittäin korjaus / kehitys ehdotuksia tehtaalle / suunnittelijoille. Kyllä täytyy tunnustaa että monet ehdotukset ovat menneet myöskin läpi ja ne jo seuraavissa malleissa loistavat olemassa olollaan.
Tuossa firmassa kuunnellaan myös loppukäyttäjää ja jos ei homma toimi niinkuin pitäisi niin se korjataan. Miljoonien eurojen päiväkehitys ei mene hukkaan.
Toki isäntien pitäisi muistaa että Suomi 5 milj. ihmisen maana on hieman altavastaajan asemassa kansainvälisten koneiden tuotekehittelyssä. Mutta sillä etä Jd on saavuttanut Suomessa markkina asemansa niin meitäkin kuunnellaan.
Ei tuote kehitys rajoitu pelkästään uusiin malleihin, vaan varaosia parannellaan myös vanhempiin koneisiin. Jotkut muistaa vanhempien Jontikoiden vetovastustunnustelu akselin öljyrenkaat. Niin vasta Suomalaisten toimesta selvitettiin että alkuperäiset ei sovi Suomen talveen ollenkaan... asia on tänä päivänä korjattu.
Iloisia päiviä niille ketkä JD:llä ajaa - Nimetön
Jontikasta jonkunkin verran kirjoitti:
Esim yhtään John Deeren autopoverin laatikkoa ei aukaista omin päin, eikä huoltomiehen toimesta. Itävallasta lähtee kaveri uuden laatikon kanssa ja vie vanhan laatikon mennessään, on saanut jopa seuraavana päivänä koneen liikenteeseen.
Toki perusvika tuossakin laatikossa on Suomalaisten toimesta korjattu, sillä tuohan oli hieman arka suomen pakkasille. Ei enää.
Suomesta lähtee isänniltä, urakoitsijoilta ja huoltomiehiltä päivittäin korjaus / kehitys ehdotuksia tehtaalle / suunnittelijoille. Kyllä täytyy tunnustaa että monet ehdotukset ovat menneet myöskin läpi ja ne jo seuraavissa malleissa loistavat olemassa olollaan.
Tuossa firmassa kuunnellaan myös loppukäyttäjää ja jos ei homma toimi niinkuin pitäisi niin se korjataan. Miljoonien eurojen päiväkehitys ei mene hukkaan.
Toki isäntien pitäisi muistaa että Suomi 5 milj. ihmisen maana on hieman altavastaajan asemassa kansainvälisten koneiden tuotekehittelyssä. Mutta sillä etä Jd on saavuttanut Suomessa markkina asemansa niin meitäkin kuunnellaan.
Ei tuote kehitys rajoitu pelkästään uusiin malleihin, vaan varaosia parannellaan myös vanhempiin koneisiin. Jotkut muistaa vanhempien Jontikoiden vetovastustunnustelu akselin öljyrenkaat. Niin vasta Suomalaisten toimesta selvitettiin että alkuperäiset ei sovi Suomen talveen ollenkaan... asia on tänä päivänä korjattu.
Iloisia päiviä niille ketkä JD:llä ajaaKyllä oli tuo 6310 niin mahtava rattori! Viime lokakuussa vaihdettiin uuteen 5620,niin kyllä sitä vanhaa tuli ikävä.. Vuosimalli taisi olla -98 ja Q640 etukuormaajalla..
Mahtava vetokyky,PQ24 laatikko suunnanvaihtajalla,johon ei ikänä pitäny tehä huoltoja,vaikka monet moittivat JD:n laatikkoa
Painosuhde on juuri ihanteellinen kaikkiin hommiin. Tien aurauksessa puski lunta niinkö olis ollu enemmänki tehoja. Ja kuormaakin oli välillä lavetin päällä niin paljon,että aivan pahhaa teki,mutta ikinä ei tarvinu pienempää pistää silmään,muutako pikavaihteita tietty.
Kaikenkaikkiaan aivan unelma rattori,vielä ittelle tulee laitettua tuollainen kun sukupolvenvaihdos tapahtuu 2 vuoden päästä tilalla - Ei sitten millään
Pakkasella ei lähde millään käyntiin. Saa pitää lohkolämmitintä päällä jonkun aikaa jos on -2 astetta. Hehku toimii ja akku on uusi. Missä vika?
- Anonyymi
Ei sitten millään kirjoitti:
Pakkasella ei lähde millään käyntiin. Saa pitää lohkolämmitintä päällä jonkun aikaa jos on -2 astetta. Hehku toimii ja akku on uusi. Missä vika?
Akun navoissa tai maadoituksessa voi olla vika. Siihen saa kyllä tehokkaamman startin, se auttaa kyllä jos muuten asiat kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akun navoissa tai maadoituksessa voi olla vika. Siihen saa kyllä tehokkaamman startin, se auttaa kyllä jos muuten asiat kunnossa.
No hyvä, nyt pääsee kysyjä käynnistämään koneensa, kun sai ohjeet vain kolmessatoista vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181