Eli tilanne on sellanen, et mun kaasolle, joka tässä tapauxessa on myös yxi elämäni tärkeimmistä ihmisistä sulhasen ohella, voi tulla este meidän hääpäivänä.
Hänen "työtilanteensa" voi muuttua kesän aikana, mikä tarkoittaa sitä, että työtä tulee olemaan viikonloppupainoitteisesti ympäri Suomea. Tottakai harmittaa se, että menettäisin parhaan kaason ikinä, mutta kuitenkin enemmän vielä harmittaa se, että hän ei olisi osa elämäni tärkeintä päivää.
Osa tietenkin ajattelee, että mitäs sitä nyt jo murehdit, kun ei se vielä ole varmaa.. No sen takia mietin, et sit tarvii jakaa hommaa muille ystäville ja varautua pettymyxeen. Ja voin kyllä tunnustautua hieman pessimistisexi :)
Jos kaaso ei pääsekään häihin...
3
1401
Vastaukset
- Älä murehdi suotta
Minun siskoni ei päässyt häihimme, olihan se surku mutta ei maaimaa kaatavaa :) Nää on hyvin henkilökohtaisia asioita, jokainen kokee miten itsestä tuntuu. On vaan nieltävä pettymys ja harmiteltava hamaan loppuun :( Avioliitto joka tapauksessa kukoistaa ja se lohduttaa :)
- ---
häät ovat sinun ja sulhasesi päivä! ..mutta jos haluatte niin voittehan viettää myöhemmin vaikka "pikku-häät" pienellä porukalla joihin ystäväsikin pääsee.
ps. toivottavasti kaasontehtäviä löytyy joku hoitamaan hääpäivänä, jottet itse joudu tulilinjalle. - sillä kaasolla
oikein tehdään? Miksi semmoinen pitäisi mukamas olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634575Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1273023Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua462888Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652237Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4461866Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.741440- 621317
- 621233
- 2611097
- 451008