Ensimmäinen karmapankki avataan ensi kesällä.

Paavo-Jussi Kalle Ingram AK-47

Kannattaa siis avata tili jo tässä elämässä, eihän sitä koskaan tiedä. Kannattaa sitä karmaa vähän jättää varalle seuraavaankin elämään. Karmalainoilla kyllä on melko kovat korot, en suosittele niitä.

14

1321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telegod

      Hassunhauskaa... Lainaa kyllä vois ottaa? Olisi hyvälle karmalle käyttöä.

    • Minun nimi on Einari

      Vaikka olen kunnioittanut kaikkia ihmisiä ihmisinä ja toiminut kaikenpuolin tasapuolisesti muita kohtaan, niin ei siitä ole irronnut nykymaailmassa mitään hyvää. Ei hyvää tekemällä ja toisia kunnioittamalla enää tässä ajassa pärjää. Nykyään hyvää siunaantuu vain toisia hyväksikäyttäville kusipäille.

      • Karman Äiti

        Mitään Einari, pahuuden maailmassa. Elämme tällä hetkellä Kali Yugaa joka on riidan eripuraisuuden aika, ja jota on jäljellä n. 430 000 vuotta.

        Kali pääsee ihmisen sydämeen helposti, avioliiton ulkopuolisen sukupuolielämän kautta, päihteiden käytön kautta (myös kahvi, tee ja suklaa ;)), uhkapelin kautta (sis. hedelmäpelit ja loton ;)),ja lihan, kalan ja kananmunien syönnin kautta.

        Ainoa keino välttää kärsimistä jonkin verran on pidättäytyä yllämainituista asioista.
        Jos et, Kalilla on oikeus rellestää ja järjestää sinulle hankaluuksia, teitpä sitten hyvää tai pahaa. Lisäksi karma ei toimi, karma on.


      • huomannut..

        että koko karma on huuuhaaaata ja että vielä karmapankki! Salli mun nauraa, minulle riittää hyvin Sampo! ;)

        Kyllä muuten kannattaa tehdä hyvää, mutta karman laista ei tule apua!

        Tässä avun salaisuus;
        Gal 6:
        9. Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
        - Jumala ei jää kellekkään velkaa, vaan maksaa sinun hyvät tekosi, kun teet ne pyyteettömästi, kestävyydellä ja niin kuin Jumalalle itselleen!

        Olen Jumalan hullu ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä!


      • oli typeryyden huippu
        Karman Äiti kirjoitti:

        Mitään Einari, pahuuden maailmassa. Elämme tällä hetkellä Kali Yugaa joka on riidan eripuraisuuden aika, ja jota on jäljellä n. 430 000 vuotta.

        Kali pääsee ihmisen sydämeen helposti, avioliiton ulkopuolisen sukupuolielämän kautta, päihteiden käytön kautta (myös kahvi, tee ja suklaa ;)), uhkapelin kautta (sis. hedelmäpelit ja loton ;)),ja lihan, kalan ja kananmunien syönnin kautta.

        Ainoa keino välttää kärsimistä jonkin verran on pidättäytyä yllämainituista asioista.
        Jos et, Kalilla on oikeus rellestää ja järjestää sinulle hankaluuksia, teitpä sitten hyvää tai pahaa. Lisäksi karma ei toimi, karma on.

        äiti karmalta, siis tee parannus ja usko evankeliumi Jeesuksesta, niin ei tarvitse odottaa 430000v.
        kyllä ihan sieluun ja henkeen ottaa tuollainen karmistelu, huuhaa! Miten oot vinksahtanut tuolaiseen hölynpölyyn, kysyn vaan????? Äläkä vaivaudu vastaamaan!! En saa siitä tietoa, kun en katso tarpeelliseksi enempää sekaantua idän humpuukiin!


    • preta

      linkki?
      tili?
      konttori?
      anna jotai infoo!

      MÄ OON NÄLGÄNE HAAMU.
      MULL OJ JANO!
      MULL ON NÄLKÄ!
      MULL OV VILU!
      MULL ON KUSIHÄTÄ :(

      • Karman Äiti

        ja Srimad Bhagavatam, voisivat auttaa tilannettasi, jos meinaan osaat lukea. Osaatko?


      • Karman Äiti kirjoitti:

        ja Srimad Bhagavatam, voisivat auttaa tilannettasi, jos meinaan osaat lukea. Osaatko?

        Jee, sisko, ymmärrän mitä tarkoitat:
        HARE KRISHNA HARE KRISHNA
        KRISHNA KRISHNA HARE HARE
        HARE RAMA HARE RAMA
        RAMA RAMA HARE HARE.........

        KAIKKI KAIKKI KAAAAAAAAIKKI mailmaa vaivaavat ongelmat ratkeavat ihan itekseen, kun me vain laulamme Oikealla Tavalla Hare Krishnan Pyhää Nimeä ja lankeemme Hänen Lotus-Jalkojensa juureen...
        On se nii helppoo! :))


      • vaarallinen!
        wiikatemies kirjoitti:

        Jee, sisko, ymmärrän mitä tarkoitat:
        HARE KRISHNA HARE KRISHNA
        KRISHNA KRISHNA HARE HARE
        HARE RAMA HARE RAMA
        RAMA RAMA HARE HARE.........

        KAIKKI KAIKKI KAAAAAAAAIKKI mailmaa vaivaavat ongelmat ratkeavat ihan itekseen, kun me vain laulamme Oikealla Tavalla Hare Krishnan Pyhää Nimeä ja lankeemme Hänen Lotus-Jalkojensa juureen...
        On se nii helppoo! :))

        oppi, saatanallinen henkivalta, joka on käynyt konkreettisesti käsiksi erääseen tietämääni tuon alan harrastajaan, joka pyrki pois siitä perkeleen ansasta! Konkreettisesti repi hiuksista, ym.


      • Kummastelija
        vaarallinen! kirjoitti:

        oppi, saatanallinen henkivalta, joka on käynyt konkreettisesti käsiksi erääseen tietämääni tuon alan harrastajaan, joka pyrki pois siitä perkeleen ansasta! Konkreettisesti repi hiuksista, ym.

        Siksikö nämä harettajat ajavat päänsä kaljuksi, kun piru koittaa repiä muuten hiukset päästä. Ovatpa ovelia pirulaisia, saa piru pitkän nenän!


    • Lahtinen....

      Mulla on perkeleenmoinen velka karmisesti, korot vaan juoksee velka kasvaa yhtään en pysty lyhentään. Jos tää karmapankki on bandiittipankki niinku maailmanpankki niin mä olen konkurssissa jos ei apua löydy niinku velkajärjestely, sais maksaa jos jaksaa,tai joku muu mieluummi maksaisi? Lisäelämiä täytyy ainaki saada?

      • maristronautti

        on tässä ainakin pitkät maksuajat. Lisäelämiä saa melko vaivattomaasti, ja niin paljon kun tarvii. Kyllä se korko jossain vaiheessa pienenee ja velat muuttuu saataviks, jos ei tässä eikä seuraavassa, niin ehkä jo parinkymmenen elämän päästä on velka kuitattu...


      • Lahtinen....
        maristronautti kirjoitti:

        on tässä ainakin pitkät maksuajat. Lisäelämiä saa melko vaivattomaasti, ja niin paljon kun tarvii. Kyllä se korko jossain vaiheessa pienenee ja velat muuttuu saataviks, jos ei tässä eikä seuraavassa, niin ehkä jo parinkymmenen elämän päästä on velka kuitattu...

        On kuorma-autolla mitaten kymmeniä syntisäkkejä, eli kymmenistä entisistä elämistä "hankittuja"
        Huh. Jos edes tässä elämässä olis saanu lyhennettyä velkaa, mutta kun ei, lisää syntejä, pelkään. Miten sinulla onko velat ja saatavat tasan? Tarviiko syntyä vielä monta kertaa.


      • Anonyymi
        Lahtinen.... kirjoitti:

        On kuorma-autolla mitaten kymmeniä syntisäkkejä, eli kymmenistä entisistä elämistä "hankittuja"
        Huh. Jos edes tässä elämässä olis saanu lyhennettyä velkaa, mutta kun ei, lisää syntejä, pelkään. Miten sinulla onko velat ja saatavat tasan? Tarviiko syntyä vielä monta kertaa.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18368310/itamaisesta-filosofiasta-kiinnostuneille
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18322449/koska-sielu-on-tietoisuuden-hiukkanen-se-on-varustettu-vapaalla-tahdolla--osa-2
        Koska sielu on tietoisuuden hiukkanen, se on varustettu vapaalla tahdolla. Osa 2


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe