Härkänainen - neitsytmies

katriinakakkonen

Olin aikanaan pitkässä suhteessa neitsytmiehen kanssa. Ehkä se oli se 7 vuoden aalto-systeemi, joka pisti uusiksi. Tosin hitaalta härältä siinä meni 8 vuotta.
Millaisia kokemuksia muilla härkänaisilla on neitsytmiehistä? Eräs tuttu ja kiinnostavakin neitsytmies olis tyrkyllä. Tai ollu jo monta vuotta mutta mitään ratkaisua puoleen tai toiseen ei ole tehty. Nähty muutamia kertoja vuodessa aikalailla kaveruus -mielessä. Kannattaako edes ajatella?

13

5406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsyt ja

      itse olen härkä ja me ei olla ikinä tultu toimeen vaikka aikuisiakin tässä jo ollaan. En muita neitsytmiehiä tunne. Neitsytnaisten kanssa taas kemiat pelaa loistavasti, mutta siis miehiin suhtautuisin tosi varauksella, jos sellainen eteen tulisi.

      • neitsyeen

        Itsekin olen härkä. Perhepiirissä neitsyt, ja täytyy sanoa että tärkeimpiä ja hienoimpia ihmisiä. Tarkka, säntillinen ja arvosteleva, mutta hieno tyyppi.


    • NeitsytM..

      En tiedä, että onko horoskoopeilla merkitystä, mutta vaimoni on härkä, eikä kuulemma ikinä halua eroon. Toistakymmentä vuotta suhdetta takana.

    • mahdoton yhtälö

      Härkä ja neitsyt maamerkkeinä opaiden mukaan sopii yhteen lähes täydellisesti. Voipi joiltain osin pitää paikkansa (aistillista erotiikkaa), mutta härkä on liian omistushaluinen ja kaipaa turvallisuutta, neitsyt taas kammoaa sitoutumista ja on äärimmäisen kriittinen, mahtaneeko kukaan täyttää kaikkia laatuvaatimuksia. Tilastollisesti neitsytmiehissä on todennäk eniten ikuisia poikamiehiä!

    • 5 vuotta yhdessä

      Ja ehkä asiaa helpottaa se, että kyseessä hieman poikkeuksellinen Neitsyt...;) Hän on nimittäin erittäin sitoutumishaluinen ja perhekeskeinen.

    • enpä kehuisi

      30 vuotta yhdessä olen ollut neitsytmiehen kanssa. Tietyt ongelmat ovat olleet ja pysyneet.. viimeiset viisi vuotta yritetty tehdä eroa :) Siis jotkut asiat arjessa toimivat loistavasti, arvot samanlaiset yms, mutta kipinä puuttuu, toisaalta jonkinasteinen henkilökohtainen ongelma lienee pahin, siis tuolla neitsytpuolisollani. Ja härkänä olen aivan liian sisukas ..

      • puuttuminen

        ei ole merkistä kiinni.
        Ja toiseksi on väärin nähdä virheet vain toisessa,
        teidän härkien olisikin syytä alkaa katsomaan tai
        edes vikaisemaan välilä asioita myöskin sieltä toiselta näkökannalta.


      • viimeiset kymmenen vuotta :)
        puuttuminen kirjoitti:

        ei ole merkistä kiinni.
        Ja toiseksi on väärin nähdä virheet vain toisessa,
        teidän härkien olisikin syytä alkaa katsomaan tai
        edes vikaisemaan välilä asioita myöskin sieltä toiselta näkökannalta.

        Syytinkö neitsytmiestä ? En omasta mielestäni. Olen hyvin tietoinen omista vioistani, hyvistä ja huonoista puolistani.
        Mutta se henkilökohtainen ongelma on kuule eri juttu, se on todella vaikea asia, jota ei pidä vähätellä.
        Se varmaankaan ei ole merkistä kiinni. Mutta meille se on todellisuutta. Yritin vain kertoa, että se voi olla yksi syy epäonnistumiseemme. Nimittäin se todellakin konkreettinen ongelma joka näkyy ja jonka kokee pahana hyvin moni varsinaisen ydinperheen ulkopuolinenkin ihminen. Mutta se, että tässä vielä ollaan, kertoo kyllä jonkinverran ehkä härkäpuolen turhankin pitkästä pinnasta. Nimittäin sitä se juuri on omalta puoleltani, turhaa sisukkuutta, se vain pahentaa asioita. En koe sitä tässä tapauksessa hyvänä.

        Eikä nämä aurinkomerkkijutut ole muutoinkaan niin yksioikoisia. Pitää tarkastella ihmisen koko karttaa.. Ehkä nämä on täälläkin vain huvia, toivottavasti kukaan ei ota kovin tosissaan.

        Älä sinäkään :) Me jokainen täällä keskustelemme omista lähtökohdistamme miettiessämme, kuka meille on sopiva, kuka ei.


      • Härkänainennnnnnnnnn

        Joo-o olen naimisissa neitsytmiehen kanssa jo 6 vuotta ja valitettavasti meillä nyt ei oo synkannu ainakaan 5 vuoteen ett sitä vaan alussa yritti ja yritti ett varmasti jotain hyvää tästä tulee, (annettiin liikaa toisillemme mahdollisuuksia parantaa ja kehittää suhdetta) mutta vuosi vuodelta vaan pahenee, siksi ero on jo ovella. Neitsyt ja härkä tulevat ilmeisestikkin toimeen vaan hyvinä työkavereina. Härkänä voin sanoa ett olen liian kiihkeä ja erotiikkaa janoava puolisko toisin kuin neitsyt-mieheni.. joka apaattisuudella tuhoaa kiihkeän härän.. Näin meilläpäin. Mutta onneksi tähän tulee muutos. Ett kyllä mä nyt mietin tästä lähtien ett kannatteeko niitä mahdollisuuksia antaa suhteeseen ja KUINKA paljon..? Totta joku raja siinäki pitää olla.


    • sitoutumaan

      ei kannata. kuulostaa tyypilliseltä neitsyeltä, et silloin tällöin tapaillaan. neitsyet ovat uskottomia eivätkä missään tap halua sitoutua mihinkään eikä kehenkään. oma tila ja reviiri kaikkein tärkeintä.

    • nmies

      Ei toimi! Muutaman h/n suhteen kokemukseni mukaan härkänainen on ihmisistä viisain. Jaksaa neuvoa ja opastaa asiassa kun asiassa sekä ylivertaisuutensa vuoksi katsoo voivansa tehdä itse mitä haluaa toisia huomioimatta. Lyhyesti sanottuna härkänaisella on paljon vaatimuksia mutta vähän annettavaa ja lisäksi ovat täydellisesti kritiikkiä kestämättömiä. Pitkään katselin ja kuuntelin, kunnes malja täyttyi...

      • written in stars?

        Kummalla täyttyi malja? Kriitikolla vai jatkuvan kritiikin kohteella?
        Oma kokemus: neitsyet eivät näe vikojaan, syyttää kaikesta muita. Härkä koittaa sitkutella suhteessa ja eroaa vasta kun on henkisesti lopussa.
        En koskaan alkaisi olemaan enää pilkunnu**ija neitsyen kanssa. Takasta luonteestaan huolimatta aika laiskakin.


    • ihmeellinen elämä

      Jos tätä kirjotusta vastauksia miettii uuden horoskoopin mukaan puhutaan tässä oinas (härkä) Leijona(neitsyt) suhteesta.

      Eli mitenkä vois sopia yhteen oinas nainen ja leijona mies????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1532
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1277
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      317
      1170
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1104
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      977
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      970
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      958
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      942
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      930
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      895
    Aihe