11.6?

tinttarillarella

Hei onko missäpäin 11.6 (itse -80) syntyneitä?? Minkäslaisia elämäntilanteita, ammatteja ym teillä on? :) Kesä tulee ihanaa:)

5

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

      Heippa.Minä olen syntynyt 11.6.60-luvun puolivälis.Keittäjä olen ja kaksi lasta.Ihan hyvin elämäni mennyt.Joskus tietty murheita ja suruakin,mutta sehän kuuluu elämään.

    • minä vaan

      Täällä vanhempaa vuosimallia -64. Olen kahden pikkupojan äiti, menossa syksyllä lähihoitajakouluun (kas kun en vieläkään tiedä mikä minusta tulee isona. Kai tässä joku peterpan-syndrooma on). Kaikenlaista on tullut puuhailtua ja vielä tässä ehtii vaikka mitä...

      t. Tinttaralla, ikuinen elämänopiskelija

    • Tirrikkä

      ollaan synnytty ja samana vuonnakin. Mitäs, mulla ollut perinteinen haave. Hyvä maine ja ammatti, kaks lasta, talo ja farmari ja kiva puoliso(mun kohdalla mies). Oikeestaan tässä alkaa olla kaik kohdillaan, kunhan vaan talo saatas viel valmiiks.

    • yksi 11.6 syntyny,vuosi on -68..
      Toista kertaa aviossa,lapseton,kahden punaisen irlanninsetterin onnellinen omistaja(olen koira-ja hevosihminen henkeen ja vereen)
      Kolmen viikon päästä aloitan koulunkäyntiavustajan kurssin,sitä ennen toimin toistakymmentä vuotta siivoojana.Tässä elämäni lyhykäisyydessään:)

    • syntynyt!

      Vuonna 1959 putkahti tämä tyttö maailmaan varustettuna valtavalla eväspussilla.
      Jaa, ammatteja!
      Kylmäkkö, tarjoilija, vaihetyöntekijä elekroniikka tehtaassa, jakeluautonkuljettaja, toimistotyötä valtiolla, työnopettajana konepaja-alalla, pienimuotoisia peruskoulun opettajain sijaisuuksia, lisäansioina siivousta, tilitoimistossa kirjanpitotehtäviä, myymälänhoitajana... Varmasti jää jotain mainitsemattakin. Unohtukoot:)

      Harrastuksiani ovat esim. palveluskoirat, laulu ja kitaran soitto, purjehdus, kalastus, maalaus, käsityöt (varsinkin puutyöt), puutarhanhoito...

      Lapsia minulla ei ole! Naimisissa olin kerran yh-isän kanssa, jolla oli yksi poika:)

      Nyt olen vammautumiseni vuoksi eläkkeellä, mutta edelleenkin kiinni elämässä:) Syksy tulee! Ihanaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe