11.6?

tinttarillarella

Hei onko missäpäin 11.6 (itse -80) syntyneitä?? Minkäslaisia elämäntilanteita, ammatteja ym teillä on? :) Kesä tulee ihanaa:)

5

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen

Heippa.Minä olen syntynyt 11.6.60-luvun puolivälis.Keittäjä olen ja kaksi lasta.Ihan hyvin elämäni mennyt.Joskus tietty murheita ja suruakin,mutta sehän kuuluu elämään.

• minä vaan

Täällä vanhempaa vuosimallia -64. Olen kahden pikkupojan äiti, menossa syksyllä lähihoitajakouluun (kas kun en vieläkään tiedä mikä minusta tulee isona. Kai tässä joku peterpan-syndrooma on). Kaikenlaista on tullut puuhailtua ja vielä tässä ehtii vaikka mitä...

t. Tinttaralla, ikuinen elämänopiskelija

• Tirrikkä

ollaan synnytty ja samana vuonnakin. Mitäs, mulla ollut perinteinen haave. Hyvä maine ja ammatti, kaks lasta, talo ja farmari ja kiva puoliso(mun kohdalla mies). Oikeestaan tässä alkaa olla kaik kohdillaan, kunhan vaan talo saatas viel valmiiks.

• yksi 11.6 syntyny,vuosi on -68..
      Toista kertaa aviossa,lapseton,kahden punaisen irlanninsetterin onnellinen omistaja(olen koira-ja hevosihminen henkeen ja vereen)
      Kolmen viikon päästä aloitan koulunkäyntiavustajan kurssin,sitä ennen toimin toistakymmentä vuotta siivoojana.Tässä elämäni lyhykäisyydessään:)

• syntynyt!

Vuonna 1959 putkahti tämä tyttö maailmaan varustettuna valtavalla eväspussilla.
      Jaa, ammatteja!
      Kylmäkkö, tarjoilija, vaihetyöntekijä elekroniikka tehtaassa, jakeluautonkuljettaja, toimistotyötä valtiolla, työnopettajana konepaja-alalla, pienimuotoisia peruskoulun opettajain sijaisuuksia, lisäansioina siivousta, tilitoimistossa kirjanpitotehtäviä, myymälänhoitajana... Varmasti jää jotain mainitsemattakin. Unohtukoot:)

Harrastuksiani ovat esim. palveluskoirat, laulu ja kitaran soitto, purjehdus, kalastus, maalaus, käsityöt (varsinkin puutyöt), puutarhanhoito...

Lapsia minulla ei ole! Naimisissa olin kerran yh-isän kanssa, jolla oli yksi poika:)

Nyt olen vammautumiseni vuoksi eläkkeellä, mutta edelleenkin kiinni elämässä:) Syksy tulee! Ihanaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1483
    2. 209
      1438
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      970
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      959
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      737
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      725
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      672
    9. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      656
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      650
    Aihe