partamonni tuhoaa

_närkästynyt_

partamonni naaras tuhoaa kasvejani! kurkku ei kelpaa ja pohja tabun olen iltaisin valojen sammuttamisen yhteydessä laittanu. kalliita kasvejani vaan rouskuttaa! apua!?

6

2900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RRR

      Kesäkurpitsaa,hernettä,salaattia,

      tai vihertabuja...

      meillä ainaki vetää ihan himoonsa kesäkurpitsaa raakana ..

      • fish KING

        Pitäisi auttaa asiaan...


      • mutta..
        fish KING kirjoitti:

        Pitäisi auttaa asiaan...

        mitä se on? ja missä muodossa sitä saa/löytyy?


      • RRR
        mutta.. kirjoitti:

        mitä se on? ja missä muodossa sitä saa/löytyy?

        Löytyy tabletteina,hiutaleina jne.....
        se on leväpitoista kalojen ruokaa..

        Akvakaupoista löytyy...


    • No, Matti vaan.

      moi mullon kax sellasta partamonnia, n, 10cm jölliä, muiden pohjanuohoojien joukossa.kasvit kasvaa, hyvä ettei reunanyli tuu sitäkin yrittää yx miekkakasvi, mullon koko allas 410L , Anna fisuille about pri pientä (kuvittele koko kala porukan vatsat,)annosta aamulla klo7-10 ja pääeines vaikka n,klo 12-13.ja ilta eineet sitten kun itsekin hyppäätkaapilla.Mustaisin että kyseinen laji mussuttaa etupäässä enämpi levää, anna kaloilles monipuolista ERIpurkkiruokia ja näiden sekoitusta ja pakaste ihan kaikkee" Niille tarkotettua safkaa. [en ole asiantuntija mutt, ihan hyvin mun allas on toiminu kun, Nyt täytyy lopettaa. T:masa

    • kokemusta on

      Sama ongelma täällä. en tosin tiedä, onko partamonnini naaras vai uros, mutta on tuhonnut miekkakasvin täysin. minäkin olen kokeillut vihertabletteja (novofect) ja kurkkua, mutta ei maistu. kannattaisiko sinun kokeilla esim. intian vesitähdikkiä, tosi helppohoitoinen ja lähti meillä nopeasti kasvamaan, ja siihen monni ei ole koskenut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe