3-tehojuoma, bioteekki, kokemuksia?!?

5 pv takana...

Kokemuksia kys. juomasta?!?
Vajaan viikon oon juonu, ei hyvä olla.
Vatsassa on NIIN paljo ilmaa että ahdistaa. En tiedä johtuuko se juomasta, vai jostain muusta, mutta ennen tilapäiset ilmailut on menny ohi päivässä.
Paino ei oo todellakaan laskenu grammakaan, vaan tullu kilo lisää. Tän tarkotus oli siis puhdistaa elimistö kuonasta, kun paastolle en kerkiä/kykene ja tietty muutaman kilon painonpudotus olis kiva juttu. Masentaa. Jatkanko vai turboilenko toisenkin viikon?!?
Voiko vika olla siinä, että juon koko litran litkua aamulla, (muutenkin aamuisin vetäsen ekaks litran vettä huiviin). Vai onko sillä merkitystä, lipittääkö litkua pitkin päivää???
Aineenvaihdunta EI oo kiihtyny, tuntuu et suoli on jumissa, tulee vaan papanoita...?
Kokemuksia????

14

4069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      pahalta. En ole tommosta kyllä koskaan kokeillu mut kyllä tuntuu olevan tukala olo sulla. Onko sen niinku tarkoitus olla jonkinlainen puhdistus kuuri vai?? Ei taida ihan toimia mä kyllä heivaisin menemään moiset juomat (mun mielipide). Se veden juominen on kyllä aamulla ihan hyvä asia.

    • 2vk takana

      Vastaanpa itse käytön jälkeen. Turha litku, mutta tulipa kokeiltua ja reilu 12 egee meni. Ekan vkn jälkeen turboilu loppu, mutta olo ei keventyny yhtään eikä aineenvaihdunta nopeutunu. Muuten olen siis vege ja syön rutkasti kasviksia ja muita kuituja ja juon vettä. (Hm...mitähän sitä kokeilis seuraavaks?!? Ehdotuksia? :)

      • Nimetön

        aloe veraa ja tykkään kyllä.


      • Bioteekki kokemus.
        Nimetön kirjoitti:

        aloe veraa ja tykkään kyllä.

        Menkat sekos, rasittavia välivuotoja jatkuvasti.


      • Nimetön
        Bioteekki kokemus. kirjoitti:

        Menkat sekos, rasittavia välivuotoja jatkuvasti.

        niin kävi. En kyllä itse ole tuota valmistetta kokeillut enkä tiedä siitä sen enempää. Itse käytän sellaista tuotetta mitä ei saa kaupasta ja se on täysin luonnon tuote ilman mitään lisiä tai synteettisiä muitakaan aineita.


    • 3-t koukussa

      Olen käyttänyt 3-tehojuomaa jo ainakin 7 vuoden ajan. Sitä ei pidä juoda litraa kerralla, vaan lasilliseen sekoitettuna pitkin päivää. Tämä todellakin laittaa vatsan toimimaan ja poistaa itseltäni monenlaisia vaivoja. Kun alkaa tunuta siltä, että jokapuolella kroppaa on jotain epämääräisiä kipuja, olen huomannut että se on johtunut vain aineenvaihdunnan puutteellisuudesta. 3-teho tasoittaa tilanteen, eikä tarvitse valitella lääkärille seliitämättömiä vaivoja. Mikään laihdutusjuoma tämä ei ole, vaikka liiat nesteet poistaakin.

      • joohh

        viikon otin ja en kyl enää ikinä juo uudestaan.turvottaa ja närästää entistä enemmän.=( mikäs ny neuvoksi?


      • ei ikinä koskaan
        joohh kirjoitti:

        viikon otin ja en kyl enää ikinä juo uudestaan.turvottaa ja närästää entistä enemmän.=( mikäs ny neuvoksi?

        Minulle tuli sydämentykytystä, heikotusta ja epämääräinen, hyvin paha olo 3-teho juomasta. Pelottavaa - oikeesti.


      • minä vain
        ei ikinä koskaan kirjoitti:

        Minulle tuli sydämentykytystä, heikotusta ja epämääräinen, hyvin paha olo 3-teho juomasta. Pelottavaa - oikeesti.

        5 päivää kokeilin ja nyt on toista viikkoa mieletön allerginen reaktio päällä!koko kroppa on täynnä kutiavaa,punaista,pientä näppylää,joka ei lähde edes lääkärin määräämillä lääkkeillä. ei koskaan enää kyseistä lientä!kehotan lukemaan tuoteselosteen tarkkaan :)


      • 3-teho juoppo

        Itse olen nyt aloittanut tehokuurin, reilu viikon lipittänyt ja on tosi energinen ja hyvä fiilis, kakka lentää ja turvotukset tiessään... Itse teen tuon 15ml litraan sekoituksen kannuun ja juon aamupalan yhteydessä.
        Voiko olla että ei sitten sovi kaikille, kun sisältää niin monia erilaisia yrttejä yms?


      • Susseus
        3-teho juoppo kirjoitti:

        Itse olen nyt aloittanut tehokuurin, reilu viikon lipittänyt ja on tosi energinen ja hyvä fiilis, kakka lentää ja turvotukset tiessään... Itse teen tuon 15ml litraan sekoituksen kannuun ja juon aamupalan yhteydessä.
        Voiko olla että ei sitten sovi kaikille, kun sisältää niin monia erilaisia yrttejä yms?

        Itsekkin vedin tuon parin viikon kuurin 3-tehoa.. Ekat päivät närästi. Mutta neljäntenä päivänä olo oli mahtava. Itse sekoitan 15ml illalla lasiin ja juon kerralla. enää ei ole mitään oireita. Ja mahtava, puhdas olo kehossa. Ei varmaan sitte sovellu kaikkien keholle, saattaahan siinä olla tietysti jotain, mitä ei joidenkin elimistö suodata. Mutta omalla kohdallani ainaki toimii tehokkaasti !


    • dsf

      Mä kokeilin tuota joskus 10 vuotta sitten eka kertaa ja ei sopinut yhtään. Nyt testaan toista kertaa ja tuntuu kyl toimivan. :)

    • Tuimaa

      Oli tuota Tehojuomaa jääkaapin perällä vuoden vanhaksi päässeenä avattu täysi pullo.Kun en muistanut sen ohjetta enkä tullut lukeneeksi, nautin sitä kuitenkin mittalasin verran kahdesti peräkkäisinä päivinä raakana eikä tullut mitään ikäviä seurauksia ainakaan vielä, ei edes närästystä, tosin minulla on happosalpaajalääkitys. Toisella kerralla kyllä join lasillisen vettä päälle, kun tulin vilkaisseeksi ohjetta pullon kyljestä.Taidan siirtyä jatkossa nauttimaan sitä juomalasiin sekoitettuna iltaisin ja ehkä ateriajuomana.

      • Bööööks

        Bioteekin oiva raportissa todettu puutteita, ks. Oiva


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe