Sunnittelen tässä 4 hengen (2 aik 2 lasta) Ruotsin lomaa heinäkuulle. Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia majoittumisesta eteläisessä Ruotsissa? Minkä hintaisia huoneet ovat? Olen kiinnostunut mökeistä, B&B, motelleista, hotelleista, jne. Lähdemme Tukholmasta ja käännymme Göteborgissa takaisin, ja eteläistä rannikko reittiä ajelemme suurimmaksi osaksi. Olenko jo myöhässä varaukseni kanssa?
Hotelli tai motelli etelä-Ruotsissa
Ystad
1
491
Vastaukset
- Legolandissa kävijät
Meille ( 2 aik 3 lasta )hyväksi majapaikaksi kesäkuun alussa matkalla Legolandiin mennen tullen osoittautui Helsingborgin kupeessa Kågeröd:ssa oleva Tre Stjärnor Bed & Breakfast, Böketoftavägen 1, 26023 Kågeröd. Hinta taisi olla 800 SEK ja sisälsi huoneen ja aamiaisen. Heillä on oma myös oma nettisivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882