Sairaslomalle joka kestää puoli vuotta. Sillä on polvivamma sen takia se joutuu pitää taukoa. Mä sanon että pikaista paranemista Hbk. Toivottavasti olet sitten kehä kunnossa kun palaat.
Vastaukset 2
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Onnea vaan Shawnille paranemisen suhteen. En tosin diggaa hänen ja TripleH:n nykyisestä gimmickistä: nelikymppiset äijät esittää jotain D-Generation X teini-angstia. Naurettavaa.
- kastanja'83
Luulisin, että kun molemmat äijät ovat saaneet saikkunsa pidettyä, DX on vaipunut unholaan. Vaikka luultavasti Vince on ollu alkunahkeutensa jälkeen DX:ään tyytyväinen, koska niitten krääsä myy ku häkä. Ja sehän tietää dollareitten kilinää Vincelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459