mieki "pääsin" tänne isojen tyttöjen palstalle. Olo on vielä jotenski hutero, mutta enköhän mää tästä totu olemaan kuuvellakymmenennellä....:)
No nyt sitten
11
721
Vastaukset
- tammikuun likka
Tästä se alkaa, kohti kuuttakymmentä. Tulikos kovasti juhlittua :)
- Magrat K
Ja tervetuloa! Minä olen täällä jo jonkun aikaa harjoitellut, vaikka virallistun vasta kesäkuun alussa.
- mies_vm56
tyttöjen? Älähän yritä omia palstaa teille tytöille, yhtä lailla tämä on meidän isojen poikienkin palsta;)
Onneksi olkoon vaan ja tervetuloa!- untuvikko:)
myös isojen poikien palstalle:) Ja kiitos paljon tervetulotoivotuksista. Juhlin synttäreitäni Rodoksella:)
- Pirre*
Siitä se olo tasaantuu, ja tervetuloa :)
Minä olen myös yrittänyt nyt ekskertoja tänne tutustua. Jotenkin tuntuu vaan, että en minä halua kuulua tänne. Pakko se on vaan nöyrtyä ja yrittää sekaan.
- Leine
Kun lukee näitä viestejä tulee oikein paniikki että mihin sitä joutuu syksyllä.Ej kai se ikää niin masentava voi olla.
- a.mazon
Leine kirjoitti:
Kun lukee näitä viestejä tulee oikein paniikki että mihin sitä joutuu syksyllä.Ej kai se ikää niin masentava voi olla.
Jää tänne. Mutta älä paljasta kenellekään että olet jo 60.
;)) a.mazon kirjoitti:
;))Minä olen tuhat vuotta, seitojen kanssa.
a.mazon kirjoitti:
;))meni väärälle, taidan olla jo kännissä. sori.
- a.mazon
miljoona kirjoitti:
meni väärälle, taidan olla jo kännissä. sori.
Tunnen minäkin joskus itseni tuhatvuotiaaksi!
Kun viisaus painaa hartioita. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604986Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612134- 2142109
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131334Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181128- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839