Sietääkö kärhö tuulta? Ei mitään suurta,mutta välillä "aidanraosta" puheltelevaa tuulta? Kumpi siis on pahempi, kuuma seisova paikka vai hieman vetoinen?(kuuma ja seisova pakka jos tukin tuulen tien.)
kärhö ja tuuli
3
879
Vastaukset
- pakkasiakin,
eipä kai Suomessa sellaisia myrskyjä ole, että kärhön tappaa ?
Joutuuhan sen kuitenkin kiinnittämään vähän jonnekin, tuskin sitä tuuli vie ! Kuumassa paikassa sopiva kastelu on tärkeä.
Kasvit oppivat yllättävän hyvin selviytymään ja sopeutumaan, jos eivät täysin vääränlaiseen maaperään ole istutettu. - vastaus kysyjälle
eli kova rankkasade ja tuuli riepotteli kärhöä, mutta hyvin tuo kesti. Sidoin langalla kärhöä kiinni tukeen löysästi, yksi oksa vain katkesi vaikka myrräkkä oli tosi kova.
- kestää
Kärhö nimenomaan pitää tuulettamisesta. Se reagoi herkästi kuumissa paikoissa, joissa ei ilma kierrä nuutumalla ja kuivumalla.
Kärhön ihanin ominaisuus on juuri se, että se jaksaa kiivetä melkeinpä minne vain ja koristella kukkasin sen mihin haluaisi vähän kauneutta.
Minä olen joskus ihan vahingossa yrittänyt hävittää kärhön alkuja kitkemällä niitä ja kaivamalla pois ja sieltä se vaan tulla luikersi entistä kukoistavampana :D Ettei se ihan herkästä säikähdä tuulessakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185