Mistäköhän vois johtua sellai juttu et mul on ollu jonkun viikon, tämmönen ihmeellinen "leijuva" fiilis. Samanlainen olo kuin parin oluen jälkeen, eli ns. kevytpäinen, pientä huimausta. Ja suuta kuivaa kokoajan, ja on siis sellanen epätodellinen olo. Pitääkö tässä varata aika johonkin aivokuvaukseen? Oon kuullu että monilla on tällaisia oireita vuosia, vaikkei mitään tautia sen takana olisikiaan. Jos ei kohta lakkaa niin kait pitää varaa joku lääkäri sitten.
outo olo
tomba88
3
1818
Vastaukset
- Mengelex
Pumppuvika. Mene hoitoon.. HETI !!!
- tarkista tila
Saattaa tuo olo johtua alkavasta sokeritaudistakin,taudissa suuta kuivaa ja on koko ajan jano.Kannattaa joka tapauksessa käydä lääkärissä tarkistuttamassa !
- Pelottaaaa
Mullakin on ollut tuollaista oloa vaikka kuinka kauan. On jotenkin sellainen ihmeen "kevyt" ja "painoton" olo koko kropassa. Samalla myös huimaa erikoisesti. Aivan kuin olisin menettänyt ns. sisäisen kosketuksen kehooni. Ihan itkettää kun pelottaa mitä tällainen voi olla. Mulla on kyllä niska-hartiaseudun jumitusta, mutta en tiedä aiheuttaisiko tällaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694