Tässä taas perjantairuno teidänkin iloksenne ja ehkä myös hetken pohtimisen aiheeksi.
(Lainaus on luvallinen.) t. O-O
Miehuuskoe
Tee pyytämättä
muutama hyvä teko
Vaadi lujaan ääneen
oikeutta kaikille
eikä vain
parhaiten maksaville
Vanno häpeilemättä
ja periksi antamatta
rakkauden ja kauneuden nimeen
Laita häikäilemättä
yhtäläisyysmerkit
hyödyn ja tuhon välille
Kohta näet
kenen mielestä
olet täsmälleen
pään verran
liian pitkä
- Tommy Tabermann
Oletko päätä pitempi?
8
600
Vastaukset
- iholle
Taberman oli sanonut kaiken sanottavansa (jos hänellä koskaan sitä olikaan) jo kaksikymmentä vuotta sitten! Loppu on ollut sitten sitä samaa p....njauhantaa! Nythän hänellä on valtuutus vaatia lespahtavalla äänellään kaikille oikeutta,- ei vain itselleen.
- minusta Tommylla
on paljon hyviä ajatuksia ja niitä on mukava kuunnella.
sen esittäjä. Mielenkiintoista, että kommentoit vain kirjoittajaa, etkä hänen - minun mielestäni ihan kiinnostavaa- ajatusleikkiään.
Täällä se näyttää olevan hämmästyttävän tavallista. Jos ollaan eri mieltä jonkun kanssa, hyökätään henkilön eikä hänen esittämiensä ajatusten kimppuun. Mistähän se johtuu?- iho
optimisti-orvokki kirjoitti:
sen esittäjä. Mielenkiintoista, että kommentoit vain kirjoittajaa, etkä hänen - minun mielestäni ihan kiinnostavaa- ajatusleikkiään.
Täällä se näyttää olevan hämmästyttävän tavallista. Jos ollaan eri mieltä jonkun kanssa, hyökätään henkilön eikä hänen esittämiensä ajatusten kimppuun. Mistähän se johtuu?Enkö tosiaankaan mielestäsi hyökkää juuri taabermannin tekemisien kimppuun?? Toteanhan hänen sanoneen sanottavansa jo aikoja sitten ja nykyisin jauhavan peetä. En pidä hänen äänestäänkään ja sen arvostelu kylläkin kohdistuu henkilöön!
Ymmärrän kylläkin, että tommin tekstit puree naiseen,minusta ne yksinkertaisesti vain ovat aivan liian limaisia.
Paavo Haavikko: Ilmaan koverrettu orava, varjotkin siitävät tuuleen!
- lyhyempi
Sen takia se kirjoittelee.
- a.mazon
Ihan kiva koe!
Taapermannia ennen tai jälkeen lukematta. kauniin maljakon, jossa Tabermannin runo:
"Joka tahtoo sinulle hyvää
hänet sinä tunnistat
hänen keveistä käsistään.
Ne lentävät sinun ylitsesi
kuin parvi matkalla
ja sinä liityt niihin."
Ihan kiva lahja :)- Rocellii
tosi hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
