Kaurismies ja oinasnainen

Nimetön

Onko mitään toivoa? Olen itse oinasnainen ja suututan kauriin usein, joka sitten mykkäileekin viikkoja. Välillä menee lämmittään exäänsä koska "luulee, etten halunnut enää jatkaa hänen kanssaan".

10

4392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never gonna happen

...usko pois, oinas on tulinen, kauris viileä ja hidas syttymään... epäonnistuu varmasti.

• mutta joudut kouluttaan

itseäs aika lailla. Mikä sun nousumerkki on? Mulla on aurinko oinas ja nousu neitsyt ja mä luulen, et se neitsytosasto vetoo mun kauriiseen naisellisuudella. KaurisM on aikuistuneen naisen mies. Jos oot kovin nuori ja kärsimätön tulinen oinas, voi olla vaikeeta kauriin kanssa. KaurisM:llä tuppaa oleen usein itseään hiukan vanhempi nainen, semmoinen joka pystyy antaan kauriille tilaa eikä vaadi sitä jatkuvasti tunteistaan tilille. Jos haaveilet tunteensa helposti ilmaisevasta ja sinulle ihailuaan osoittavasta miehestä, unohda kauris. Kauris on hitaasti syttyvää sorttia, puhuu tunteistaan säästeliäästi, mutta rakastuttuaan on sitkeä ja ehkä uskollinenkin.

• nimetön II

Olen itse kaurisnainen ja rakkaani on oinasmies. Ei se niin vakavaa ole:) kaurisihminen on aina epäileväinen kaikessa ja varautunut, on Sulla toivoa, Sinun täytyy vain kertoa monta kertaa että tahdot jatkaa hänen kanssaan...Iloa elämääsi!

• Kokemusta löytyy

Tästä ei tule mitään ellet sinä oinaana pysy tasaisena ja kestä itsekästä kaurista. Kauris ei kestä mitään oikuttelua eikä pysy impulsiivisen oinaan tahdissa. Itse en kestänyt suhteessa ainaista varuillaan oloa. Kenenkään muun pallontallaajan takia en ole yhteensäkään itkenyt niin kuin tämän kauris-miehen takia. En takuulla sekaannu enää yhteenkään kauriiseen tämän sopan jälkeen. Missä on kauriin kyky ajatella itsensä lisäksi edes vähän muita?? Myönnän että olen katkera (ennen kuin joku hyväkäs niin tähän alle kirjoittaa ;) )

• Kaurismies

Jaahas, ihmetyttää mistä te löydätte nuo itsekkäät kauriit jotka ei pidä impulsiivisesta ja oikukkaasta oinaasta. Mulle ainakin, te tuotte valoa ja toimintaa tähän muuten niin harmaaseen kaurismiehen arkeen! : ) Onneksi jumala loi naisen, Oinasnaisen! ; )

• millään...

..jep, myös kauriin kanssa päätä seinään hakanneena oinaana voin vinkata, että läheppä kälppimään, ennekuin on liian myöhästä ja saat siipees. ei onnistu millään... oinas yrittää setviä sotkut ja olla reheellinen vaikka henki menis, mutta kauriit... *&¤##*#! eipä juuri muuta sanottavaa.
        sydän särkyi, kun kundi katos elämästä ilman selityksiä tai kunnollista pistettä jutulle. eipä paljon auttanut, että ainoo pyyntö oli, että jos lakkas diggailemasta, niin olis mies ja sanois suoraan.
        minkäs teet, on meille oinasneideille niitä parempiakin. (ja ehkä tää mun kohtaama kaurisäijä oli vaan akanana herkullisten jyvästen joukossa, eli ehkäpä muut kauriit on hellämielisiä, luotettavia ja niiltä löytyy rohkeutta kertoa, kun rakkaus loppuu...) ja katkeroitua en uskalla, mutta vihanen pitää vähän ollaki, etteivät kävele sitten jatkossakin yli ja pissaa meidän sulosten ja hempeiden juttujen päälle.

• shitsontiainen
        millään... kirjoitti:

..jep, myös kauriin kanssa päätä seinään hakanneena oinaana voin vinkata, että läheppä kälppimään, ennekuin on liian myöhästä ja saat siipees. ei onnistu millään... oinas yrittää setviä sotkut ja olla reheellinen vaikka henki menis, mutta kauriit... *&¤##*#! eipä juuri muuta sanottavaa.
        sydän särkyi, kun kundi katos elämästä ilman selityksiä tai kunnollista pistettä jutulle. eipä paljon auttanut, että ainoo pyyntö oli, että jos lakkas diggailemasta, niin olis mies ja sanois suoraan.
        minkäs teet, on meille oinasneideille niitä parempiakin. (ja ehkä tää mun kohtaama kaurisäijä oli vaan akanana herkullisten jyvästen joukossa, eli ehkäpä muut kauriit on hellämielisiä, luotettavia ja niiltä löytyy rohkeutta kertoa, kun rakkaus loppuu...) ja katkeroitua en uskalla, mutta vihanen pitää vähän ollaki, etteivät kävele sitten jatkossakin yli ja pissaa meidän sulosten ja hempeiden juttujen päälle.

ol mullakin..oli niin hyvä ja hellä ja huomaavainen, mutta yhtäkkiä, kun aloin hieman minäkin haluamaan jotain selkyyttä suhteesta, jäbä(n.50v) otti ja hävis, mitään selittämättä.

Raukkamaista, ei- aikuismaista, laskelmoivaa, välinpitämättömyyttä, itsekkyyttä, oman hyödyn tavoittelua,pettämistä(useampi kierrossa) himon sekä tarpeiden täyttämistä muista välittämättä..

Ja sekun sanotaan että ,kauris voittaa kisailussa aina, vie loppupisteet, totta hemmetissä vie, koska omaa vahvasti edellä mainitsemani luonteepiirteet, ei hänellä mene aikaa tunteiluun vaan pahuudella on tuolloin kaikki energia..muilla sentään empatia, sympatia, omatunto on mukana...

Ja kun lukee että, täytyy antaa aikaa, malttia, lässynlässyn kauriille, muuten kopistaa karkuun, ja paskat, luonnevikaisia ja monia, eihän meille muillekkaan tarvitse antaa normaaleissa tunneasioissa erikoiskohtelua.

Harmi kun tämän merkin kohdalla on paljon vastaavia tapauksia :(

Kaipa siellä on niitä hellytäviäkin turilaita;)

• oinasnainen87

En tiedä kuin kauan te muut olette olleet kaurismiesten kans yhdessä, mutta ajattelin kertoa oman kokemukseni. Olen ollu nyt 7v kaurism.n kans ja hyvin on menny. Ainahan niitä on ylä- ja alamäkiä parisuhteesa. Ns,Omani on kyllä melkoinen jästipää, että pitää osata antaa periksi, mutta niin pitää kyllä hänelläkin. Saas nähdä miten tulevaisuudessa käy, toistaiseksi ainakin hyvin on pyyhkiny. Muistakaa että ihmiset on erilaisia, horoskoopista viis......

• ninuliini

mulla on toisenlainen tilanne.. olen tapaillut oinasmiestä joka on suututtanut minut, kauriin jo moneen otteeseen.. ja niinä hetkinä olen ajatellut että hän ei tahdo mitään, annan olla.. ja tätä on itseasiassa jatkunut tapaamisesta saakka.. kyllä jotain perää näissä horoskoopeissa täytyy olla... x)

• kauriin sielu

Vai että sellaisia kaurismiehent ovat.. kuulkaas tyttelit. haistakaa.. kukkanen. Mä olen kauris ja vaimoni oinas. Te vaan ootta Niin pirun tyhmiä että vaikka teidän eteen kylväisi ruusun terälehtiä niin te olette heti niin epäluuloisia ja oletatta kaikkien tavoittelevan silloin jotain itsekästä. Olen järjestänyt vaimolleni useasti vuodessa erillaisia kohokohtia, niin eikö mitä. se sama paskan jauhanta jatkuu. Mä kysyin häneltä mitä hän on tehnyt minun vuokseni? Hän vastasi: Lapset. siivonnu kodin pessyt pyykit jne jne. Kuitenkin yhtälailla minäkin niitä teen ja en kuitenkaan korosta/maraja niistä omista "miehen hommista" että teen ne rakkaudesta häneen. paskan v*%¤#! Mä oon kuulemma niin omaan napaan tuijjottelija että hän meni ihan kylmäksi. siis tulinen oinas ja kylmä. HAH. mulle ehkä . Nyt tänä kesänä käytiin norjassa pyörällä kahdestaan. Järjestin kaikki siis ihan kaikki.. hänen tarvitsi vaan hypätä kyytiin ja istua ja nauttia. Matkan jälkeen kuulemma en aatellu matkallä häntä ollenkaan. Hän oli NIIN kipiänä ja katki. ja mä vaan ajoin. enkömä nähny?? ohan oinaalla suu. miksi ei aukaise, kun muuten päästelee tollaasii sammakoita suustaan.. Seksi oinaan kans. voi taivas milloinkahan viimeksi..? kaksi viikkoa? kolme? entä sitä ennen..? kaks kuukautta?? kolme? ei muista.. tänä vuonna n. ehkä kolmesti. Alkaa jo naapurin tanttakin näyttään sexyltä. vaikka kasvattaisin seittemän muuta ukkoa tohon ravaamaan niin siltikään mun oinas vaimoa ei miellytä. ai miksi? no siksi ko ne miellyttää niin perkeleesti että ihan vidu''''' Pohjalaanen sanoisi silloin oinaan suulla että: Mikäs v*&%u nyt on ko ei ahista.. siinä teille oinas. Kahtelkaa peiliin tyttäret.. mä teen sitä koko ajan... Yritän etsiä lisää itsestäni vikoja. On vaan joka kuukausi ainavaan hankalampaa.
      Ps sori vuodatus ja kirjoitus virheet. En tohi lukee läpi, jäisi pian vastaamatta.. hehheh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1144
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      46
      848
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe