Onko mitään toivoa? Olen itse oinasnainen ja suututan kauriin usein, joka sitten mykkäileekin viikkoja. Välillä menee lämmittään exäänsä koska "luulee, etten halunnut enää jatkaa hänen kanssaan".
Oinasnainen ja kaurismies
6
1608
Vastaukset
- Nimetön
älä ärsytä sitä kauristasi liikaa, jättää sinut kohta lopullisesti, kauris haluaa turvaa eikä mitään tuuliviirtä. Aika outoa että käy aina välillä exällä, ei ole oikein kauriin tapaista lämitellä vanhoja suhteita, se on yleensä kerrasta poikki.
Mieti mitä haluat.. - Kevätkukkia
eivät tule toimeen keskenään paruhdetta miettien. Ei ainakaan, kun nainen on oinas ja mies kauris. Kaurismies raivostuttaa oinaan piintyneillä tavoillaan, asioiden halkomisella, täysin eri atmosfäärissä elämisellään. Yhteisymmärrys ei kuulu tämän parivaljakon ominaisuuksiin. Valitse vesimies,vaaka tai kaksonen... siis jos he tupsahtavat eteesi elämänpoluilla :)
- Kaurismies
No, meillä ainakin sujuu loistavasti, itse kaurismies ja nainen oinas. Eiköhän jokainen parisuhde ja henkilö ole omanlaisensa, eikä se horoskooppiin tuijotus ole kaikki kaikessa! Katso ja kokeile loppuun asti, kyllähän sen huomaa sitten miten kävi tai käy. Itse vaikka kauris olenkin, en omaa mitään pinttyneitä tapoja, olen avoin kaikelle uudelle!
Se mikä minua oinasnaisissa viehättää ja mihin tässä tapauksessa ihastuin on se suoruus ja reippaus, seksikkyydestä puhumattakaan! ; ) - Mä joka keskustelun aloitin
Kaurismies kirjoitti:
No, meillä ainakin sujuu loistavasti, itse kaurismies ja nainen oinas. Eiköhän jokainen parisuhde ja henkilö ole omanlaisensa, eikä se horoskooppiin tuijotus ole kaikki kaikessa! Katso ja kokeile loppuun asti, kyllähän sen huomaa sitten miten kävi tai käy. Itse vaikka kauris olenkin, en omaa mitään pinttyneitä tapoja, olen avoin kaikelle uudelle!
Se mikä minua oinasnaisissa viehättää ja mihin tässä tapauksessa ihastuin on se suoruus ja reippaus, seksikkyydestä puhumattakaan! ; )Mä rakastan sitä miestä ja se ihastui mun impulsiivisuuteen (ja että ikinä ei tiedä mitä seuraavaksi saa...). Mä vaan suututan sen liian helposti. Olenkohan liian suora??
- Kaurismies
Mä joka keskustelun aloitin kirjoitti:
Mä rakastan sitä miestä ja se ihastui mun impulsiivisuuteen (ja että ikinä ei tiedä mitä seuraavaksi saa...). Mä vaan suututan sen liian helposti. Olenkohan liian suora??
Suoruus on minun mielestä pelkästään hyve, koska silloin tiedetään missä mennään eikä tarvi arvailla ja miettiä mitä mieltä toinen on. Tosin jos sitä käyttää pelkästään toisen loukkaamiseen tai arvosteluun, sillä saat kenet tahansa lukkoon.
Kauriit ottaa tosin aika herkästi nenäänsä ja siinä meillä on jonkin verran kasvun paikkaa mutta ainakin tämä yksilö on oppinut jo miettimään sitäkin jossain määrin rakentavasti, jos vertaa mitä nuorempana olin.
Mykkäkoulu ja mökötys ei ole mistään kotoisin, asiat selviää puhumalla.
Jos oinaat on suoria niin he myös haluavat että heille sanotaan suoraan, jos joku mieltä painaa tai vaivaa, ainakin pätee tähän oinattareen jonka kanssa yhteiseloa harrastan! : )
Ja sitä vielä, jos huomaat olleesi aiheetta inhottava tai loukanneesi turhaan toista, pyydä anteeksi, edellinen pätee kaikille, horoskoopista riippumatta. - oinastyttö
Kaurismies kirjoitti:
Suoruus on minun mielestä pelkästään hyve, koska silloin tiedetään missä mennään eikä tarvi arvailla ja miettiä mitä mieltä toinen on. Tosin jos sitä käyttää pelkästään toisen loukkaamiseen tai arvosteluun, sillä saat kenet tahansa lukkoon.
Kauriit ottaa tosin aika herkästi nenäänsä ja siinä meillä on jonkin verran kasvun paikkaa mutta ainakin tämä yksilö on oppinut jo miettimään sitäkin jossain määrin rakentavasti, jos vertaa mitä nuorempana olin.
Mykkäkoulu ja mökötys ei ole mistään kotoisin, asiat selviää puhumalla.
Jos oinaat on suoria niin he myös haluavat että heille sanotaan suoraan, jos joku mieltä painaa tai vaivaa, ainakin pätee tähän oinattareen jonka kanssa yhteiseloa harrastan! : )
Ja sitä vielä, jos huomaat olleesi aiheetta inhottava tai loukanneesi turhaan toista, pyydä anteeksi, edellinen pätee kaikille, horoskoopista riippumatta.Itse seurustelin 8 kk kaurismiehen kanssa. Alku tuntui lupaavalta, kaikki oli täydellistä. Loppuvaiheessa ei enään tehtykään mitään muuta kun riideltiin. Itse olin syypää näihin riitoihin, koska niin jääräpäinen olen.
En usko että nämä merkit ovat toisilleen luotuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222247Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739460Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297440Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1815924Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344936HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084600Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm984350Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo842012Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k771310