Oinasnainen ja kaurismies

Nimetön

Onko mitään toivoa? Olen itse oinasnainen ja suututan kauriin usein, joka sitten mykkäileekin viikkoja. Välillä menee lämmittään exäänsä koska "luulee, etten halunnut enää jatkaa hänen kanssaan".

6

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      älä ärsytä sitä kauristasi liikaa, jättää sinut kohta lopullisesti, kauris haluaa turvaa eikä mitään tuuliviirtä. Aika outoa että käy aina välillä exällä, ei ole oikein kauriin tapaista lämitellä vanhoja suhteita, se on yleensä kerrasta poikki.

      Mieti mitä haluat..

    • Kevätkukkia

      eivät tule toimeen keskenään paruhdetta miettien. Ei ainakaan, kun nainen on oinas ja mies kauris. Kaurismies raivostuttaa oinaan piintyneillä tavoillaan, asioiden halkomisella, täysin eri atmosfäärissä elämisellään. Yhteisymmärrys ei kuulu tämän parivaljakon ominaisuuksiin. Valitse vesimies,vaaka tai kaksonen... siis jos he tupsahtavat eteesi elämänpoluilla :)

      • Kaurismies

        No, meillä ainakin sujuu loistavasti, itse kaurismies ja nainen oinas. Eiköhän jokainen parisuhde ja henkilö ole omanlaisensa, eikä se horoskooppiin tuijotus ole kaikki kaikessa! Katso ja kokeile loppuun asti, kyllähän sen huomaa sitten miten kävi tai käy. Itse vaikka kauris olenkin, en omaa mitään pinttyneitä tapoja, olen avoin kaikelle uudelle!
        Se mikä minua oinasnaisissa viehättää ja mihin tässä tapauksessa ihastuin on se suoruus ja reippaus, seksikkyydestä puhumattakaan! ; )


      • Mä joka keskustelun aloitin
        Kaurismies kirjoitti:

        No, meillä ainakin sujuu loistavasti, itse kaurismies ja nainen oinas. Eiköhän jokainen parisuhde ja henkilö ole omanlaisensa, eikä se horoskooppiin tuijotus ole kaikki kaikessa! Katso ja kokeile loppuun asti, kyllähän sen huomaa sitten miten kävi tai käy. Itse vaikka kauris olenkin, en omaa mitään pinttyneitä tapoja, olen avoin kaikelle uudelle!
        Se mikä minua oinasnaisissa viehättää ja mihin tässä tapauksessa ihastuin on se suoruus ja reippaus, seksikkyydestä puhumattakaan! ; )

        Mä rakastan sitä miestä ja se ihastui mun impulsiivisuuteen (ja että ikinä ei tiedä mitä seuraavaksi saa...). Mä vaan suututan sen liian helposti. Olenkohan liian suora??


      • Kaurismies
        Mä joka keskustelun aloitin kirjoitti:

        Mä rakastan sitä miestä ja se ihastui mun impulsiivisuuteen (ja että ikinä ei tiedä mitä seuraavaksi saa...). Mä vaan suututan sen liian helposti. Olenkohan liian suora??

        Suoruus on minun mielestä pelkästään hyve, koska silloin tiedetään missä mennään eikä tarvi arvailla ja miettiä mitä mieltä toinen on. Tosin jos sitä käyttää pelkästään toisen loukkaamiseen tai arvosteluun, sillä saat kenet tahansa lukkoon.
        Kauriit ottaa tosin aika herkästi nenäänsä ja siinä meillä on jonkin verran kasvun paikkaa mutta ainakin tämä yksilö on oppinut jo miettimään sitäkin jossain määrin rakentavasti, jos vertaa mitä nuorempana olin.
        Mykkäkoulu ja mökötys ei ole mistään kotoisin, asiat selviää puhumalla.
        Jos oinaat on suoria niin he myös haluavat että heille sanotaan suoraan, jos joku mieltä painaa tai vaivaa, ainakin pätee tähän oinattareen jonka kanssa yhteiseloa harrastan! : )
        Ja sitä vielä, jos huomaat olleesi aiheetta inhottava tai loukanneesi turhaan toista, pyydä anteeksi, edellinen pätee kaikille, horoskoopista riippumatta.


      • oinastyttö
        Kaurismies kirjoitti:

        Suoruus on minun mielestä pelkästään hyve, koska silloin tiedetään missä mennään eikä tarvi arvailla ja miettiä mitä mieltä toinen on. Tosin jos sitä käyttää pelkästään toisen loukkaamiseen tai arvosteluun, sillä saat kenet tahansa lukkoon.
        Kauriit ottaa tosin aika herkästi nenäänsä ja siinä meillä on jonkin verran kasvun paikkaa mutta ainakin tämä yksilö on oppinut jo miettimään sitäkin jossain määrin rakentavasti, jos vertaa mitä nuorempana olin.
        Mykkäkoulu ja mökötys ei ole mistään kotoisin, asiat selviää puhumalla.
        Jos oinaat on suoria niin he myös haluavat että heille sanotaan suoraan, jos joku mieltä painaa tai vaivaa, ainakin pätee tähän oinattareen jonka kanssa yhteiseloa harrastan! : )
        Ja sitä vielä, jos huomaat olleesi aiheetta inhottava tai loukanneesi turhaan toista, pyydä anteeksi, edellinen pätee kaikille, horoskoopista riippumatta.

        Itse seurustelin 8 kk kaurismiehen kanssa. Alku tuntui lupaavalta, kaikki oli täydellistä. Loppuvaiheessa ei enään tehtykään mitään muuta kun riideltiin. Itse olin syypää näihin riitoihin, koska niin jääräpäinen olen.

        En usko että nämä merkit ovat toisilleen luotuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      348
      3091
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      986
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      983
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      858
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe