Olemme ensimmäistä kertaa lähdössä keski-eurooppaan autolla ja tarkoitus yöpyä leirintäalueilla. Onko keski-euroopan leirintäalueilla keittiötilat jossa voi itse valmistaa ruokaa ja tarviiko näissä yleensä sähköstä maksaa erikseen?
keski-euroopan leirialueista
2
506
Vastaukset
- Kissus
Laitan tähän alle hyvän linkin josta pääsee katsomaan eri leirintäalueita, hintoja, tasoa, palvelua yms. aivan tapauskohtaisesti:
http://www.eurocampings.co.uk/en/europe/
Tuo on ylipäänsä niin hyvä linkki, että sen avulla voitte tutustus reittinne varrella oleviin leirintäalueisiin kotoa käsin ja valita sieltä ne eniten teitä miellyttävät = ei mene loma haahuiluun kun etsii mieluista. varauskin onnistuu sivuston kautta, jos sellaiseen haluaa lähteä. - vm.66
Äkkiä ulkomuistista...
Tanskassa joko tai ,eli suihku tai keittiö maksaa.Kumpiakin käytetty.
Saksa yleensä kumpikin maksaa ,mutta olen ollut muutamissa paikoissa jossa hyväkin keittö varustus ilmainen.
Ranska, en äkkiä muistaisi paikkaa missä olisi ollut keittiö mahdollisuutta.Suihkut vastaavasti ilmaisia.
Meillä ollut telttaillessa omat keittimet mukana ,mutta muistaisin keittiö hintojen olleen 20-50 cent, ajasta ei tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3201782Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751274Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831267- 1341147
- 79927
- 85861
- 48833
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro117787- 48770
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60726