Ei enää koskaan

vesimiestä

Tutustuin ekaa ja vikaa kertaa veskariin. =Tunteeton, ei osaa puhuakaan niistä, ei osaa koskettaa, pelkää sitoutumista/elämää, mitä vaan ja kaiken päälle taitamaton sängyssä, ihan oikeesti peiton alla ja valot pois, ei ooo kuullukaan naisen tyydyttämisestä. Välttelen vastedes veskareita.

24

6864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neeeext...

      Vesimiehellä ei ollutkaan tunteita, joista puhua? Vaikeaa se silloin on, koska olemme rehellisiä.
      Jotkut näkevät vain negatiiviset puolet meissä, niin kuin mekin näemme joistakin, ei kaikista vaan voi tykätä. Niin ja nuo huonot puolet löytyy kyllä merkistä kuin merkistä. Et sinäkään täydellinen ole, jo tuo tekstisi tuo mieleeni aika ........... no jätänpä sanomatta.
      Mun puolesta saatkin vältellä.

      • päinvastainen veskari minä..

        Niin, ei kaikista voi tykätä, mutta kun veskari tykkää ja luottaa antaa kyllä kaikkensa ja vähän enemmäkin sille josta todella tykkää ja läheisilleen.. olen kaukana "valot pois tyypistä ja vain sängyssä peiton alla" puhun ja kerron omista tunteista, kerron toiselle hänen ihanat puoletkin jos joskus huonotkin, sovittelen ja odotankin.. puhun ja halin, koskettelen koko ajan toista kun on lähellä .. mutta tarvin myös sen oman omanolon aikani.. Veskarinainen


      • Moona___

        Haluaisin tietää mikä kyseinen horoskooppimerkki kyseisen jutteluaiheen on aloittanut...?


    • nyt saadaan

      taas hyvä keskustelu aikaseksi. Aletaan haukkumaan vesimiehiä. Kun ollaan saatu se valmiiksi niin mikäköhän merkki olisi seuraavaksi? Otettaisiko vaikka järjestyksessä seuraava kalat jne. Kyllä se paikkansa taitaa pitää, että typeryys tyhmentää.

    • vesin

      ... vesimiehet eivät olekaan tästä maailmasta?
      Yleensä veskarit eivät näytä tunteitaan niille, joista eivät pahemmin välitä. Olet ollut hänelle yhdentekevä.

    • että miehet ja naiset....

      ...ovat erilaisia. Esim. rapumies on erilainen kuin rapunainen, jos lukee horoskoopeistakin. Ja aina pitää ottaa huomioon ikä, elämänkokemus ym. luulen että moni uskaltaa olla todellinen itsensä vasta vanhemmiten, ainakin minä olen muuttunut valtavasti rohkeammaksi ja avoimemmaksi ja näytän tunteitani ja hellin aivan erilailla kuin nuoruudensuhteissani. Olen veskarinainen.

    • vesiwomen

      lyhkäiselta sexisuhteelta. En itsekään välittäisi toisen orgasmeista jos en välitä muuten koko ihmisestä. Sulle, tuntuupi, että sopii joku maallikko, narusta vetettävä paremmin kun veskarit.

      • veskareita

        Vesimmiesnaisena tiedän heti 2:ssa sekunnissa ensimmäisestä katsekontaktista toiseen, tulenko toimeen hänen kanssaan vai en, mitä toinen viestittää minulle silmillään ja bodyllaan ja kuinka mielenkiintoinen hän on, jos on, kiinnostun. Vaikka olisin 10 m päässä ja katse kohtaa, siinä on heti sähköimpulsseja, mysteeristä energiaa, kuin revontulia kulkisi meidän kahden välillä, myös seksuaalisuus energia,voima ja hormoonit toimii näin jos on tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen kyseessä. Tavalliset massaihmiset, nuoleskelijat, "näkymättömät" ihmiset joissa ei ole tiettyä enegriaa mikä lähtee voimalla liikkeelle, eivät todellakaan kiinnosta. Meillä on tietynlainen ylimääräinen vaisto asioissa joka toimii suhteessa.. En vois mennä sänkyyn jonkun kanssa vain mennäkseni ja yrittää teeskennellä, että ot ihan ok, mutta..jotain susta puuttuu..se sisäinen "elämä" itsessäsi.. kylmä kuori ei kiinnosta vaan..


      • *neitonen
        veskareita kirjoitti:

        Vesimmiesnaisena tiedän heti 2:ssa sekunnissa ensimmäisestä katsekontaktista toiseen, tulenko toimeen hänen kanssaan vai en, mitä toinen viestittää minulle silmillään ja bodyllaan ja kuinka mielenkiintoinen hän on, jos on, kiinnostun. Vaikka olisin 10 m päässä ja katse kohtaa, siinä on heti sähköimpulsseja, mysteeristä energiaa, kuin revontulia kulkisi meidän kahden välillä, myös seksuaalisuus energia,voima ja hormoonit toimii näin jos on tarpeeksi mielenkiintoinen ihminen kyseessä. Tavalliset massaihmiset, nuoleskelijat, "näkymättömät" ihmiset joissa ei ole tiettyä enegriaa mikä lähtee voimalla liikkeelle, eivät todellakaan kiinnosta. Meillä on tietynlainen ylimääräinen vaisto asioissa joka toimii suhteessa.. En vois mennä sänkyyn jonkun kanssa vain mennäkseni ja yrittää teeskennellä, että ot ihan ok, mutta..jotain susta puuttuu..se sisäinen "elämä" itsessäsi.. kylmä kuori ei kiinnosta vaan..

        Luepa evoluutiopsykologiaa! Huomaat melko pian että tuo on yhteinen ominaisuus kaikille ihmisille. Vesimies vaan luulee sen kuuluvan sille. Mutta pääasiaan. Vesimiehen kylmyys alkaa takuuvarmasti arjen alettua ja on seisovaa vettä. Ei tee mitään suhteen eteen, tai tekee. Aloittaa sen vesimiesarjen. Tunne loppuu aina. - paitsi niiltä, jotka ovat oppineet läksynsä. Niitäkin on.


      • jouskariN
        *neitonen kirjoitti:

        Luepa evoluutiopsykologiaa! Huomaat melko pian että tuo on yhteinen ominaisuus kaikille ihmisille. Vesimies vaan luulee sen kuuluvan sille. Mutta pääasiaan. Vesimiehen kylmyys alkaa takuuvarmasti arjen alettua ja on seisovaa vettä. Ei tee mitään suhteen eteen, tai tekee. Aloittaa sen vesimiesarjen. Tunne loppuu aina. - paitsi niiltä, jotka ovat oppineet läksynsä. Niitäkin on.

        Apua, vesimiesarjen..? Kuulostaa pelottavan tutulta.. Olen seurustellut pari vuotta veskarimiehen kanssa. Ja todellakin on viie aikoina tuntunut, että hänen tunteensa minua kohtaan ovat laimentuneet.. Yritin kysyä asiasta, mutta ei kuulema pidä paikkaansa, on vaan hänellä kiirettä töissä, väsynyt jne jne.. Todellakin tuntuu, ettei hän yritä tehdä mitään suhteemme eteen, vaan syyttää/vihjaa minua tylsäksi ja että 'tällaista tmä suhteen arki on' ja muuta vastaavaa. Paha tässä yksin on yrittää töitä suhteen eteen tehdä, en edes suostu sellaiseen.. kyllä hänen on kannettava kortensa kekoon yhtä lailla. Ei ilmeisesti taju, että on luonnollista että 'arki tulee kuvioihin mukaan' alkuhuuman&-jännityksne jälkeen. Mutta kai se onni olisi siitä arjesta löydyttävä!

        Välillä - tai aika useinkin - on tosiaan tuntunut, että hän suhtautuu minuun ajoittain jopa kylmäkiskoisesti. Kuten sanottu, nin olen yrittänyt asiasta jutella hänen kanssaan. Ja joskus on jopa tuntunut, että jotain menee perille, ja että hän on yrittänyt 'parantaa' käytöstään, mutta sitten taas alkaa menemään huonommin.. Toki suhteessaon kaksi osapuolta, enkä väitä, että olisin itse mikään täydellinen, mutta kerron tässä vaan nyt jotain omaa tilitystä omasta näkökulmastani. Luulisi, että hän nyt sitten pistäisi poikki, jos ei haluaisi enää olla kanssani..?!?? Onko muilla vastaavia tilenteita?


      • jouskariN
        *neitonen kirjoitti:

        Luepa evoluutiopsykologiaa! Huomaat melko pian että tuo on yhteinen ominaisuus kaikille ihmisille. Vesimies vaan luulee sen kuuluvan sille. Mutta pääasiaan. Vesimiehen kylmyys alkaa takuuvarmasti arjen alettua ja on seisovaa vettä. Ei tee mitään suhteen eteen, tai tekee. Aloittaa sen vesimiesarjen. Tunne loppuu aina. - paitsi niiltä, jotka ovat oppineet läksynsä. Niitäkin on.

        Apua, vesimiesarjen..? Kuulostaa pelottavan tutulta.. Olen seurustellut pari vuotta veskarimiehen kanssa. Ja todellakin on viie aikoina tuntunut, että hänen tunteensa minua kohtaan ovat laimentuneet.. Yritin kysyä asiasta, mutta ei kuulema pidä paikkaansa, on vaan hänellä kiirettä töissä, väsynyt jne jne.. Todellakin tuntuu, ettei hän yritä tehdä mitään suhteemme eteen, vaan syyttää/vihjaa minua tylsäksi ja että 'tällaista tmä suhteen arki on' ja muuta vastaavaa. Paha tässä yksin on yrittää töitä suhteen eteen tehdä, en edes suostu sellaiseen.. kyllä hänen on kannettava kortensa kekoon yhtä lailla. Ei ilmeisesti taju, että on luonnollista että 'arki tulee kuvioihin mukaan' alkuhuuman&-jännityksne jälkeen. Mutta kai se onni olisi siitä arjesta löydyttävä!

        Välillä - tai aika useinkin - on tosiaan tuntunut, että hän suhtautuu minuun ajoittain jopa kylmäkiskoisesti. Kuten sanottu, niin olen yrittänyt asiasta jutella hänen kanssaan. Ja joskus on jopa tuntunut, että jotain menee perille, ja että hän on yrittänyt 'parantaa' käytöstään, mutta sitten taas alkaa menemään huonommin.. Toki suhteessaon kaksi osapuolta, enkä väitä, että olisin itse mikään täydellinen, mutta kerron tässä vaan nyt jotain omaa tilitystä omasta näkökulmastani.

        Luulisi, että hän nyt sitten pistäisi poikki, jos ei haluaisi enää olla kanssani..?!?? Onko muilla vastaavia tilanteita?


    • katselijat

      Tiedätkö, vesimiehet eivät voi vähempää välittää pikkuasioista... Mitähän se kertoo sinusta...???

    • sun oma merkkisi

      Mä olen itse oinasN ja mun paras ystävä on vesimiesN. Ollaan oltu ystävät siitä asti, kun hän oli 8 v ja minä 9 v. Nykyään ollaan keski-ikäisiä tätejä, vaikkei ollakaan "tätejä". Veskariystäväni on upeen näköinen hoikka blondi, joka vetää edelleen miehiä kuin hunaja mehiläistä ikään katsomatta. Minä taas olen tällainen vauhdikas sprottinen brunetti ja meillä on älyttömän hauskaa yhdessä. Me ollaan elämäntavoiltamme erilaisia kuin yö ja päivä, mut tullaan juttuun eikä olla edes riidelty koskaan keskenämme.

      Sitten on mun elämäni mies, joka on veskari. Se on semmoinen otus, joka vie mua ihan kuinka tahtoo - ja se ei oo ihan helposti tehty oinaalle. Mä oon siihen ihan kuumana, vaikkei ihan tuore pari ollakaan. Veskarilla on paljon omia menoja, joka liittyy yleensä urheiluun. Hoikka on mieskin olemukseltaan ja nuorekas, vaikka keski-ikäinen onkin. On se joskus hiukan erikoinen ja tykkää puuhata omiaan, mutta kyllä mä sen sille sallin kun itsekin oon mikä oon.

      Niin että pelkkiä hyviä kokemuksia vesimiehistä.

      • Anonyymi

        Rakas ;)


    • onnellinen veskarin kainalossa

      Ompas sulla sattunut huonoja kokemuksia, omani ovat aivan päinvastaisia. Mun rakas veskari pitää hyvänä, juttelee kaikista asioista, suukottelee ja on aivan loistava sängyssä, estoton ja kokeilunhaluinen. Itse olen jouskari ja mulle sopii loistavasti se että molemmat haluaa silloin tällöin vetäytyä omaan rauhaansa... vaikka kirjan pariin. En taatusti vaihtas mun veskaria mihinkään!

      • Anonyymi

        Veskari osaa myös satuttaa -Jouskari N
        (Ja kyllä huomasin, vanha ketju on)


    • oli,,

      sama kokemus, tosin 13 vuoteen venytettynä.Ei ikinä enää veskaria parisuhteeseen, enkä luota oikein enää ystävänäkään.

      • Hörö

        en oikein usko näihin merkkihommmiin,mutta voi ehkä jotenkin olla samankaltaisuutta.
        Minullakin oli vesim.poikakaverina jonkin aikaa.Olemme aivan täysikasvuisia vähän jo ikäpuolellakin olevia.
        Itsekin olen aika estoinen makuukammarissa,mutta täytyy sanoa,että en ole törmännyt kyllä vastaavaan kenekään muun miehen kanssa.tämä veskari ei suostunut riisumaan edes kalsarejaan,vaan ähräsi ne jalassa jotenkin eli kaikki meni pieleen.
        Syytteli sitten minua..no loppuhan siitä tuli meinaan romanssista,mutta ei pelkästään seksin vuoksi,se ei ole minulle enää niin tärkeää,mutta jatkuva syyttely,vittuilu ja naljailu vaati veronsa.


    • vesimiäsnainen

      No jopas nyt.Jos ihminen päättää kumppanistaan pelkän horoskoopin perusteella niin ollaa aika huteralla pohjalla.Varmaankin niillä on jotain tekemistä tiettyjen luonteenpiirteiden kanssa mutta eletty elämä on se,joka vaikuttaa asioihin.Kaltaisesi ihminen sitten varmaan viettää aikansa etsien sitä oikeaa horoskooppimerkkiä eikä ihmistä.Säälittävää.Ihan vaan tiedoksi,että olen itse veskari ja mieheni myös.Ihanampaa elämää saa hakea.Seksi sujuu loistavasti,hellyyttä ja rakkautta riittää joka käänteessä.Estoista ei tietoakaan.Ja mies vielä huomioi mut niinkuin nainen pitääkin huomioida.No,toisaalta olen onnellinen että saan hänen kanssaan olla,eikä hänen ole tarvinnut kohdata esim,sinua:)

      • huomaa

        sen, mistä niin usein myös puhutaan. Vesimiehet eivät kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. :D


      • vesiM
        huomaa kirjoitti:

        sen, mistä niin usein myös puhutaan. Vesimiehet eivät kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. :D

        mehän "tiedämme kaiken". Ei veskarit kiinnitä huomiota mihinkään tyhjään sananhelinään, meillä on muutakin miettimistä.


      • vesimiäsnainen
        vesiM kirjoitti:

        mehän "tiedämme kaiken". Ei veskarit kiinnitä huomiota mihinkään tyhjään sananhelinään, meillä on muutakin miettimistä.

        Niin,no voihan sen noinkin käsittää jos tahtoo.Totta vain on,että vesimiehet ajattelevat paljon ja ovat tietysti aika fiksuja tyyppejä:))Ja totta on,että asiaton kritiikki saa karvat pystyyn.Mutta onneksi todellakin meillä on muitakin asioita mietittävänä kuin se,että mikä merkki meille sopisi*nauraa*


    • Vesimiesnainen82

      Ei kannata yleistää kuitenkaan vesimiesten sänkytaitoja.. olen itse vesimies ja en todellakaan mikään ujo pimeässänussija.. Ja joskus seurustelin miehen kanssa joka hänkin oli vesimies, ja kaukana näistä yleistyksistä. Meillä seksi oli taivaallista ja ihanaa. Se riippuu täysin ihmisistä, ei horoskoopeista.

    • Anonyymi

      Aloittaja on samaa sorttia kuin monet muutkin maassojen tuomitsijat. Se, että yksi veskari on tyhmä tai huono, ei tarkoita, että kaikki muut ovat samanlaisia. Nuo hänen kuvailemansa luonteenpiirteet voivat olla pääosassa hallitsevia, mutta sekaan mahtuu poikkeuksiakin.
      Alottaja ei omaa luonnettaan ilmaissut. Vaikea sanoa tajusiko hän menneensä yhteen edes itselle sopivan luonteen kanssa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe