onko kukaan Samokselle

tuppuraiset

Onko kukaan menossa tänä kesänä Samokselle niin että hotelli varataan vasta paikanpäällä. Eli pelkät lennot sinne ja ja sieltä valitsee hotellin.

4

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä, meillä on syyskuussa varattuna ainoastaan lennot Hki-Samos-Hki. Tarkoitus on jatkaa samana päivänä seuraavalle saarelle ja hypellä kaksi viikkoa. Pari viimeistä yötä vietämme Samoksella. Pythagorionissa on ihan mukavia majoituksia, harmi vain että suosikkimme SamosRooms taitaa olla täyteen varattu. Ohessa pari vinkkiä majoituksesta.
      www.samosrooms.com
      Hotel Polikrates, os. Likourgos Antonousos Pythagorio Samos
      Pansion Boulas, Pythagorio Samos, puh. ( 30) 0273 61277

      • tuppuraiset

        Onnistuuko heinäkuun puolessa välissä saamaan huoneen jostakin meren läheltä, vai ovatko kaikki loppuunmyytyjä. Koitetaan mennä riskillä ja toivottavasti saamme huoneen jostakin.
        Oletteko koskaan ollut heinäkuussa siellä kun alkaa olemaan se sesonki aika.
        Netistä olemme koittaneet etsiä hotellia, mutta ei ole löytynyt hinta laatusuhteeltaan hyvää.
        Tämän vuoden budjetti on vähän tiukka joten mahdollisimman halvalla olisi saatava se asuminen. Tietysti mukavinta olisi jos sen saisi vielä pienillä mukavuuksilla, parveke jonkinlaisella näköalalla ja keittomahdollisuus.


      • heinäkuussa
        tuppuraiset kirjoitti:

        Onnistuuko heinäkuun puolessa välissä saamaan huoneen jostakin meren läheltä, vai ovatko kaikki loppuunmyytyjä. Koitetaan mennä riskillä ja toivottavasti saamme huoneen jostakin.
        Oletteko koskaan ollut heinäkuussa siellä kun alkaa olemaan se sesonki aika.
        Netistä olemme koittaneet etsiä hotellia, mutta ei ole löytynyt hinta laatusuhteeltaan hyvää.
        Tämän vuoden budjetti on vähän tiukka joten mahdollisimman halvalla olisi saatava se asuminen. Tietysti mukavinta olisi jos sen saisi vielä pienillä mukavuuksilla, parveke jonkinlaisella näköalalla ja keittomahdollisuus.

        Saapuessani saarelle minulle tarjottiin melkein saman tien majoitusta, siisti huone hyvällä sijainnilla 25 euroa/vrk. Halvimmillaan olivat tietääkseni 20 euroa/vrk, ja kyllä aina jostain löytyi kysymällä!


      • tuppuraiset
        heinäkuussa kirjoitti:

        Saapuessani saarelle minulle tarjottiin melkein saman tien majoitusta, siisti huone hyvällä sijainnilla 25 euroa/vrk. Halvimmillaan olivat tietääkseni 20 euroa/vrk, ja kyllä aina jostain löytyi kysymällä!

        Tarjottiinko niitä satamassa vai missä ja missä satamassa.
        Olisipa mukavaa jos tuohon hintaan saisi hyvän huoneen ja vielä hyvältä paikalta. Oliko ne tarjotut majoitukset mistä kaupungista, vai oliko vaihtoehtoisesti eri kylistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe