Miten on ruoan puhtaus rodoksella? Tarvitseeko varoa salaatteja? Entä vesi, voiko juoda hanavettä? Onko ruokamyrkytystapauksia ollut kellään tässä paikassa(Rodos kaupunki) ja jos niin mistä ruoasta/paikasta?
Ruoka Rodoksella
4
3113
Vastaukset
Ruoka on puhdasta. Huoletta voi syödä niin salaatteja, kuin jäätelöäkin :-)Kannattaa kokeilla eri tavernoita. Yksi hyvä merkki hyvästä ruuasta on se, että on paljon asiakkaita. Yamas on yksi taverna monien muiden hyvien lisäksi jota suosittelen. Vesi on juomakelpoista ja varsinkin keväällä voi huoletta juoda. Kynnet vahvistuu mukavasti kalkkipitoisuudesta johtuen. Aurinkoista matkaa!
- jepsy
olin vuosi sitten rodoksella, tykkäsin.
kävimme syömässä paljon Kamiros -nimisessä ravintolassa, siellä oli hyvä ruoka ja salaatit, paikka oli viihtyisä ja paljon asiakkaita.
Vettä emme paikanpäällä juoneet kraanasta. mutta olisi varmaan voinut. - Minä..
jepsy kirjoitti:
olin vuosi sitten rodoksella, tykkäsin.
kävimme syömässä paljon Kamiros -nimisessä ravintolassa, siellä oli hyvä ruoka ja salaatit, paikka oli viihtyisä ja paljon asiakkaita.
Vettä emme paikanpäällä juoneet kraanasta. mutta olisi varmaan voinut.Puhtaimmat ruoat koko välimeren alueella.
Käykää paljon paikallisissa tavernoissa.
Ruoka on todella hyvää!
- on hyvää
ja "puhdasta". Tiedätkö, että suurin osa lomalaisten vatsataudeista johtuu vierasta bakteerikannasta ja huonosta käsihygieniasta...Esim. "käsillä syödessä" (vaikkapa perunalastuja) kannattaa kädet pestä huolellisesti ensin. Käsihygieniassa kun muistaa olla tarkka, niin hyvin menee.
Ruuan suhteen kannattaa käyttää maalaisjärkeä, esim järskit kannattaa ostaa kaupasta (paketoituina), ei epämääräisistä kojuista. Ruuat, jotka sisältävät raakaa kananmunaa tms. kannattaa jättää väliin, jne. Vesijohtovesi on juomakelpoista, mutta runsaasta kalkkipitoisuudesta johtuen sa maistuu vähän "omituiselta". Ruuanlaittoon, hamapiden pesuun yms käy kyllä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A111805Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671719Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521655Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191643Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell951593Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121117