ketkä neitsyttä ärsyttää?

sysy

Neitsytnaisena olen pannut merkille, että minua ärsyttää jotkut ihmiset ihan älyttömästi, vaikkei ne olisi tehneet mitään, ei suutaan avanneet, enkä voi asialle oikeen mitään vaikka kovasti yritän. Työyhteisössäni näitä on joitakin, ja huomasin että ne kaikki ovat syntyneet joulu-tammikuuussa, ja kun mietin muitakin ärsyttäviä ihmisiä, he poikkeuksetta ovat syntyneet tuohon vuodenaikaan. Ystävät ja kenen kanssa parhaiten tulen toimeen ovat syntyneet kaikki rapu-vaaka välillä. On pari oinasta ja härkää ja 2 kaksosta, jotka molemmat ovat syntyneet samana päivänä. Mieheni on neitsyt ja järki liitossa pelaa ja kulkee kuin ajatus, pienellä liekillä.
Onko kenties muilla samansuuntaisia huomioita?

24

5419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitneit

      Pinnallisuus ärsyttää yleisesti, älyn puuttuminen.
      Ihmiset, joilla ei ole oikeasti mitään sanottavaa, ja jotka kontrolloivat silti muita.

      Tätä on vaikea liittää tiettyyn merkkiin. Kyse on yksilöiden eroista.

      Merkkien osalta ärsyttää vaa'an päättämättömyys ja epävarmuus (ainakin näin neitsyen näkökulmasta syntyy vaikutelma epävarmuudesta).

      Oinaassa ärsyttää kärsimättömyys; oinas alkaa helposti "räksyttää" heti kun aisat menevät vähänkin pieleen.

      Vesimiehissä ärsyttää ehdottomuus ihmisten suhteen; he joko inhoavat tai tykkävät, ja tuovat tämän esiin hyvinkin suoraan.

      Aika vähän minua yleisesti ärsyttää tietyn merkin ominaisuudet. On ystäväpiirikin sellainen, että siellä on ihan kaikista merkeistä.

      • bellakahvi

        Mua ei niinkään ärsytä pinnallisuus, osa pinnallisista ihmisistä on todella helyttäviä ja loistavaa bile/shoppailu seuraa! On aivan mahtavaa istua terassilla pinnallisen tyypin kanssa, juoda itsensä humalaan ja pitää hauskaa, iskeä miehiä jne.

        Tykkään ystävinä tosi paljon oinaista, häristä, kaksosista ja ravuista. Yleensä synkkaa hyvin myös toisten neitsyiden kanssa.

        Jos luetellaan asioita mitkä ärsyttävät niin välillä vesimies, vesimiehet eivät ole niin tasapainoisia ja luotettavia ja vihaan sitä jos joku tekee oharit ilmoittamatta! Toinen merkki on jousimies, se inttäminen on jotain niin kamalaa, jousimiehet väittävät olevansa oikeassa vaikka oikeasti ovat täysin väärässä. (Mulla on silti paljon jouskareita ja vesimiehiä ystävinä) Vesimiehen kanssa kyllä synkkaa hyvin, mutta epärehellisyys on esteenä täydelliselle ystävyydelle.

        Eli luonteenpiirteinä ärsyttäviä ovat: tylsyys, ujous, "minä olen oikeassa" -asenne, epärehellisyys ja ainainen valittaminen. Arvostan keskustelukykyä, luotettavuutta ja mukavaa olemusta :)


      • pinnallisesti
        bellakahvi kirjoitti:

        Mua ei niinkään ärsytä pinnallisuus, osa pinnallisista ihmisistä on todella helyttäviä ja loistavaa bile/shoppailu seuraa! On aivan mahtavaa istua terassilla pinnallisen tyypin kanssa, juoda itsensä humalaan ja pitää hauskaa, iskeä miehiä jne.

        Tykkään ystävinä tosi paljon oinaista, häristä, kaksosista ja ravuista. Yleensä synkkaa hyvin myös toisten neitsyiden kanssa.

        Jos luetellaan asioita mitkä ärsyttävät niin välillä vesimies, vesimiehet eivät ole niin tasapainoisia ja luotettavia ja vihaan sitä jos joku tekee oharit ilmoittamatta! Toinen merkki on jousimies, se inttäminen on jotain niin kamalaa, jousimiehet väittävät olevansa oikeassa vaikka oikeasti ovat täysin väärässä. (Mulla on silti paljon jouskareita ja vesimiehiä ystävinä) Vesimiehen kanssa kyllä synkkaa hyvin, mutta epärehellisyys on esteenä täydelliselle ystävyydelle.

        Eli luonteenpiirteinä ärsyttäviä ovat: tylsyys, ujous, "minä olen oikeassa" -asenne, epärehellisyys ja ainainen valittaminen. Arvostan keskustelukykyä, luotettavuutta ja mukavaa olemusta :)

        - ketä nyt ei hyvä bailuseura kiinnostaisi! Ja jos juodaan humalaan asti, niin kenen tahansa seura on silloin hyvää. Ei siinä tilanteessa katsota, kuka on "pinnallinen" kuka ei.

        Minusta hyvä keskustelija ei ole koskaan pinnallinen. Tätä peräänkuulutat itse.


      • pintaa syvemmin
        pinnallisesti kirjoitti:

        - ketä nyt ei hyvä bailuseura kiinnostaisi! Ja jos juodaan humalaan asti, niin kenen tahansa seura on silloin hyvää. Ei siinä tilanteessa katsota, kuka on "pinnallinen" kuka ei.

        Minusta hyvä keskustelija ei ole koskaan pinnallinen. Tätä peräänkuulutat itse.

        Vähän turhan yksinkertainen määrittely pinnallisuudesta minustakin. Miksi bailaus muka olisi jotenkin "pinnallista"?
        Hauskanpitohan ei koskaan voi olla täysin pinnallista, jos se on hauskaa, siinähän on ilo mukana. Ns. Syvälliset keskustelut voivat olla pinnallisia, jos ne ovat tylsiä eikä niissä ole sisältöä. Sisältöhän ratkaisee aina.


    • johtunee

      siitä, että joulu-tammikuussa syntyneillä on liikaa samoja piirteitä kuin meillä.

      • huomattu on...

        Näin on; Kauriissa ja Vesimiehissä on paljon samaa kuin Neitsyissä (niin - yhtä vastaajaa tässä ketjussa risookin nimenomaan Vesimies...)


      • neitst

        Mitä samoja piirteitä vesimiehessä ja neitsyessä on? Primaariluonne on aivan erilainen. Neitsyt hakee vakautta ja turvaa, vesimies inhoaa niitä ja kaikkea mikä rajoittaa sen (ajatuksen) vapautta. Olen neitsyt ja puolisoni vesimies. Yhteistä meillä on hyvin paljon mutta ei aurinkomerkin kautta vaan nousevan merkin sekä hänen kuunsa on minun aurinkomerkissä. Ja onhan neitsyt maanmerkki kun taas vesimies ilmanmerkki. Mitä yhteistä neitsyellä ja vesimiehellä on aurinkomerkkeinä?


      • minäkään
        neitst kirjoitti:

        Mitä samoja piirteitä vesimiehessä ja neitsyessä on? Primaariluonne on aivan erilainen. Neitsyt hakee vakautta ja turvaa, vesimies inhoaa niitä ja kaikkea mikä rajoittaa sen (ajatuksen) vapautta. Olen neitsyt ja puolisoni vesimies. Yhteistä meillä on hyvin paljon mutta ei aurinkomerkin kautta vaan nousevan merkin sekä hänen kuunsa on minun aurinkomerkissä. Ja onhan neitsyt maanmerkki kun taas vesimies ilmanmerkki. Mitä yhteistä neitsyellä ja vesimiehellä on aurinkomerkkeinä?

        näe hirveästi samankaltaisuutta/-oloisuutta neitsyissä ja vesimiehissä, mutta neitsyissä ja kauriissa sitäkin enemmän.
        (Suurin osa veskareista taitaakin olla helmikuun lapsia)


      • neitst
        minäkään kirjoitti:

        näe hirveästi samankaltaisuutta/-oloisuutta neitsyissä ja vesimiehissä, mutta neitsyissä ja kauriissa sitäkin enemmän.
        (Suurin osa veskareista taitaakin olla helmikuun lapsia)

        Tilastollisestikin enemmistö vesimiehista on helmikuun lapsia. Joka päivä syntyy n. 160 uutta lasta talvellakin. Mutta kyllähän kauris on maamerkkinä kaiketi sopivin neitsyelle. Haittana(?) on työhulluus. Riittääkö yhteinen aika. Kauriin kylmyys, jos sitä kaikilla sitten on, voi syödä suhdetta. Tosin kuun merkki vaikuttaa paljon. Neitsyelle voisi sopia kauriin kuu kaloissa, oppositiossa neitsyen aurinkoon. Mulla se toimii hyvin. Jos taas kauriin kuu on härässä, tulee mukaan liikaa laskelmointia ja analysointia jopa neitsyelle.


      • ei, ei ja ei
        neitst kirjoitti:

        Mitä samoja piirteitä vesimiehessä ja neitsyessä on? Primaariluonne on aivan erilainen. Neitsyt hakee vakautta ja turvaa, vesimies inhoaa niitä ja kaikkea mikä rajoittaa sen (ajatuksen) vapautta. Olen neitsyt ja puolisoni vesimies. Yhteistä meillä on hyvin paljon mutta ei aurinkomerkin kautta vaan nousevan merkin sekä hänen kuunsa on minun aurinkomerkissä. Ja onhan neitsyt maanmerkki kun taas vesimies ilmanmerkki. Mitä yhteistä neitsyellä ja vesimiehellä on aurinkomerkkeinä?

        Juuri tämä vapauden kaipuu on yhteistä neitsyellä ja vesimiehellä. Kumpikin karsastaa rutiininomaista elämää, josta puuttuu vaihtelu.

        Neitsyt-naisissa on esimerkiksi tilastojen mukaan eniten vapaaehtoisesti naimattomia. Vesimiehet eivät myöskään ole kovin hanakoita avioitumaan, ainakaan nuorena. Tämä on mielestäni selkeästi turvallisuuteen liittyvä asia - ei tarvita toista ihmistä turvan takaajaksi (turva löytyy tarvittaessa itsestä).

        Vesimies on neitsyen lailla itsenäinen luonne. On myös kiinnostunut monipuolisesti asioista, kuten neitsytkin. Vesimies on hyvin kriittinen ihminen; tämäkin on yhdistävä piirre. Myös älyllisyys yhdistää; en tunne vesimiehiä, jotka olisivat "tunteilijoita".


      • noin,
        ei, ei ja ei kirjoitti:

        Juuri tämä vapauden kaipuu on yhteistä neitsyellä ja vesimiehellä. Kumpikin karsastaa rutiininomaista elämää, josta puuttuu vaihtelu.

        Neitsyt-naisissa on esimerkiksi tilastojen mukaan eniten vapaaehtoisesti naimattomia. Vesimiehet eivät myöskään ole kovin hanakoita avioitumaan, ainakaan nuorena. Tämä on mielestäni selkeästi turvallisuuteen liittyvä asia - ei tarvita toista ihmistä turvan takaajaksi (turva löytyy tarvittaessa itsestä).

        Vesimies on neitsyen lailla itsenäinen luonne. On myös kiinnostunut monipuolisesti asioista, kuten neitsytkin. Vesimies on hyvin kriittinen ihminen; tämäkin on yhdistävä piirre. Myös älyllisyys yhdistää; en tunne vesimiehiä, jotka olisivat "tunteilijoita".

        niin mikä neitsyttä sitten "talven lapsissa ärsyttää". Negatiivisten puolten samankaltaisuusko?


      • neitst
        ei, ei ja ei kirjoitti:

        Juuri tämä vapauden kaipuu on yhteistä neitsyellä ja vesimiehellä. Kumpikin karsastaa rutiininomaista elämää, josta puuttuu vaihtelu.

        Neitsyt-naisissa on esimerkiksi tilastojen mukaan eniten vapaaehtoisesti naimattomia. Vesimiehet eivät myöskään ole kovin hanakoita avioitumaan, ainakaan nuorena. Tämä on mielestäni selkeästi turvallisuuteen liittyvä asia - ei tarvita toista ihmistä turvan takaajaksi (turva löytyy tarvittaessa itsestä).

        Vesimies on neitsyen lailla itsenäinen luonne. On myös kiinnostunut monipuolisesti asioista, kuten neitsytkin. Vesimies on hyvin kriittinen ihminen; tämäkin on yhdistävä piirre. Myös älyllisyys yhdistää; en tunne vesimiehiä, jotka olisivat "tunteilijoita".

        Molemmat ovat kyllä vaikeita sitoutumaan, mutta eri syistä. Neitsyt on vaan hyvin vaativa ja myös ujo. Vesimies on aidosti vapaudenkaipuinen. Ei todellakaan voi verrata niitä toisiinsa. Molemmat tarvitsevat tilaa, neitsyt vetää tuolloin johtopäätöksiä ja vesimies liitelee omissa sfääreissään. Neitsyen parisuhdetta rasittaa kaikkein eniten epävarmuus ja tältä osin haluaa turvallisuutta.


      • liity...
        neitst kirjoitti:

        Molemmat ovat kyllä vaikeita sitoutumaan, mutta eri syistä. Neitsyt on vaan hyvin vaativa ja myös ujo. Vesimies on aidosti vapaudenkaipuinen. Ei todellakaan voi verrata niitä toisiinsa. Molemmat tarvitsevat tilaa, neitsyt vetää tuolloin johtopäätöksiä ja vesimies liitelee omissa sfääreissään. Neitsyen parisuhdetta rasittaa kaikkein eniten epävarmuus ja tältä osin haluaa turvallisuutta.

        ...turvallisuuteen, vaan siihen, että neitsyt - niinkuin täällä todetaankin jossain - ei valitse koskaan täysin väärää kumppania, ja tästä syystä neitsyt on varma suhteestaan, epävarmuus ei kuuluu suhteen "tunneilmapiiriin". Sellaiseen neitsyt ei lähde mukaan alunalkaenkaan.

        Suhteen lujittamisen merkkejä kaipaavat minusta "riippuvaisemmat" merkit, kuten esim. vaikkapa kalat ja leijona. Näille pienikin epävarmuuden tunne suhteen tilasta aiheuttaa kamalan ahdistuksen. Tällöin kumppaninn pitää kaikin tavoin osoittaa rakkauttaan ja välittämistään.

        Mielestäni neitsyt on aidosti vapaudenkaipuinen ihminen. Jotkut neitsyet tosin voivat olla arkoja toeuttamaan unelmiaan, mutta ne neitsyet, jotka eivät arkaile/aikaile tietävät kyllä, miten sfääreihin lennetään (- eikä pelkästään kuvaannollisesti).

        Tähän liittyy minusta juuri se, mitä tiedetään neitsytnaisista - vapaaehtoisesti naimattomissa on eniten näitä. Vastaava mies löytyy jousimiehistä - siinähän onkin sitten yksi vapaudenkaipuinen ihminen lisää. Myös kaksosella on tämä sama kaipuu (sama planeettakin neitsyen kanssa), mutta kaksonen toimii toisin; kaksosnaiset usein perustavat perheen suhteellisen aikaisin ja tämän lisäksi haluavat oman vapauden; heillä onkin usein "kaksoiselämä", joka ei ole ihan ristiriidaton, koska tällaisten asioiden sovittaminen yhteen on vaikeaa. Tähän neitsyt ei halua lähteä, ristiriita on liian suuri; neitsyt ei kykene jakamaan itseään tällä tavalla.


      • mikään
        noin, kirjoitti:

        niin mikä neitsyttä sitten "talven lapsissa ärsyttää". Negatiivisten puolten samankaltaisuusko?

        Minua eivät nämä talven merkit mitenkään ärsytä, en tiedä mikä näissä mahtaa ärsyttää: samankaltaisuutta on aika paljon, mutta ei siinä minusta ole mitään erityisen ärsyttävää. Mitä ne negatiiviset puolet mahtavat sitten olla?

        Työnarkomania, pikkutarkkuus, kriittisyys (kauris, neitsyt)? Kauris ärsyttää minua negatiivisuudellaan ja melankolian taipumuksellaan. Kauriilla on tapana kokea vastoinkäymiset suhteettoman suurina. Mutta en ainakaan itse tunnusta, että tämä olisi myös neitsyen ominaisuus; kyllä neitsyt on positiivisempi luonne.

        Minusta selkeästi vastakkaisia neitsyelle ovat nämä kaksi merkkiä: rapu ja leijona. Ja näiden kanssahan neitsyt tulee yleensä erinomaisesti toimeen, ainakin minä tulen.


      • neitst
        liity... kirjoitti:

        ...turvallisuuteen, vaan siihen, että neitsyt - niinkuin täällä todetaankin jossain - ei valitse koskaan täysin väärää kumppania, ja tästä syystä neitsyt on varma suhteestaan, epävarmuus ei kuuluu suhteen "tunneilmapiiriin". Sellaiseen neitsyt ei lähde mukaan alunalkaenkaan.

        Suhteen lujittamisen merkkejä kaipaavat minusta "riippuvaisemmat" merkit, kuten esim. vaikkapa kalat ja leijona. Näille pienikin epävarmuuden tunne suhteen tilasta aiheuttaa kamalan ahdistuksen. Tällöin kumppaninn pitää kaikin tavoin osoittaa rakkauttaan ja välittämistään.

        Mielestäni neitsyt on aidosti vapaudenkaipuinen ihminen. Jotkut neitsyet tosin voivat olla arkoja toeuttamaan unelmiaan, mutta ne neitsyet, jotka eivät arkaile/aikaile tietävät kyllä, miten sfääreihin lennetään (- eikä pelkästään kuvaannollisesti).

        Tähän liittyy minusta juuri se, mitä tiedetään neitsytnaisista - vapaaehtoisesti naimattomissa on eniten näitä. Vastaava mies löytyy jousimiehistä - siinähän onkin sitten yksi vapaudenkaipuinen ihminen lisää. Myös kaksosella on tämä sama kaipuu (sama planeettakin neitsyen kanssa), mutta kaksonen toimii toisin; kaksosnaiset usein perustavat perheen suhteellisen aikaisin ja tämän lisäksi haluavat oman vapauden; heillä onkin usein "kaksoiselämä", joka ei ole ihan ristiriidaton, koska tällaisten asioiden sovittaminen yhteen on vaikeaa. Tähän neitsyt ei halua lähteä, ristiriita on liian suuri; neitsyt ei kykene jakamaan itseään tällä tavalla.

        Kovin ohutta on tekstisi. Käypä vielä läpi merkkien karmalliset vaiheet oinaasta kaloihin. Edelleen tiedät kai kaksosten vastaavan aspektina neliötä. Siis kaksonen on kaksonen siksi että sen karmallinen vaihe on neliö. Neitsyt: mietipä mitä neitsyt on. Sekö pyrkii säilyttämään neitsyytensä? Kyllä mutta ensisijainen tarkoitus ei ole vapaus siinä mielessä kuin 'vanhalla' vesimiehellä, joka vastaa ikävuosia > 50


      • vaan siinä toisessa mielessä
        neitst kirjoitti:

        Kovin ohutta on tekstisi. Käypä vielä läpi merkkien karmalliset vaiheet oinaasta kaloihin. Edelleen tiedät kai kaksosten vastaavan aspektina neliötä. Siis kaksonen on kaksonen siksi että sen karmallinen vaihe on neliö. Neitsyt: mietipä mitä neitsyt on. Sekö pyrkii säilyttämään neitsyytensä? Kyllä mutta ensisijainen tarkoitus ei ole vapaus siinä mielessä kuin 'vanhalla' vesimiehellä, joka vastaa ikävuosia > 50

        Ai neitsytkö pyrkii säilyttämään neitsyytensä?
        Onko tämä ironiaa?

        Neitsythän ei pyri säilyttämään neitsyyttään, vaan pyrkii siitä eroon kaikin tavoin nuoruusvuosinaan.

        Neitsyt elää merkkinsä mukaisesti, kuin olisi aina "nuori naimaikäinen tyttö" (sanan "virgo" alkuperäinen merkitys - tiedätkö?). Tämä riittää minulle vapauden määrittelyksi. Neitsyt ei ts. koskaan tule "kotiin".

        Vesimies taaseen saa vapaudenkaipuunsa valmiina, kuten sanotkin. Eli ok, lähtökohta on eri näille merkeille, mutta vapaudenkaipuu on silti määräävä tekijä molemmille.


      • neitst m
        vaan siinä toisessa mielessä kirjoitti:

        Ai neitsytkö pyrkii säilyttämään neitsyytensä?
        Onko tämä ironiaa?

        Neitsythän ei pyri säilyttämään neitsyyttään, vaan pyrkii siitä eroon kaikin tavoin nuoruusvuosinaan.

        Neitsyt elää merkkinsä mukaisesti, kuin olisi aina "nuori naimaikäinen tyttö" (sanan "virgo" alkuperäinen merkitys - tiedätkö?). Tämä riittää minulle vapauden määrittelyksi. Neitsyt ei ts. koskaan tule "kotiin".

        Vesimies taaseen saa vapaudenkaipuunsa valmiina, kuten sanotkin. Eli ok, lähtökohta on eri näille merkeille, mutta vapaudenkaipuu on silti määräävä tekijä molemmille.

        Neitsyt haluaa vapauden menettää neitsyytensä uudelleen ja uudelleen.


      • tätä...
        neitst m kirjoitti:

        Neitsyt haluaa vapauden menettää neitsyytensä uudelleen ja uudelleen.

        juuri tarkoitin :)


      • Neitsy t
        vaan siinä toisessa mielessä kirjoitti:

        Ai neitsytkö pyrkii säilyttämään neitsyytensä?
        Onko tämä ironiaa?

        Neitsythän ei pyri säilyttämään neitsyyttään, vaan pyrkii siitä eroon kaikin tavoin nuoruusvuosinaan.

        Neitsyt elää merkkinsä mukaisesti, kuin olisi aina "nuori naimaikäinen tyttö" (sanan "virgo" alkuperäinen merkitys - tiedätkö?). Tämä riittää minulle vapauden määrittelyksi. Neitsyt ei ts. koskaan tule "kotiin".

        Vesimies taaseen saa vapaudenkaipuunsa valmiina, kuten sanotkin. Eli ok, lähtökohta on eri näille merkeille, mutta vapaudenkaipuu on silti määräävä tekijä molemmille.

        Astrologisessa mielessä neitsyt tarkoittaa syntymistä kaikesta neitseellisenä. Neitsyen tehtävänä on tutkia koko maailma. Sille on annettu vain ja ainoastaan kyky analysoida, ei muuta, toisin kuin muille merkeille. Sillä ei ole alkujaan vapauden kaipuuta, vaan se oppii sen elämässään. Niin jos tarvitsee sitä. Kaikki eivät tarvitse. Neitsyys on 'tabula rasa' eli tyhjä taulu. Tämän vuoksi neitsyen persoonaan vaikutttaa varhaiskasvatus ratkaisevasti ja voidaan kasvattaa myös pilalle. Neitsyt on kuin varattoman talon älykäs lapsi.


    • tin tin

      mua ärsyttää tiukkapipoiset, huumorintajuttomat nipottajat. ja laiskuus on pahasta. itse oon avoin, huumorintajuinen ja pirtsakka

    • neitsyt-niina

      Olen vähän allerginen ylitunteellisuudelle, sille, ettei osata suhtautua ongelmiin myös järjellä, vaan ryvetään syövereissä ja toisaalta surkutellaan toisten kohtaloita. Tähän sortuvat minusta esim. leijona ja kalat.

      Mulla on ihan ystäviäkin näissä merkeissä, mutta usein kyllä kaipaan ongelmatilanteissa jakajaa jonkun muun elementin merkeistä. Ilman ja maan merkit ovat tässä suhteessa parhaita: esim. kauris, vaaka, vesimies, kaksonen..

      Näiden kanssa voi ongelmista puhua myös yleisemmällä tasolla, ettei kaiken aina tarvitse olla suurta draamaa ja tragediaa. Eli nämä mainitsemani tarjoavat älyllisesti saman aaltopituuden helpommin. Ei tarvitse siis aina myöskään selittää asioita juurta jaksaen, kun toinen tuntuu saavan juonesta kiinni parista sanasta.

    • Miss Virgo 88

      Mua on siunattu Vesimies-äidillä ja Vesimies-pikkuveljellä joten elämä on aika mielenkiintoista joskus. Vesimiehen "jätetään-kaikki-viime-tippaan"- asenne ärsyttää suunnattomasti, sillä itse olen joka puolella ainakin 15-30min ajoissa (tosin toikin ärsyttää mua xD). Olen joka puolella ajoissa, mutta odottaminen ärsyttää mua.

      Ailahtelevaisuus ja päättämättömyys, liiallinen tunteellisuus ärsyttää. En voi sietää sellaisia pilven päällä leijuvia rakastuneita, jotka kirjoittaa rakkaalleen runoja ja lauluja! Sellainen ahdistaa. Itsesääli ärsyttää myös.

      Ylipäätänsä hyvin useat asiat ärsyttää mua, Neitsyen kriittisyyden piirteitäkö?

      • jongren

        Minuakin ärsyttää moni asia, ja laitan tämän neitsyen kriittisyyden piikkiin. Ärsyyntyminen voi olla myös mukava "ajanviete", jossa auttavat hyvin samalla aaltopituudella olevat merkit, kuten vaikkapa kaksonen, vaaka ja kauris (- ja miksei vesimieskin, joka onkin sitten extra-kriittinen), joille liikatunteellisuus on myös vierasta. Näiden kanssa voi analysoida tilanteita ja siten "parantaa maailmaa".


    • näimps

      niin muakin ärsyttää monet ihmiset varsinkin rapu ihmiset nii tiedä mikä siinä on mut en vaa kestä niitä aina.. mut pakko yrittää kun viettää niitten kanssa aikaa päivittäin :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe