Aina ei mee nallekarkit tasan

Surusilmä

On se kumma et jotkut saa onnea enemmän kun toiset,luin kerran lehestä 80v parista joilta kysyttiin minkälainen elämä heillä on ollut ja yks asia kiinitti huomion "onnellinen ja eipä oo pahempia kriisejä sunmuitakaan ollut"..Siitä heräs kysymys miksi toisilla on enämpi onnea elämässä? Ittel ollu syntymästä asti epäonnekas ja kurja elämä,eikä loppua näytä olevankaa=( Mut ei kait sitä muuta ku täytyy vaa jaksaa elää eteenpäin,huumorikin auttaa paljon.Eli onpa tainu aika pahanlaatunen ripuli olla sillon kun jumala jakanut onnenlahjoja,menny sekin onnijono ohi vessas istues ja vast kereny epäonni jonoonx/

8

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki on

suhteellista. Mietippä 80kymppistä pariskuntaa, niin johan ne on joutuneet elämään kovia aikoja, sodat ym. ja varmaan omassa perheessäkin on riittäny kaikenlaista. Se on kuiten niinkin, miten erilaisiin vaikeuksiin sitten suhtautuu.Fakta on, ettei kukaan pääse liian helpolla. Vuoronperää täällä kärsitään, niin ehkä toinen vähän enempi kuin toinen, mutta kuitenkin.
      Mä oon sitä mieltä että tuleen ei tosiaankaan saa jäädä makaamaan ja on opittava virheistään elämässään koko aika, eikä lyödä päätä seinään.Ja aateltava positiivisesti.

• se oikeesti

usein menee niin, että ne jotka on jo lapsuudessaan saaneet muita huonommat kortit, joutuu kärsimään enemmän aikuisinakin. Typerää väittää ettei niin olisi.

Se kuitenkaan ei tarkoita, että kurjuuteen pitäisi alistua. Kyllä on ihan mahdollista löytää tie ulos, mutta juttu on niin että extra ponnisteluja se vaatii.

• Catsy_666
        se oikeesti kirjoitti:

usein menee niin, että ne jotka on jo lapsuudessaan saaneet muita huonommat kortit, joutuu kärsimään enemmän aikuisinakin. Typerää väittää ettei niin olisi.

Se kuitenkaan ei tarkoita, että kurjuuteen pitäisi alistua. Kyllä on ihan mahdollista löytää tie ulos, mutta juttu on niin että extra ponnisteluja se vaatii.

Jos on niin tyhmä, ettei tajua miten syvällä tai syvältä kaikki on niin silloin voi olla onnellinenkin.

Mutta on väärin vertailla itseään vanhukseen. Kaiken lisäksi vanhukset ovat oppineet sen suomalaisen kansantyhmyyden, että ei saa valittaa.

Minulla on ollut huono elämä ja toivoisin, ettei se turhaan pitkittyisi. Mutta olen nähnyt muutaman kauniin hetken ja yksi niistä liittyy naiseen. Tuntuu siltä, että olen nähnyt jo tarpeeksi. Elinvuosia jäljellä kuitenkin on paljon.

On mennyt usko itseen ja rohkeus elämään. Maailma on mennyt ihmeelliseksi rahamiesten pelleilyksi ja ollaan palattu takaisin feodaaliaikaan.

Mä en tule ikinä paranemaan narsismistani. Minä en saa kosketusta tunteisiini. Minä en saa kotia rakennettua ja sitten minä kuolen taas kerran ennen kuin olen saanut mitään aikaiseksi.

• Tunkki123
        Catsy_666 kirjoitti:

Jos on niin tyhmä, ettei tajua miten syvällä tai syvältä kaikki on niin silloin voi olla onnellinenkin.

Mutta on väärin vertailla itseään vanhukseen. Kaiken lisäksi vanhukset ovat oppineet sen suomalaisen kansantyhmyyden, että ei saa valittaa.

Minulla on ollut huono elämä ja toivoisin, ettei se turhaan pitkittyisi. Mutta olen nähnyt muutaman kauniin hetken ja yksi niistä liittyy naiseen. Tuntuu siltä, että olen nähnyt jo tarpeeksi. Elinvuosia jäljellä kuitenkin on paljon.

On mennyt usko itseen ja rohkeus elämään. Maailma on mennyt ihmeelliseksi rahamiesten pelleilyksi ja ollaan palattu takaisin feodaaliaikaan.

Mä en tule ikinä paranemaan narsismistani. Minä en saa kosketusta tunteisiini. Minä en saa kotia rakennettua ja sitten minä kuolen taas kerran ennen kuin olen saanut mitään aikaiseksi.

"Jos on niin tyhmä, ettei tajua miten syvällä tai syvältä kaikki on niin silloin voi olla onnellinenkin."

Mielestäni viisas ihminen osaa suhteuttaa asiat ja olla onnellinen. Typerää on juuri turhanpäiväisten asioiden murehtiminen ja surkuttelu, jolloin jää elämä elämättä.

Niin kauan kun minä tunnen, haistan, maistan, näen ja kuulen, niin kauan minä hymyilen.

• jos AINA

menee nallekarkit naapurille, niin oisko peiliin katsomisen paikka?!!!

• surusilmä

Arvasin että noin vastataan,voiha sitä peilii kattoa mut tuskimpa se ongelmia sunmuuta poistaa vaik kui pitkää tölläis!

• Elviira**

Olen yrittänyt säästää, mutta kun on elettävä, ei sekään onnistu. Olisi pitänyt nuorena ottaa varakas elämäntoveri, niin tilanteeni olisi jotain muuta kuin kädestä suuhun. Pakko vain pärjätä näillä korteilla.

• Haw

Vaikka elämä ei aina ole helppoa,muista,että jokainen hetki on ainutkertainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4431
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2317
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2078
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1421
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1054
    Aihe