mistäköhän johtuu että alapäätäni eli emättimen seutua on alkanut särkemään/jomottamaan? Pari päivää sitten tuntui outoa painetta ja ehkä vähän turvotustakin ja nyt on alkanut särky. Tällähetkellä ei ole menkat meneillään eikä vielä vähään aikaan alkamassakaan. Yleensä tuollaista särkyä minulla esiintyy vain menkkojen aikana, ei ennen niitä. Olisiko tietoa mistä johtuu?
alapään särky/jomotus
6
12143
Vastaukset
- sh-klö
Voisiko kyseessä olla jokin tulehdus, esim hiiva? Onko punoitusta? Kutinaa? Kirvelyä?
Mikäli vaiva jatkuu vielä pari päivää, suosittelen menemään lääkärille.- Tiinis
En haluu pelotella mut voisko olla herpes? onks sul muualla kehossa särkyy tai onko kuumetta..
mulla nimittäin herpes ku puhkes ni oli pari päivää sellast jomotusta alapäässä ja sellast lihassärkyy.. ja just punotusta oli... sit ilmestyki yks kipee rakkula ja siitä ne sit lisäänty....
Kannattaa käydä lääkäris... - ........
Tiinis kirjoitti:
En haluu pelotella mut voisko olla herpes? onks sul muualla kehossa särkyy tai onko kuumetta..
mulla nimittäin herpes ku puhkes ni oli pari päivää sellast jomotusta alapäässä ja sellast lihassärkyy.. ja just punotusta oli... sit ilmestyki yks kipee rakkula ja siitä ne sit lisäänty....
Kannattaa käydä lääkäris...eikä kutia alapää. Siis eikö herpes ole sukupuolitauti? Nimittäin olen vielä neitsyt niin onko mahdollista että mulla olisi herpes?
- Tiinis
........ kirjoitti:
eikä kutia alapää. Siis eikö herpes ole sukupuolitauti? Nimittäin olen vielä neitsyt niin onko mahdollista että mulla olisi herpes?
Joo no jos sä neitsyt oot ni aika epätodennäköstä olis et sul olis herpes..
Aika kummaa oireiluu sulla kyl on :/ kannattaa käydä siel lääkärissä... - ....
Tiinis kirjoitti:
Joo no jos sä neitsyt oot ni aika epätodennäköstä olis et sul olis herpes..
Aika kummaa oireiluu sulla kyl on :/ kannattaa käydä siel lääkärissä...niin eli nyt ei enää särje emättimen aluetta vaan takapuolta siis koko aluetta sieltä takaa eikä pelkästään peräaukon aluetta. Tai en oo edes varma onko peräaukon tuntumassa särkyä kun on vaikea paikallistaa mistä se särky tulee...Aika outoa kyllä miten ekä emättimen alue tuntui turvonneelta ja muutenkin oudolta sekä särki, ja nyt on siirtyneet oireet takapuoleen. Mitä mä siellä lääkärissäkin sit sanoisin. Vai oonkohan vain vainoharhainen...
- muikku12345
.... kirjoitti:
niin eli nyt ei enää särje emättimen aluetta vaan takapuolta siis koko aluetta sieltä takaa eikä pelkästään peräaukon aluetta. Tai en oo edes varma onko peräaukon tuntumassa särkyä kun on vaikea paikallistaa mistä se särky tulee...Aika outoa kyllä miten ekä emättimen alue tuntui turvonneelta ja muutenkin oudolta sekä särki, ja nyt on siirtyneet oireet takapuoleen. Mitä mä siellä lääkärissäkin sit sanoisin. Vai oonkohan vain vainoharhainen...
kävitkö lääkärissä vai menikö ohi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663