Millaisia kokemuksia on Tampereella järjestetyistä lääketieteen valmennuskursseista? Onko ollut hyvät opettajat, materiaalit ja tilat yms. muut järjestelyt?
Valmennuskeskuksen pitkää kurssia olen ajatellut. Onko joku ollut sillä? Huippuvalmennuksesta olen kuullut paljon negatiivista ja eximian kurssit on kuulemma liian helppoja. Onko näin?
Tre: Lääkiksen Valmennuskurssit
2
1276
Vastaukset
- harmistunut
Kaikilla valmennuskursseilla on luultavasti sama ongelma, että opetus on erittäin vaihtelevan tasoista. Jotkut opettajat ovat erittäin taidokkaita takomaan tuota Galenosta opiskelijoiden päähän, mutta toisia se ei näytä juurikaan kiinnostavan tai sitten heillä ei ole taitoa kyseiseen hommaan. Tämä on surullista, kun kyseessä on kuitenkin opiskelijan tulevaisuus. Raivostuttavinta on, ettei asialle mahda mitään.
- tzz
Kannattaa mennä sellaiselle kurssille, jossa opettajat ovat tiedossa hyvissä ajoin ja joilla on opetuskokemusta vuosien ajalta. Itse kävin sellaisen kurssin ja ei käynyt kateeksi kavereita jotka oli opiskelija-opetuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423