Skorpioninainen-Kaksosmies

skorpparinainen

Onko kokemuksia kaksosmiehistä? Ongelmia tai positiivisia puolia seurustelusta?

Mikäli olet asunut yhdessä kaksosmiehen kanssa, mitä tyypillistä päiviinne liittyi?

Ihmettelen myös seuraavaa: Tulemme hyvin, itse asiassa todella hyvin, toimeen. Kuitenkaan en ole huomannut kovin monen skorpionin kehuneen kaksosta. Odotan innolla vastausta, minkälaisia tahansa!

16

3710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rbgt

      Kaksosmiehet on pettäjiä, kuten naisetkin. Kaatajia, joilla on joka nurkan takana heila. Ne saa uskomaan, että olet ainoa. Suosittelen välttämään varsinkin jos olet skorpioni.

      • Anonyymi

        Mussi äitiis


    • ei sovi

      skorppionille. Kokemusta on, asuin pari vuotta kaksosmiehen kanssa, enkä ikinä enää sekaannu kyseiseen merkkiin. Kaksonen pettää ja flirttailee muiden kanssa, sillä tarvitsee jatkuvasti vastakkaisen sukupuolen huomiota, vaikka väittää ja esittää aivan muuta.Itselläni oli mustasukkainen kaksosmies, joka oli kovasti huolissaan, että minä löydän jonkun toisen, mutta itse olikin se joka petti.

      Ystävinä ihan ok, mutta en luottaisi naispuolisiin kaksosiinkaan. Skorppionit ja kaksoset tulevat kyllä hyvin juttuun keskenään, mutta aina on hyvä tietää, että kaikkia asioita ei voi kaksosille kertoa. Ikävä kyllä, monesti kaksoset ovat hauskoja ja eloisia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Minä en vittu petä


      • Anonyymi

        Ymmärräksää mitä


    • kokemusta minulla

      kaksosmiehestä, viinaan menevä ja kaikki juopot ystävät merkitsee enemmän luin lapset ja perhe, koko avioliiton ajan epäillyt vieraista miehistä ja itse pussaillut vieraan naisen kanssa jopa silmieni alla, nykyisin viettää viikonloppuja venäjällä,jos sinulle merkitsee perhe ja lapset paljon niin suosittelen jotain muuta miestä.

      • keskustelun aloittanut

        Kritiikkiä tosiaankin löytyi! Myönnän että voisin kuvitella mieheni pettävän mutta omasta mielestäni niin tuskin käynee. Enkä mitään ole kuullut, kerran tosin kuulin että hän oli vitsillä ehdottanut jotain toiselle naiselle, mutta huono vitsi kyllä olikin. Olenko vain liian sinisilmäinen? Tosin, puoli vuotta seurustelua on vasta takana, mitä vain voi tapahtua.

        Hän tosiaankin saa minut uskomaan että hän ei kaipaa elämäänsä mitään muuta kuin minut, ehdottanut yhdessä ulkomaille muuttoa ja keksinyt kaiken näköisiä romanttisia kesäreissuja.

        Alkoholi on kyllä suurehko ongelma, perjantain normaalit kaksitoista olutta on pakko saada tai viikonloppu tulee olemaan pilalla.

        Kiitos vastauksista, lisää kaipailen!


      • S.nainen
        keskustelun aloittanut kirjoitti:

        Kritiikkiä tosiaankin löytyi! Myönnän että voisin kuvitella mieheni pettävän mutta omasta mielestäni niin tuskin käynee. Enkä mitään ole kuullut, kerran tosin kuulin että hän oli vitsillä ehdottanut jotain toiselle naiselle, mutta huono vitsi kyllä olikin. Olenko vain liian sinisilmäinen? Tosin, puoli vuotta seurustelua on vasta takana, mitä vain voi tapahtua.

        Hän tosiaankin saa minut uskomaan että hän ei kaipaa elämäänsä mitään muuta kuin minut, ehdottanut yhdessä ulkomaille muuttoa ja keksinyt kaiken näköisiä romanttisia kesäreissuja.

        Alkoholi on kyllä suurehko ongelma, perjantain normaalit kaksitoista olutta on pakko saada tai viikonloppu tulee olemaan pilalla.

        Kiitos vastauksista, lisää kaipailen!

        Olen itse skorpiooni nainen ja kokemukseni kaksosista on kaksijakoinen. Heidän eloisuus kiehtoo ja tuntuu hyvältä. Se mitä itse skorpioonina voi antaa, tuntuu kaksosesta hyvältä... Toisaalta kaksonen ei ole sosiaalisuutensa takaa kyllin vahva skorpparille... Mutta jos ei ole mielessä mikään vakava suhde, niin kannataa pitää hauskaa..!!!


      • scorpy
        keskustelun aloittanut kirjoitti:

        Kritiikkiä tosiaankin löytyi! Myönnän että voisin kuvitella mieheni pettävän mutta omasta mielestäni niin tuskin käynee. Enkä mitään ole kuullut, kerran tosin kuulin että hän oli vitsillä ehdottanut jotain toiselle naiselle, mutta huono vitsi kyllä olikin. Olenko vain liian sinisilmäinen? Tosin, puoli vuotta seurustelua on vasta takana, mitä vain voi tapahtua.

        Hän tosiaankin saa minut uskomaan että hän ei kaipaa elämäänsä mitään muuta kuin minut, ehdottanut yhdessä ulkomaille muuttoa ja keksinyt kaiken näköisiä romanttisia kesäreissuja.

        Alkoholi on kyllä suurehko ongelma, perjantain normaalit kaksitoista olutta on pakko saada tai viikonloppu tulee olemaan pilalla.

        Kiitos vastauksista, lisää kaipailen!

        Itse olen vuoden verran seurustellut kaksosmiehen kanssa ja vaikeata on kyllä ollut. Mies tykkää mennä huidella missä sattuu, kavereitten kanssa hengailu on tärkeintä ja eipä paljon viitsi ilmoitella missä on ja milloin.

        Keskusteluun mies on aivan kykenemätön ja näkemään asioita muulta kuin omalta kannaltaan. Yhteisiä harrastuksia ei ole eikä enää yhteisiä ystäviäkään. Mies on imartelulle perso ja jotenkin kylmä ja välinpitämätön minun tunteistani ja toiveistani. Paitsi sängyssä!

        Näistä sanoistani päätellen suhde taitaa vedellä viimeisiään, tajusinpa itsekin!


      • tyttö skorppari

        Aviomieheni on kaksonen, yhdessä oltu 13v. Parempaa isää saa kaukaa hakea, viihtyy hyvin kotona,jopa paremmin kuin minä. Saa oloni tuntumaan maailman rakkaimmaksi ihmiseksi. Pettämistä ei ole tapahtunut, ainakaan ei ole kärähtänyt:) Voin vain suositella jos vain itsellä riittää mielenkiinto


    • vapaudenhaluisempi kaksonen :)

      iTTE kaksoisena tykkään ku perään ei kytätä, eikä kysellä tyhmiä/turhia. Kokemusta löytyy kolmesta skopusta ja samaan ongelmaan on tiet katkennu, skorppu on tukahduttavan omistushaluinen.
      Ja siinä vaiheessa tää kaksonen on nostanu kytkintä.

      Mutta hauskaa voi pitää AINA ;)

    • Huh ja vielä kerran huh

      Yksi kokemus ja sen toipumiseen kesti 3 vuotta!
      Kaksosella on kaksi mieltä, aivan ihana, mutta se toinen puoli, huh.
      Eli kun meni hyvin, kaikki oli hyvin, mutta kun meni huonosti, ei olisi voinut mennä huonommin.
      Kohdallani kaksonen kahlitsi, hallitsi ja käytti kaikki negatiiviset keinot tarkoitusperiinsä.
      En uskaltaisi enää suhdetta kaksoseen, heillä vain on jakautunut persoona. Minulla on naispuolisena erittäin hyvänä ystävänä myös kaksonen ja tulemme loistavasti toimeen. Hän vain kypsänä ihmisenä tiedostaa kaksijakoisen luonteensa ja on aina avoimesti tuonut sen keskusteluissa esiin. Olen hänen kauttaan ehkä hieman oppinut ymmärtämään kaksosen jakautunutta persoonaa.

    • Skorpioninainen

      Olemme olleet yhdessä pian 8 vuotta. Alku oli aivan kamalaa, kun kaksonen tosiaan on niin ailahteleva ja epäluotettavan oloinen kun puhuu yhtä ja tekee toista.
      En ole varma mikä meidän suhteen tasoitti. Haluamme kuitenkin niin samoja asioita, harrastamme samoja juttuja ja olen jopa oppinut olemaan utelematta kaksosmieheni jokaista liikettä. Mutta myös mieheni on oppinut tekemään asioita, jotka ovat minulle tärkeitä. Kuten kertomaan oma-aloitteisesti niistä menoistaan ja huomioimaan minua.
      Kaksosmiehen kunnioitus täytyy ansaita (en tiedä mitä olen tehnyt mutta mieheni kunnioittaa minua ja parisuhdettamme) ja elämä pitää mielenkiintoisena. Yllätyksiä ja vauhdikkaita käänteitä pitää järjestää, ettei kaksosmiehen tarvi lähteä hakemaan actionia suhteen ulkopuolelta.

    • minno

      Olen skorpparinainen ja kaksosmiehen kanssa tulossa vauva ensi vuoden puolella:)alussa hankalaa kun kummatkin aina oikeessa ja hyvän itsetunnon omaavia.

    • kokemusta on..

      Kaksosmiehestä. Seurustelin 6 vuotta ja asuttiin melkein alusta lähtien kimpassa (kihloihin mentiin n. 2 kk seurustelun jälkeen). Alussa oli ihanaa ja synkkasi tosi hyvin, mutta loput 2 vuotta oli yhtä tuskaa.. Jatkuvaa nahistelua ja lopuksi kumpikaan ei halunnu nähdä toisen naamaa, ellei ollut pakko.. Ero tuli, mutta ulkopuolisilla oli osuutta asiaan.. Oli hyvät ja huonot puolet. Kasvoimme vaan erilleen. Inhottavinta oli se jatkuva arvostelu ja haukkuminen liittyen työhöni ja ammattiini.. Olisi pitänyt olla sitä ja tätä ja vielä tuota...huh, onneksi ohi =)Toivottavasti sinulla parempi tuuri =)

      • keskustelun aloittanut

        Kiitos kaikista vastauksista/neuvoista, ne auttoivat todella paljon ja tulevat auttamaan. Aion katsoa päivä kerrallaan ja yrittää pysyä yhdessä niin pitkälle kuin mahdollista!

        En ottaisi yllätyksenä sitä että hän pettäisi minua. Kuitenkin se olisi kerrasta sitten poikki ja hän tietää sen.

        Olen joka tapauksessa vielä nuori, kerkeän seurustella kyllä ajan kuluessa muidenkin merkkien kanssa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe