Aloitan nyrkkeilyn.

dark-j

Niinpä,Aloittamassa itse nyrkkeilyä,harjoittelua vasta. Jotenka ei mua näy täällä enää kovin paljoa,koska vaihdan tietokoneella istumisen,treenaamiseen.
Antaisin vain neuvoja että tämän shown seuraamisella ja tietokoneella olemisen sijaan hankkisitte elämältä jotain.Ennen pitkää kaikki alkavat kyllästymään tietokoneella istumiseen,ja jotkut eivät tietenkään kyllästy koskaan. Mut omapahan oma on asianne. Badassiltä tulee tästä kovaa vittuiluu kuitenki mulle. Mut sama se, en mä sillee teille olis ikinä halunu vihotella tai ym. Sanon vielä tän että hankkikaa jotain harrastuksia edes, ja katotte jtn showpainia ja mihin te johdatte sitä? ette mihinkään showlla sitä ei pääse pitkälle.Ei muakaa kiinnosta WWE kovin paljoa enää.. ku aattelee mitä ne tekee. Hakkaavat toisia päihi ja esittävät että au au sattuu sattuuu... mut nyrkkeilys sentään sattuu!"!! Mut tuun seuraamaan tapahtumia silloin tällöin.

Tästäkin tulee paljo vittuilua mut samako se sille,itepähän päätätte asioistanne.

3

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Badass

      Piti sitten oikein tulla jättämään ''hienot'' jäähyväiset, no saatpahan ainakin smarkit kimppuusi sillä se showpaini on yhtä lailla pelleilyä kuin nyrkkeily.

    • kaltainen-pörssi

      väitätkö sä, että me emme harrasta mitään!!!. ite soitan sähkökitaraa ja oikeen bändissä.

    • The_Hitman

      jos sä istut koko päivän koneen ääressä se ei tarkota, että me muutkin istuttais!
      sit niitä olemattomia harrastuksia: salilla käynti 4-5 krt/vk ympäri vuoden, talvisin hiihto ja lätkä. tai no lätkä on enemmän syksy, talvi ja kevät, kesällä lenkkeily ja jos ehtii niin thai nyrkkeily ja kaiken tämän lisäksi pitäis viel käydä töissä ja opiskella. niin ja muijaakin pitää aina sillon tällön viihdyttää :D joten älä vaan missään nimessä hommaa ittelles burn outia sillä nyrkkeilyllä. kun onhan se raskasta jos kaks kertaa viikossa joutuu reenaan :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe