Niinpä,Aloittamassa itse nyrkkeilyä,harjoittelua vasta. Jotenka ei mua näy täällä enää kovin paljoa,koska vaihdan tietokoneella istumisen,treenaamiseen.
Antaisin vain neuvoja että tämän shown seuraamisella ja tietokoneella olemisen sijaan hankkisitte elämältä jotain.Ennen pitkää kaikki alkavat kyllästymään tietokoneella istumiseen,ja jotkut eivät tietenkään kyllästy koskaan. Mut omapahan oma on asianne. Badassiltä tulee tästä kovaa vittuiluu kuitenki mulle. Mut sama se, en mä sillee teille olis ikinä halunu vihotella tai ym. Sanon vielä tän että hankkikaa jotain harrastuksia edes, ja katotte jtn showpainia ja mihin te johdatte sitä? ette mihinkään showlla sitä ei pääse pitkälle.Ei muakaa kiinnosta WWE kovin paljoa enää.. ku aattelee mitä ne tekee. Hakkaavat toisia päihi ja esittävät että au au sattuu sattuuu... mut nyrkkeilys sentään sattuu!"!! Mut tuun seuraamaan tapahtumia silloin tällöin.
Tästäkin tulee paljo vittuilua mut samako se sille,itepähän päätätte asioistanne.
Aloitan nyrkkeilyn.
3
297
Vastaukset
- Badass
Piti sitten oikein tulla jättämään ''hienot'' jäähyväiset, no saatpahan ainakin smarkit kimppuusi sillä se showpaini on yhtä lailla pelleilyä kuin nyrkkeily.
- kaltainen-pörssi
väitätkö sä, että me emme harrasta mitään!!!. ite soitan sähkökitaraa ja oikeen bändissä.
- The_Hitman
jos sä istut koko päivän koneen ääressä se ei tarkota, että me muutkin istuttais!
sit niitä olemattomia harrastuksia: salilla käynti 4-5 krt/vk ympäri vuoden, talvisin hiihto ja lätkä. tai no lätkä on enemmän syksy, talvi ja kevät, kesällä lenkkeily ja jos ehtii niin thai nyrkkeily ja kaiken tämän lisäksi pitäis viel käydä töissä ja opiskella. niin ja muijaakin pitää aina sillon tällön viihdyttää :D joten älä vaan missään nimessä hommaa ittelles burn outia sillä nyrkkeilyllä. kun onhan se raskasta jos kaks kertaa viikossa joutuu reenaan :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967