kaloista

Yks kala

Olen lukenut tätä juttua kaloista paljonkin ja usein kaloja haukutaan manipuloiviksi ja selkään puukottajaksi, jotka nauttivat puhua pahaa toisten selän takana ja empaatisuuskin mitä heiltä löytyy on vähän niin ja näin. Noh meitäkin varmaan on moneen junaan. Minä kalanaisena työskentelen hoitoalalla ja empaatisuus on aitoa ja saan työstäni todella paljon. Välitän myös ystäsvistäni aidosti sekä kerron tunteistani avoimesti ja jos joku ei sitä kestä niin se on hänen ongelmansa. Olen sosiaalinen, mutta minussa on myös se erakko luonne, jolloin en halua ketään seuraani, enkä kuunnella kenenkään huolia ( tervettä itsekkyyttä mielestäni). harrastan yksin, koska en halua olla riippuvainen aikatauluista ja nautin siitä. Mies yritti joskus tehdä minusta "hyvän vaimon" eli mieleisensä, muttei onnistunut siinä. Kalojen vapauden kaipuuta ei voi ikinä unohtaa ja liika sitominen ahdistaa eli suhde joka perustuu vapauteen tuottaa tulosta. Kalojen kohdalla taitaa päteä sääntö, että se minkä annat itse saat tuplana takaisin ja jos ei ole mitään annettavaa, niin ei kannata edes yrittää..ei tule toimimaan. Olen itse ainakin aika nopesti kyllästyvä, jos en saa toiselta tarpeeksi (ja kyse ei ollut sit sexystä)

4

1760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisunainen itsekin

On ilahduttava kuulla toiselta samaa, mitä itse on.Kalat on niin herkkävaistoinen ja hänessä on hieman myös näyttelijän "vikaa"ja siksi hänestä pidetään esim.hoitoalalla,palvelussa jne.Itse olen hyvin empaattinen;itku ja nauru,yhtä herkässä.Avoimen luonteeni vuoksi joudun joskus vaikeuksiin,mutta en koskaan mielestäni puukota ketään selkään.Olen oivaltanut sen tosiasian että minulta saa mitä tilaa,jos loukataan niin silloin sen tuntee omassa nahassaan sopivaksi katsomallani tavalla.(Tästä voi johtua selkäänpuukottajan maine? Jos saan rakkautta niin minulta sitä saa kaksin verroin takaisin.Rakastan myös ystäviäni ja haluan että heillä on asiat hyvin.On sitten sekin puoli että haluan olla yksin ja harrastaa just sitä mistä pidän.Se antaa minulle voimaa ja rauhoittaa mieltä.Moni luulee jostain syystä että kaloja voi vedättää täysillä ja tyhmä kalanainen ei tiedä mitään,mutta...Kivaa kesää kaikille Kaloille.

• Haukikinonkala

painamaan aina välimerkin jälkeen sitä näppäimistön alareunassa olevaa isompaa nappulaa!!!!
        Vaikea lukea yhteen potköön kirjoitettua tekstiä, jossa ei ole minkäänlaisia välejä.

Että hyvää kesää vaan!

• Fisunainen
        Haukikinonkala kirjoitti:

painamaan aina välimerkin jälkeen sitä näppäimistön alareunassa olevaa isompaa nappulaa!!!!
        Vaikea lukea yhteen potköön kirjoitettua tekstiä, jossa ei ole minkäänlaisia välejä.

Että hyvää kesää vaan!

Niin että hyvää kesää ja kiitos neuvosta.

• kalafisuvonkale
        Haukikinonkala kirjoitti:

Että hyvää kesää vaan!

NIPOTA! Ei tarvi lukea, jos on hankalaa.
        Aikasemmat kirjotukset oli ihan kuin minä olisin kertonut itsestäni=D.Tosin ammatti on jotain ihan muuta ja nautin työstäni (saa olla ihmisten kanssa tekemisissä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4047
    2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      106
      3795
    3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      49
      3524
    4. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2812
    5. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2681
    6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2428
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      20
      2409
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2336
    9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      39
      2198
    10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2165
    Aihe