Hallberg-Rassy opastaa manuaalissaan hoitamaan tiikkakantta Boracol-nimisellä aineella. Onko kellään kokemusta asiasta? Boracol näyttää olevan homeenestoaine.
http://www.hallberg-rassy.se/Download/Manual-Eng.PDF
Teakin hoito Boracolilla
3
1490
Vastaukset
- homeenestolta
eipä pitäisi sammaleen kasvaa kanteen. Ei ole kokemusta, mutta puu on boracolin käyttökohde, joten miksei sitten teak. Kyllähän siihen laskeutuu ulkona kaikenlaista orgaanista pölyä yms. homeen kasvualustaa.
Boracol on jo kauan ollut SE AINE jolla isot pojat hoitavat tiikkikannenssa. Minulla on ensimmäinen tiikkikannella varustettu vene (ollut minulla 7v) ja sen ongelma on että vettä jää aina makamaan kannella josta tietysti kehittyi homeongelmia. Neuvoksi annettiin että käsittele homepesulla jonka jälkeen Boracolilla HR-ohjeiden mukaisesti.
Sen jälkeen ei ongelmia (5v) joten suosittelen. Toki olen vuosittain uusinut Boracolilla käsittelyn varsinkin kriittisissa paikoissa.- juuso
Tein Swaniini Boracol-hoidon viime vuoden keväänä ja kaikki kasvustot lähtivät. Aiemmin kiskojen juuret alkoivat vihertää jo kauden puolivälissä.
Muut tiikinhoitoaineet koittavat palauttaa tiikin alkuperäisen öljyn ja tummuuden ja siitähän ei tiikkikannessa ole kyse. (Tiikkikansi harmaantuu koska se on sen luonne.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701