Siis onko muilla vaikeuksia liberon nettisivujen kanssa? Tiedän, että olen rekisteröitynyt sinne ja olen saanut kotiinkin postia, mutta en pääse sisälle nettisivuille.
Olen joko unohtanut salasanan tai jotain.. mutta vaikka laitan salasana kyselyn, niin en saa vastausta.
Olisi kiva saada tietää niistä pupumerkeistä. Meilläkin niitä on jo pino, mutta kun en tiedä mitä niillä pitää tehdä ja mitä niillä voisi saada????
Ja ilmeisesti ainoan infon voi saada nettisivujen kautta, jos on rekisteröitynyt.
liberon nettisivut
köpö
2
742
Vastaukset
- heinä25
Tuohon salasanajuttuun en osaa sanoa mitään mut noista keräilyjutuista sen verran että tietoa niistä ei ole liberon nettisivuille vieläkään tullut. Piti tulla toukokuun loppuun mennessä mutta eipä ole sivuilla mitään tapahtunut.
- kassu30
voiko joku ilmoittaa mistä voi tehdä oman netti sivun kun laittaisin sää tietoja sinne ilmottakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769062Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422728
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto382207Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681715
- 181649