Ihan vaan tiedoksi kun täällä noita kaikenlaisia mulkkuja(audi, toijota,vw ja jne) liikkuu niin hakekaa tietoja aluksi tuolta http://www.btcf.fi/
ilmainen ja jos haluatte kirjoittaa niin vaatii rekisteröitymisen. Sitten kun bemari hankittu niin kannattaa liittyä tänne http://www.bmwclub.fi/.
Sen jälkeen hommat luonnistuu ilman turhia häiriköitejä. Ja apua saa AINA joka ongelmaan sekä tapaat muita onnellisia harrastajia joilla sama ajatusmaailma.
BMW tietoa
Bemaristeille tai sellaisek...
3
778
Vastaukset
Tuolta kannattaa tosiaan kysellä apua ongelmiin. Tää Suomi24 palsta ei ole ehkä se kaikkein paras vaihtoehto siihen, ennen kuin tänne saadaan sheriffi. Sen jälkeen täältä pystyy kysymään jo neuvoja.
- mieltä
ite oon ollu tuola jo kauan rekisteröityneenä ja nykyään myös member. Tänne ny voi tulla kuka vaan kirjottamaan paskaa että "mulla oli bemari ja kokoajan jotain vikaa,vaihdoin äkkiä pois". Ite oon saanu joka ongelmaan apua/vinkkejä.
- rane
ny bemaria haluaa? MOPO mikä MOPO!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54678Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434458Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1163488Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063456Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313450Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm402897Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121030Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap74867Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63789- 92733