Valaistunut

sisäinen rauha

Armoton vitu..s?
Taas ohiveto?
Kiero softa?
Tilitulitilimeni-syndrooma?

Haluan vaan ilmoittaa kaikille kanssapelaajille että, I have arrived. Tunne on rauhallinen ja kortit osuu mahtavasti. Tunne muistuttaa samaa kuin rakastuisi aaaah..

Yli Puoli vuotta on peli ollut järjettömän voitollista ja suosta ollaan noustu opiskelemalla (pelaamalla). Tienaan kevyellä pokerityölläni nyt noin $ 50 000kk!
Entisessä työssäni virkamiehenä olisin saanut saman summan kokoon 2½ vuodessa.Siis olettaen että veroprosenttini olisi ollut nolla ja en olisi syönyt tai vuokraa maksanut. Miettikää!

Kun peli alkoi yhtenä sateisena yönä toimimaan se oli hyvin tunteellinen hetki. Uskokaa pois. Voisin verrata sitä esikoispoikani syntymään. Näin kaiken..Siis aloin oikeasti näkemään muiden pelaajien piilokortit. En peliurani alussa voinut ymmärtää miten edistyneet pelaajat ja kovat ammattilaiset voisivat nimetä maan tarkkuudella ison pöydän pelaajien kaikki taskukortit. ON mahdollista.

Ensi viikolla olen menossa tilaamaan uutta autoa. Maasturia you know? Minkä te valitsisitte jos vaihtoehtoina olisi X5, RangeRover ja Lexus?

Mutta muistakaa että vaikka kaikki pääsevät pelaamaan, ei ole mahdollista että kaikki alkaisivat voitollisiksi. Miettikää nyt esim. pianon soittoa. Kaikki osaa pimputtaa, treenalla taidot parantuu..mutta kun se ei lähde niin se ei lähde. Jotkut asiat vaan menevät niin.

7

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen,

on käynyt kuussa (astronautti olisi kärventynyt)

yhtä tosi juttu

• 6-max wannabe

kun vielä pistät limiittit isommaksi. Miksi tyytä vähempään;)

• sisäinen rauha

Haluaisin vielä paljastaa jotakin hyvin oleellista Pokeri-oppaista ja kirjoista.Tää voi tulla jollekin pienoisena yllätyksenä...

Ne eivät kerro miten voitat pelit! Daa! Oletteko huomanneet tuota pientä tärkeää seikkaa?! Kyllä ne kertovat mukavia tarinoita pelistä, positioista, todennäköisyyksistä ja jostakin muustakin epäolennaisesta mutta eivät todellisesta voittamisesta.

Pelin kulkua ja strategioita kuvaavat luvut pitäisi kaikissa pokeriraamatuissa nimetä uudestaan.

" Miten pelaat aloittelijaa,päihteessä olevaa ja idioottia vastaan voitollisesti."

Kova väite? Ehkä mutta totisinta totta. Olen itsekin kirjastosta lainannut parhammait pokeriraamatut mutta ne eivät ole tehneet peliäni voitolliseksi. Päinvastoin jopa heikensivät peliäni.

Oikea voittaminen lähtee jostakin aivan muusta. Sen tietävät voittavat pelaajat. Voisin kirjoittaa korttipakan kanteen muutaman neuvon jotka tekisivät monesta oikeasti voittavan. Ja ne samat neuvot voisi kuka tahansa muukin voittava kirjoittaa. Mutta sitä ei kukaan tee. Syy on että se pitää itse hiffata.

• muuta kun

onnitella! onneksi olkoon! toivottavasti vielä itsekin jonain päivänä osaan pelata pokeria niin, että siitä jää voitolle. vielä kerran paljon onnea tämän johdosta

• nukkumaan

vai osaat sanoa mitä kenelläkin on kädessä..
        heh heh

• kännissä-

aamulla taas menet sinne paskaduuniin

• Peter pan

...jos voisit selventää jotenkin tätä "hiffausta" tästä voitolliseta pelityylistäsi tai miksi sitä sanotkaan..Miten siis luet vastustajiesi kortit? Tiedän kyllä teoriassa miten se tehdään, mutta tuon viestisi perusteella olet jotain Patrik Antoniuksen tasoa oleva pelaaja..;)
      Eli olisiko sinulla oikeasti antaa jotain hyviä vinkkejä? Itse pelaan sen verran pientä limiittiä että en usko olevani mikään uhkatekijä vaikka raottaisit salaisuuksien arkkua..Millä sivustolla muuten pelaat ja millä nimimerkillä? Olisi hauska katsoa sinua pelaamassa ja nähdä upeat liikkeesi ja suuret voittosi.Itse olen mielestäni hyvä pelaaja mutta silti jotain puuttuu..:( Turnauksissa olen hyvä, mutta käteispelit tahtovat viedä kassan. Olisiko nuevoja myös tähän ongelmaan?

Jos voit niin laita vaikka s.postia osoitteeseen [email protected] ja kerro lisää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      309
      8581
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      200
      4687
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      32
      3311
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      195
      2634
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      119
      2218
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      101
      1769
    7. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1766
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1688
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      350
      1368
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      170
      1364
    Aihe