Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Valaistunut

sisäinen rauha

Armoton vitu..s?
Taas ohiveto?
Kiero softa?
Tilitulitilimeni-syndrooma?

Haluan vaan ilmoittaa kaikille kanssapelaajille että, I have arrived. Tunne on rauhallinen ja kortit osuu mahtavasti. Tunne muistuttaa samaa kuin rakastuisi aaaah..

Yli Puoli vuotta on peli ollut järjettömän voitollista ja suosta ollaan noustu opiskelemalla (pelaamalla). Tienaan kevyellä pokerityölläni nyt noin $ 50 000kk!
Entisessä työssäni virkamiehenä olisin saanut saman summan kokoon 2½ vuodessa.Siis olettaen että veroprosenttini olisi ollut nolla ja en olisi syönyt tai vuokraa maksanut. Miettikää!

Kun peli alkoi yhtenä sateisena yönä toimimaan se oli hyvin tunteellinen hetki. Uskokaa pois. Voisin verrata sitä esikoispoikani syntymään. Näin kaiken..Siis aloin oikeasti näkemään muiden pelaajien piilokortit. En peliurani alussa voinut ymmärtää miten edistyneet pelaajat ja kovat ammattilaiset voisivat nimetä maan tarkkuudella ison pöydän pelaajien kaikki taskukortit. ON mahdollista.

Ensi viikolla olen menossa tilaamaan uutta autoa. Maasturia you know? Minkä te valitsisitte jos vaihtoehtoina olisi X5, RangeRover ja Lexus?

Mutta muistakaa että vaikka kaikki pääsevät pelaamaan, ei ole mahdollista että kaikki alkaisivat voitollisiksi. Miettikää nyt esim. pianon soittoa. Kaikki osaa pimputtaa, treenalla taidot parantuu..mutta kun se ei lähde niin se ei lähde. Jotkut asiat vaan menevät niin.

7

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen,

      on käynyt kuussa (astronautti olisi kärventynyt)

      yhtä tosi juttu

    • 6-max wannabe

      kun vielä pistät limiittit isommaksi. Miksi tyytä vähempään;)

    • sisäinen rauha

      Haluaisin vielä paljastaa jotakin hyvin oleellista Pokeri-oppaista ja kirjoista.Tää voi tulla jollekin pienoisena yllätyksenä...

      Ne eivät kerro miten voitat pelit! Daa! Oletteko huomanneet tuota pientä tärkeää seikkaa?! Kyllä ne kertovat mukavia tarinoita pelistä, positioista, todennäköisyyksistä ja jostakin muustakin epäolennaisesta mutta eivät todellisesta voittamisesta.

      Pelin kulkua ja strategioita kuvaavat luvut pitäisi kaikissa pokeriraamatuissa nimetä uudestaan.

      " Miten pelaat aloittelijaa,päihteessä olevaa ja idioottia vastaan voitollisesti."

      Kova väite? Ehkä mutta totisinta totta. Olen itsekin kirjastosta lainannut parhammait pokeriraamatut mutta ne eivät ole tehneet peliäni voitolliseksi. Päinvastoin jopa heikensivät peliäni.

      Oikea voittaminen lähtee jostakin aivan muusta. Sen tietävät voittavat pelaajat. Voisin kirjoittaa korttipakan kanteen muutaman neuvon jotka tekisivät monesta oikeasti voittavan. Ja ne samat neuvot voisi kuka tahansa muukin voittava kirjoittaa. Mutta sitä ei kukaan tee. Syy on että se pitää itse hiffata.

      • muuta kun

        onnitella! onneksi olkoon! toivottavasti vielä itsekin jonain päivänä osaan pelata pokeria niin, että siitä jää voitolle. vielä kerran paljon onnea tämän johdosta


      • nukkumaan

        vai osaat sanoa mitä kenelläkin on kädessä..
        heh heh


    • kännissä-

      aamulla taas menet sinne paskaduuniin

    • Peter pan

      ...jos voisit selventää jotenkin tätä "hiffausta" tästä voitolliseta pelityylistäsi tai miksi sitä sanotkaan..Miten siis luet vastustajiesi kortit? Tiedän kyllä teoriassa miten se tehdään, mutta tuon viestisi perusteella olet jotain Patrik Antoniuksen tasoa oleva pelaaja..;)
      Eli olisiko sinulla oikeasti antaa jotain hyviä vinkkejä? Itse pelaan sen verran pientä limiittiä että en usko olevani mikään uhkatekijä vaikka raottaisit salaisuuksien arkkua..Millä sivustolla muuten pelaat ja millä nimimerkillä? Olisi hauska katsoa sinua pelaamassa ja nähdä upeat liikkeesi ja suuret voittosi.Itse olen mielestäni hyvä pelaaja mutta silti jotain puuttuu..:( Turnauksissa olen hyvä, mutta käteispelit tahtovat viedä kassan. Olisiko nuevoja myös tähän ongelmaan?


      Jos voit niin laita vaikka s.postia osoitteeseen [email protected] ja kerro lisää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe