Härkää sarvista :)?

Tytsy vain..

Terveppä kaikille!

Mua kiinnostaisi aika paljon sellainen asia että kumman pitää tehdä aloite naisen vai härkämiehen. Siis millainen härkämies on jos se on kiinnostunut tytöstä "oikeasti", uskaltaako se helposti tehdä aloitteen jos on kiinnostunut muuna kuin ystävänä -onko sen "katselu" kiinnostusta tai millainen käyttäytyminen näin ylipäänsä on tälle merkille tyypillistä.

Tälläisiä kyselen koska oon itse havainnu pienimuotoista kiinnostusta yhtä härkäpoikaa kohtaan enkä tunnu saavan selvää mikä se on miehiään. Vetää puoleensa jotenkin aika vahvasti vaikken tunne miestä vielä kovin hyvin.

Ja koska en tunne ja koska itse olen arka tekemään aloitteita niin olen vain katsellut ja ollut mukava kun ollaan puhuttu sananen sillointällöin ja olen huomannut että toinen on myöskin katsellut joten mun kiinnostus ei taida ihan täysin ykspuolista olla. En vain oikein osaa näitä asioita..

Eli se yksinkertainen kysymys on että onko ujous ja "harkitsevuus" jollain lailla tyypillinen härkäominaisuus.. Tekeekö ne ihastuessaan mitään asioille vai pitääks tässä itse "ottaa härkää sarvista" :).

3

3038

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HärkäMies

Omalta kohdaltani voin sanoa, että tee aloite. Mutta ole varovainen, sillä avaat pandoran lippaan :)
      Ujous on vain pintaa, ja toisen tulkintaa, ei härkä ole oikeasti ujo. Lue leijonan merkistä mitä saat, kun lähestyt härkää. Ja lisää siihen kiintymys ja luotettavuus.

Noh, tulkitse tuosta nyt sitten itse :)

• Kaksostytsy

Vai varovainen..

En oo uskaltanut avata tuota mainitsemaasi pandoran lipasta. Eikse niin mene, että kaikki uusi kiinnostaa ja vaikka ei kannattaisi, niin huvittaisi kokeilla :).

Ehkä joku päivä lähestyn tätä miestä, kun se edelleen kiertelee mun ympärillä mutta ei tee mitään muuta.

• Eiääliö

Horoskooppimerkin perusteella voi päätellä täsmälleen yhtä paljon jonkun luonteesta kuin sen sukunimen viimeisen kirjaimen perusteella.

Ääliöt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6797
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe