Hermot menee Lammin ikkunoiden hyttysverkkojen kanssa

ihan kohta

Viime keväänä meille laitettiin lammin ikkunan uudet hienot ikkunat. Niissä oli ne hyttysverkot silloin valmiina ja syksyllä otettiin ne sitten irti. Eipä tullut tarkkaan katsottua miten ne oli ja nyt ei osatakaan enää laittaa niitä takaisin. Osaisiko joku auttaa? Olisko vaikka kuvaa siitä miten päin noi kumitallat tohon työnnetään?

13

5163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä

hyttysiäkään???

• Kesäkärpäne

Viisi vuotta, eikä kellään neuvoja!

Eipä tullut syksyllä harjoitelluksi mokomaa, kun verkot irroittelin.
      Onneksi tuntipalkkani on olematon!

• mipesu

no et ole ajatellut kysyä tehtaalta neuvoa.

• alkeellista

Eipä taida osata itse tehdaskaan neuvoa... systeemi on tosi alkeellinen, tuotekehitys jäänyt lähtöruutuun

• näin se on
        alkeellista kirjoitti:

Eipä taida osata itse tehdaskaan neuvoa... systeemi on tosi alkeellinen, tuotekehitys jäänyt lähtöruutuun

siksi juuri yksinkertainen on paras kestämään ja toimimaan.
        Ja aivan varmasti kun soittaa tehtaalle niin saa neuvot

• äly hoi.........
        näin se on kirjoitti:

siksi juuri yksinkertainen on paras kestämään ja toimimaan.
        Ja aivan varmasti kun soittaa tehtaalle niin saa neuvot

Olet joko nuori näppäräsorminen tai et tunne koko paikalleenlaitto tai poisottohommaa.... tutustu, niin tiedät mistä on kyse!

Hyttyspoka on keskeneräinen ja toimimaton, siinä ei auta soittokaan!
        Niissä ei ole mitään nostokohtaa tai härpäkettä!

• ei tarvita älyä
        äly hoi......... kirjoitti:

Olet joko nuori näppäräsorminen tai et tunne koko paikalleenlaitto tai poisottohommaa.... tutustu, niin tiedät mistä on kyse!

Hyttyspoka on keskeneräinen ja toimimaton, siinä ei auta soittokaan!
        Niissä ei ole mitään nostokohtaa tai härpäkettä!

meillä se hyttysverkko pitää ainakin kaikki itikat ulkona! en tiedä mitä muuta sen pitäisi tehdä, eli meillä se toimii juuri niin kuin pitääkin ja kerran olen ne pois ottanut ja imurilla puhdistanut ja laittanut takaisin paikoilleen.
        Hyttyspuite paketin mukana tuli asennus ohje joka on niin yksinkertainen ja helppo että ei tarvita edes älyä hyttysverkon asennuksessa

• älyä aina tarvitaan
        ei tarvita älyä kirjoitti:

meillä se hyttysverkko pitää ainakin kaikki itikat ulkona! en tiedä mitä muuta sen pitäisi tehdä, eli meillä se toimii juuri niin kuin pitääkin ja kerran olen ne pois ottanut ja imurilla puhdistanut ja laittanut takaisin paikoilleen.
        Hyttyspuite paketin mukana tuli asennus ohje joka on niin yksinkertainen ja helppo että ei tarvita edes älyä hyttysverkon asennuksessa

Minulla on toisenmerkkiset ikkunat ja hyttyspokat.

Käytin älyä ja imuria - en ottanut edes pokia irti - ja puhdasta tuli!

Minulla ei tullu mitään erillistä hyttyspuitepakettia, ne pokat oli ikkunoissa valmiina kiinni!

Ei tarvita mitään ohjettakaan, kun tuo kiinnityskääntövipu on sitten joko "on" tai "off"

• tällee..
        älyä aina tarvitaan kirjoitti:

Minulla on toisenmerkkiset ikkunat ja hyttyspokat.

Käytin älyä ja imuria - en ottanut edes pokia irti - ja puhdasta tuli!

Minulla ei tullu mitään erillistä hyttyspuitepakettia, ne pokat oli ikkunoissa valmiina kiinni!

Ei tarvita mitään ohjettakaan, kun tuo kiinnityskääntövipu on sitten joko "on" tai "off"

Meillä on Fenestran ikkunat ja sinne uloimpaan karmin kehykseen ne vaan sujautetaan sisäpuolelta , ei ole mitään linkkuja ja eikä työkaluja tarvita.

• LamminFönet
    • mulla_samanlaiset

vanha ohje - ei ulkopokaa tarvii ottaa saranoiltaan

• Anonyymi

Miksi ne verkot pitää ottaa syksyllä pois. Lintujenko takia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6394
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3200
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe