Viime keväänä meille laitettiin lammin ikkunan uudet hienot ikkunat. Niissä oli ne hyttysverkot silloin valmiina ja syksyllä otettiin ne sitten irti. Eipä tullut tarkkaan katsottua miten ne oli ja nyt ei osatakaan enää laittaa niitä takaisin. Osaisiko joku auttaa? Olisko vaikka kuvaa siitä miten päin noi kumitallat tohon työnnetään?
Hermot menee Lammin ikkunoiden hyttysverkkojen kanssa
13
5112
Vastaukset
- niitä
hyttysiäkään???
- Kesäkärpäne
Viisi vuotta, eikä kellään neuvoja!
Eipä tullut syksyllä harjoitelluksi mokomaa, kun verkot irroittelin.
Onneksi tuntipalkkani on olematon! - mipesu
no et ole ajatellut kysyä tehtaalta neuvoa.
- alkeellista
Eipä taida osata itse tehdaskaan neuvoa... systeemi on tosi alkeellinen, tuotekehitys jäänyt lähtöruutuun
- näin se on
alkeellista kirjoitti:
Eipä taida osata itse tehdaskaan neuvoa... systeemi on tosi alkeellinen, tuotekehitys jäänyt lähtöruutuun
siksi juuri yksinkertainen on paras kestämään ja toimimaan.
Ja aivan varmasti kun soittaa tehtaalle niin saa neuvot - äly hoi.........
näin se on kirjoitti:
siksi juuri yksinkertainen on paras kestämään ja toimimaan.
Ja aivan varmasti kun soittaa tehtaalle niin saa neuvotOlet joko nuori näppäräsorminen tai et tunne koko paikalleenlaitto tai poisottohommaa.... tutustu, niin tiedät mistä on kyse!
Hyttyspoka on keskeneräinen ja toimimaton, siinä ei auta soittokaan!
Niissä ei ole mitään nostokohtaa tai härpäkettä! - ei tarvita älyä
äly hoi......... kirjoitti:
Olet joko nuori näppäräsorminen tai et tunne koko paikalleenlaitto tai poisottohommaa.... tutustu, niin tiedät mistä on kyse!
Hyttyspoka on keskeneräinen ja toimimaton, siinä ei auta soittokaan!
Niissä ei ole mitään nostokohtaa tai härpäkettä!meillä se hyttysverkko pitää ainakin kaikki itikat ulkona! en tiedä mitä muuta sen pitäisi tehdä, eli meillä se toimii juuri niin kuin pitääkin ja kerran olen ne pois ottanut ja imurilla puhdistanut ja laittanut takaisin paikoilleen.
Hyttyspuite paketin mukana tuli asennus ohje joka on niin yksinkertainen ja helppo että ei tarvita edes älyä hyttysverkon asennuksessa - älyä aina tarvitaan
ei tarvita älyä kirjoitti:
meillä se hyttysverkko pitää ainakin kaikki itikat ulkona! en tiedä mitä muuta sen pitäisi tehdä, eli meillä se toimii juuri niin kuin pitääkin ja kerran olen ne pois ottanut ja imurilla puhdistanut ja laittanut takaisin paikoilleen.
Hyttyspuite paketin mukana tuli asennus ohje joka on niin yksinkertainen ja helppo että ei tarvita edes älyä hyttysverkon asennuksessaMinulla on toisenmerkkiset ikkunat ja hyttyspokat.
Käytin älyä ja imuria - en ottanut edes pokia irti - ja puhdasta tuli!
Minulla ei tullu mitään erillistä hyttyspuitepakettia, ne pokat oli ikkunoissa valmiina kiinni!
Ei tarvita mitään ohjettakaan, kun tuo kiinnityskääntövipu on sitten joko "on" tai "off" - tällee..
älyä aina tarvitaan kirjoitti:
Minulla on toisenmerkkiset ikkunat ja hyttyspokat.
Käytin älyä ja imuria - en ottanut edes pokia irti - ja puhdasta tuli!
Minulla ei tullu mitään erillistä hyttyspuitepakettia, ne pokat oli ikkunoissa valmiina kiinni!
Ei tarvita mitään ohjettakaan, kun tuo kiinnityskääntövipu on sitten joko "on" tai "off"Meillä on Fenestran ikkunat ja sinne uloimpaan karmin kehykseen ne vaan sujautetaan sisäpuolelta , ei ole mitään linkkuja ja eikä työkaluja tarvita.
- LamminFönet
Linkissä virallinen asennuskuva.
http://kuvapilvi.fi/k/yZlC.jpeg - mulla_samanlaiset
vanha ohje - ei ulkopokaa tarvii ottaa saranoiltaan
- Anonyymi
https://dfcoxw2hruzvo.cloudfront.net/file/a0560715-2e7c-4a90-a3bb-88616ebba58f/HknXWXayQ_A4_Ikkunoiden_kaytto_ja_huolto_ohjekirja_2016.pdf
Tuolta löysin itselleni avun sivulta 7.- Anonyymi
Miksi ne verkot pitää ottaa syksyllä pois. Lintujenko takia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102443- 842131
- 561687
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581652- 1551570
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531460- 1121200
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261168