Rankkaa rapuna..

tuuliviirikö

..kun ei edes ymmärrä itseään ni miten joku muu voisi ymmärtää mielialojani .
Tänään jos kysyt mitä haluan niin huomena tai tunnin kuluttua se voi olla jo vallan muuta, rasittavaa :))
Spontaani, just ja kun inspis iskee ni järjen ääntä ei kuulu, voi jos joku tulee sanomaan "et onkohan toi ihan järkevää, mieti vielä" No ei sitä ny kerkii ajatella ku hyvä inspis voi mennä ohi tai vaik vaihtua ennenku tulee valmista.

Taloudellinen, kaukana siitä, oisin toki jos rahaa ois tarpeeks tai sais ne vähät riittämään :(

Ainanen kaipuu johonkin mitä ei edes tiedä.

Tunteellinen juuh, yhdessä hetkessä tikahtuu nauruun, sitten voikin jo vähän itkeä tirauttaa mutta ei niin että kukaan näkee, ja sitten ku suututtaa ni voi hitto kun edes osais hillitä ittensä.

Sosiaalinen, tiettyyn rajaan asti, ystävät ja sukulaiset on ihan ok kun tietävät milloin haluan olla rauhassa.

Joskus tuntuu että olen sekameteli soppa jota en saa edes itse lusikoitua.
Jos mun pitäis elää jonkun kanssa joka olisi kuin minä miettisin kaksitoista kertaa mihin olen ryhtymässä.

Tuntuuko muista tältä, vai olenko joku epänormaali rapu

9

2371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu33

      moikka..olen samanlainen tuuliviiri..eipäs ole elämä tylsää...sinkku vielä olen..mut hyvä et naisessa on särmää ja uskaltaa tehä kuin itte haluaa...muut ei komentele meitä hih..millos oot syntynyt mikä päivä...

      • tuuliviirikö

        :) Kivaa etten olekkaan ihan omituinen vaik ei se mua ois sit kai kuitenka häirinny ;)

        Oon syntyny 15.7, Ja tosi kiva lukea noita viestejä, mut nyt en kyl tajuu miks muka meijän kans on vaikee tulla toimee....hmmm.. joo täytyy löytää sen verran nopia kaveri et pysyy käänteis mukana.


    • ihan normaali

      rapu! Sillä tunnen juuri tuollaisen ravun. Ja se ei ole hauskaa, ei kenelläkään.

      Olen kironnut hiljaa mielessäni, että miten ikinä saan sinusta selvyyden - mutta ilmeisesti en tule saamaankaan, jos et itsekään?

      Mutta ihana ihminen olet silti!! Tsemppiä!

    • rapu 12.7

      kuulostat niiiin normaalilta! ihanaa että on muitakin järkeviä immeisiä täällä =)

      kaikki muut tuntuu niin tasaisen harmailta, eikä ne ymmärrä kuningas ideoita saatikka sitä nopeutta jolla ne on toimitettu, joskus kolahtaa ja sitten tirautetaan, mitä sitten, se on meille ravuille normaalia!

      On tuuliviiri sellainen että se pyörii jopa vastatuuleen kun sattuu rapu paikalle...ja jos jokeen hukutaan niin yläjuoksulta meittiä on parasta naarata! ;)

      Meillä on harvoja ystäviä mutta nekin sitä rakkaampia, tiedäthän sen ja ukkeli...jaa-a... se joka ravun rinnalla elää ,on varmasti ravun ehtymättömän rakkauden ansainnut =)

    • rapunainen61

      nyt kuulostaa siltä että murehdit jo sitä että murehdit tai sitä että kohta ehkä taas murehdit! Herranjestas. Nauti omasta luonteestasi juuri sellaisena kuin se on. Tietysti jokaisessa meissä on piirteitä, joita voi kehittää "ympäristöystävällisemmiksi", mutta noin periaatteessa on ihanaa, kun voi kokea monipuolisesti tunteita! Niitä jäykkiä pottuvellissä tönöttäviä ihmisiä on maailma pullollaan, jotka kuolevat sydäreihin, kun patoavat tunteensa muilta.
      Heilu vaan ylös ja alas, eipähän ole tylsää!

    • rokkipapu

      "Ainanen kaipuu johonkin mitä ei edes tiedä. "

      Valitettavasti tiedän tunteen :)

    • Verka

      ... nyt mikään rapujen "yksinoikeus" ole. Meitä löytyy joka lähtöön oli aurinkomerkki sit mikä tahansa. Itse vaaka ja voisin allekirjoittaa lähes kaiken sanomasi:).
      Vaikutat vielä aika nuorelta. Ikä tekee ihmeitä mitä tulee itsetuntemukseen.

    • rapu ravulle

      Ajattellaan tätä positiivisesti, meillä on aina tekemistä ja menemistä. Emme ole mitään sohvaperunoita, paitsi masennuskaudella, 1 min-1 kk.
      Yhden uuden asian kun oppii tai on oppimassa, inspis iskee jo toiseen, uuteen asiaan, paitsi hiki-pinko urheiluun ja toisen voittamiseen..Usein on pieni este, tuolla taloudellisella ja ajan puolella.
      Jaa ha mitähän sitä seuraavaksi tekis, yksin.

    • Kraputus

      Hieman vanha keskustelu,mutta täytyy myöntää että joo-o itte oon aivan prikulleen tollanen Rapu.. Niin tuuliviiri ettei kukaan oikein pysy perässä että mitä mieltä mistäki milloinkin ollaan. Mieli kun saattaa muuttua 5min välein,muutenkin aika räiskyvä luonne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe