Olemme paalamssa Malagasta Barcelonan kautta Suomeen lomalta 27.6. Tarvitsemme majoitusta 27.6.-28.6. Barcelonassa.Meitä on 4 -henkinen perhe, 2 lasta, 8 -ja 2½ -vuotiaat lapset. Vosiko joku ystävällinen majoittaa meidät? Tai neuvoa edullisen majoitusvaihtoehdon. Olemme luotettavia ja mukavia!
Barcelona lasten kanssa
2
840
Vastaukset
- eu01
Matkoilla perheen kanssa olen usein käyttänyt Accor-ketjun hotelleja (mm. Mercure, Ibis, Etap) hyvän hinta/laatu suhteen vuoksi ja sen takia, että huoneisiin mahtuu 2 1 tai 2 2 perheet. Barcelonassa on useita Accorin hotelleja, teidän kannalta ehkä sopivin on kolmen tähden Ibis Barcelona Villadecans http://www.accorhotels.com/frm_fiche_hotel.svlt?code_hotel=5006 . Se sijaitsee lähempänä lentokenttää kuin Barcelonan keskustaa, siinä aikana 2 hengen huone maksaa 49 euroa, 3 hengen huone 66 euroa. Se 3 hengen huone olisi varmaan sopivin teille (valitkaa: 3 aikuista, näkyviin tulee Standard Room with 1 double bed and 1 single bed for 3 adults, varmistakaa sähköpostitse, että 2½ vuotias pääsee ilman lisävuodetta samaan hintaan ja varatkaa ihmeessä). Jos eivät suostu, niin vieressä on halvempi Etap hotelli, 2 huonetta saa hintaan 2 x 39 euroa.
- toivon apua
Kiitos vinkistä, olimme tässä Ibis -hotelisa ja olimme tyytyväisiä. Hyvää kesää! ja kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892