Olemme paalamssa Malagasta Barcelonan kautta Suomeen lomalta 27.6. Tarvitsemme majoitusta 27.6.-28.6. Barcelonassa.Meitä on 4 -henkinen perhe, 2 lasta, 8 -ja 2½ -vuotiaat lapset. Vosiko joku ystävällinen majoittaa meidät? Tai neuvoa edullisen majoitusvaihtoehdon. Olemme luotettavia ja mukavia!
Barcelona lasten kanssa
2
853
Vastaukset
- eu01
Matkoilla perheen kanssa olen usein käyttänyt Accor-ketjun hotelleja (mm. Mercure, Ibis, Etap) hyvän hinta/laatu suhteen vuoksi ja sen takia, että huoneisiin mahtuu 2 1 tai 2 2 perheet. Barcelonassa on useita Accorin hotelleja, teidän kannalta ehkä sopivin on kolmen tähden Ibis Barcelona Villadecans http://www.accorhotels.com/frm_fiche_hotel.svlt?code_hotel=5006 . Se sijaitsee lähempänä lentokenttää kuin Barcelonan keskustaa, siinä aikana 2 hengen huone maksaa 49 euroa, 3 hengen huone 66 euroa. Se 3 hengen huone olisi varmaan sopivin teille (valitkaa: 3 aikuista, näkyviin tulee Standard Room with 1 double bed and 1 single bed for 3 adults, varmistakaa sähköpostitse, että 2½ vuotias pääsee ilman lisävuodetta samaan hintaan ja varatkaa ihmeessä). Jos eivät suostu, niin vieressä on halvempi Etap hotelli, 2 huonetta saa hintaan 2 x 39 euroa.
- toivon apua
Kiitos vinkistä, olimme tässä Ibis -hotelisa ja olimme tyytyväisiä. Hyvää kesää! ja kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725