Kälviällä velloo nyt keskustelu lasten kodinhoidontuesta. Tuleeko kellään mieleen mistä rahat? Nostetaanko vesimaksuja, veroprosenttia?Vai mistä pihistetään? Vanhustenhoidostako vai mistä? Kyseistä lisästähän pystyy nauttimaan vain hyväpalkkaisten rouvat joiden ei tarvi olla töissä muutoinkaan ja sellaiset jotka työskentelevät kotona eli maanviljelijöiden rouvat! Ovelta ovelle nimien keruu ei kerro totuutta asiasta.
KÄLVIÄN KUNTALISÄ
6
1312
Vastaukset
- nimimerkki
Olen samaa mieltä , kuntalaisethan sen itse joutuvat kustantamaan eikä nimeä annettaessa varmaan tullut mieleen mistä raha otetaan.Lisäksi keräyksen aloittaja antoi virheellistä tietoa asuvansa Peltokorvessa ja olevansa heidän asialla vaikka asuukin ihan keskustassa.Ja vertaus koiraveroon oli kyllä ihan irti asiasta.
- on niin pieni
ettei sillä loppujen lopuksi ole varmaan kenenkään taloutta suuresti liikuttava vaikutus suuntaan eikä toiseen.
Meillä on kolme lasta hoidettu koulun alkamiseen saakka kotona ja ilman mitään tukeja tai muita avustuksia, rikkaita ei todellakaan olla mutta pärjätty ollaan.
Tuohan on oma valinta jäätkö kotiin lapsia hoitamaan, ei sitä rahan vuoksi pidä tehdä :) - parpala
on niin pieni kirjoitti:
ettei sillä loppujen lopuksi ole varmaan kenenkään taloutta suuresti liikuttava vaikutus suuntaan eikä toiseen.
Meillä on kolme lasta hoidettu koulun alkamiseen saakka kotona ja ilman mitään tukeja tai muita avustuksia, rikkaita ei todellakaan olla mutta pärjätty ollaan.
Tuohan on oma valinta jäätkö kotiin lapsia hoitamaan, ei sitä rahan vuoksi pidä tehdä :)se hoitaa joka lapsia tekee
- Mäkelä..--
parpala kirjoitti:
se hoitaa joka lapsia tekee
Onko Parpalalla paljon lapsia???
- Kälviäläinen
Miksi minun pitää viedä lapseni hoitoon ja mennä hoitamaan muualle esim. lapsia.
Koska minun on pakko, 294 e kodinhoitotuki ei riitä perheen elätykseen.. Kuntalisä olisi auttanut minua jäämään kotiin pienen lapsen kanssa edes vähäksi aikaa.. nyt vien hoitoon ja käyn työssä, kuntahan se hoitomaksun enimmäkseen maksaa, minä maksan vain pienen osan siitä.Elikkä kunta häviää minun kanssani.
- mulperi?
Kokkola maksaa kun liitytte Kokkolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1224835Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1854518Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1191953- 4031721
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331482Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann71269Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3781225- 751145
- 741055
- 921008