Nyt on senkin saanut vihdoin nähdä!!!Ihramaha,kalju hikiotsa ja söi makkaraa..grillillä..ahhh!!!!
KOUVOLAN KOMEIN KUNDI!!!!!
17
2975
Vastaukset
- grillil
se oli?
- kaljamahainen mies
Ite olit varmaan Kouvolan kaunein malli tjsp....
Miksei ihmiset saa olla mitä on? Vittuako se sulle kuuluu jos juon kaljaa ja syön makkaraa. Mieluummin hikoilen kuin palelen. Itseeni olen silti tyytyväinen. Vituttaa tuollaiset piipertäjät, joilla ei ole muuta tekemistä kun arvostella toisten ulkonäköä. Useimmat tuntemani ns. yleisen mielipiteen mukaan "kauniit" ihmiset ovat päästään tyhmiä kuin saapas ja elämänsisältö on pelkkää pintaliitoa. Se heille suotakoon, mutta antakaa minun kasvattaa mahaani rauhassa! Saatanan kyylät.- gefa
Yleensä muita arvostelevat ihmiset ovat itse pirun rumia ja vastenmielelisiä.
Arvostelun tarve johtuneekin jonkilaisesta omaan egoon liittyvästä ongelmasta. - kaunotar.
Äläs nyt keuhkoo...MINÄ olen sekä KAUNIS että ÄLYKÄS!!!:):):)
- totuus!
gefa kirjoitti:
Yleensä muita arvostelevat ihmiset ovat itse pirun rumia ja vastenmielelisiä.
Arvostelun tarve johtuneekin jonkilaisesta omaan egoon liittyvästä ongelmasta.TUOSSA TULIKIN TOTUUS! KIITOS GEFA!!!
- mahtavaa:)
kaunotar. kirjoitti:
Äläs nyt keuhkoo...MINÄ olen sekä KAUNIS että ÄLYKÄS!!!:):):)
Todella onnekasta olla kaunis, älykäs ja suosittu!! Ota kaikki irti siitä ja ole onnellinen!
- edellinen.
mahtavaa:) kirjoitti:
Todella onnekasta olla kaunis, älykäs ja suosittu!! Ota kaikki irti siitä ja ole onnellinen!
Joo, yritetään!:)
(Yleensä se kyllä vaatii sen, että häivyn Kouvolasta. Kouvolassa on liikaa kateellisia eukk...naisia.)
- wawe
hei ikinuori, muistappa se, että sullakin noi päivät kuluu. Et huomaakkaan ku olet samassa jamassa.
- sdfksldkfj
Se oli varmaan joku läski paperimies kesäfiiliksissä...niillä on ihan omanlaisensa "charmi"...
- sellulit
ja muna haisee vanhalle majoneesille...
- uskaltautunut
ulos kaiken kansan pällisteltäväksi ???
Oih, ja voih, mitä minä olenkaan missannut. Kyllä tuon kaiken kansan sanasepon ulkoilun olisin halunnut itsekin nähdä :) .- .....................
Kihh hih hii!!! =)
- tumpelo..87
komein sonni täältähän se löytyy...=) ei pysty mulliganssin naiset vastustamaan charmiani!!=)
- tuomo.on.pakkohoidossa
missä viipyy läskipillu-kommentit?
- Tumpelo....87
Minä en tarvitse muuta hoitoa kun mulliganssin pilluhoitoa....sinä voit mennä hoitamaan pääkoppasi kuntoon kun ei kiinnosta kun munat!!=)
- tuhmelo...89
juurikin näin!!...=) tuomo puhu jälleen asiaa!!...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733