KOUVOLAN KOMEIN KUNDI!!!!!

ahhh.....mhhh....

Nyt on senkin saanut vihdoin nähdä!!!Ihramaha,kalju hikiotsa ja söi makkaraa..grillillä..ahhh!!!!

17

2977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grillil

se oli?

• kaljamahainen mies

Ite olit varmaan Kouvolan kaunein malli tjsp....
      Miksei ihmiset saa olla mitä on? Vittuako se sulle kuuluu jos juon kaljaa ja syön makkaraa. Mieluummin hikoilen kuin palelen. Itseeni olen silti tyytyväinen. Vituttaa tuollaiset piipertäjät, joilla ei ole muuta tekemistä kun arvostella toisten ulkonäköä. Useimmat tuntemani ns. yleisen mielipiteen mukaan "kauniit" ihmiset ovat päästään tyhmiä kuin saapas ja elämänsisältö on pelkkää pintaliitoa. Se heille suotakoon, mutta antakaa minun kasvattaa mahaani rauhassa! Saatanan kyylät.

• gefa

Yleensä muita arvostelevat ihmiset ovat itse pirun rumia ja vastenmielelisiä.

Arvostelun tarve johtuneekin jonkilaisesta omaan egoon liittyvästä ongelmasta.

• kaunotar.

Äläs nyt keuhkoo...MINÄ olen sekä KAUNIS että ÄLYKÄS!!!:):):)

• totuus!
        gefa kirjoitti:

Yleensä muita arvostelevat ihmiset ovat itse pirun rumia ja vastenmielelisiä.

Arvostelun tarve johtuneekin jonkilaisesta omaan egoon liittyvästä ongelmasta.

TUOSSA TULIKIN TOTUUS! KIITOS GEFA!!!

• mahtavaa:)
        kaunotar. kirjoitti:

Äläs nyt keuhkoo...MINÄ olen sekä KAUNIS että ÄLYKÄS!!!:):):)

Todella onnekasta olla kaunis, älykäs ja suosittu!! Ota kaikki irti siitä ja ole onnellinen!

• edellinen.
        mahtavaa:) kirjoitti:

Todella onnekasta olla kaunis, älykäs ja suosittu!! Ota kaikki irti siitä ja ole onnellinen!

Joo, yritetään!:)

(Yleensä se kyllä vaatii sen, että häivyn Kouvolasta. Kouvolassa on liikaa kateellisia eukk...naisia.)

• wawe

hei ikinuori, muistappa se, että sullakin noi päivät kuluu. Et huomaakkaan ku olet samassa jamassa.

• sdfksldkfj

Se oli varmaan joku läski paperimies kesäfiiliksissä...niillä on ihan omanlaisensa "charmi"...

• sellulit

ja muna haisee vanhalle majoneesille...

• uskaltautunut

ulos kaiken kansan pällisteltäväksi ???
      Oih, ja voih, mitä minä olenkaan missannut. Kyllä tuon kaiken kansan sanasepon ulkoilun olisin halunnut itsekin nähdä :) .

• .....................

Kihh hih hii!!! =)

• tumpelo..87

komein sonni täältähän se löytyy...=) ei pysty mulliganssin naiset vastustamaan charmiani!!=)

• tuomo.on.pakkohoidossa

missä viipyy läskipillu-kommentit?

• Tumpelo....87

Minä en tarvitse muuta hoitoa kun mulliganssin pilluhoitoa....sinä voit mennä hoitamaan pääkoppasi kuntoon kun ei kiinnosta kun munat!!=)

• tuhmelo...89

juurikin näin!!...=) tuomo puhu jälleen asiaa!!...=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5368
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4924
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4075
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3618
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3305
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52