Pierutauti

lähti......

8

2001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä?

      Merisuolaako sie kokeilit vai mitä??

      • lukenut.................

        Merisuolan puute ei aiheuta pierutautia.
        Mutta aiheuttaa heiketynyttä aivotoimintaa,
        Josta kysymyksesi oiva esimekki.


    • tätä mielenkiinnolla

      ja en voi olla kuin samaa mieltä. Mihin olemme kadottaneet se tiedon, joka kansanparantajilla oli/on? Olen aina välttänyt kevyttuotteiden käyttämistä jo senkin perusteella, että niissä on mielettömät määrät erilaisia lisäaineita, joita ei ole ihmiskehoon tarkoitettu. Merisuolasta olen kuullut aiemminkin paljon hyvää. Se, että vetää suonta jalasta johtuu myös suolan puutteesta ja tähän olen ottanut suolakiteen suuhun ja tehonnut on. Sittemmin olen alkanut käyttää merisuolaa ainoana suolana ruokaa tehdessäni ja hyvin olen voinut, suonenvedotkin historiaa.

      • suuhun vai persiiseen?

        en ymmärrä mitenkä merisuola voi auttaa ilmavaivoissa??????


      • kerrassaan
        suuhun vai persiiseen? kirjoitti:

        en ymmärrä mitenkä merisuola voi auttaa ilmavaivoissa??????

        Olipas hyvä että eksyin tälle sivulle,Lääketeollisuus tappaa suomessa omaa kansaa pimittämällä,valehtelemalla.Totahan voi sanoa kansan murhaksi,tahallaan sairastuttamiseksi.
        Voi yhrenkerran, tätä kansaa on vedetty nenästä oikein olan takaa.


      • yksinkertaista
        kerrassaan kirjoitti:

        Olipas hyvä että eksyin tälle sivulle,Lääketeollisuus tappaa suomessa omaa kansaa pimittämällä,valehtelemalla.Totahan voi sanoa kansan murhaksi,tahallaan sairastuttamiseksi.
        Voi yhrenkerran, tätä kansaa on vedetty nenästä oikein olan takaa.

        jymäytetään oikein kunnolla. Tuolla hevostallinetissä luki taannoin näistä margariineistä joissa on eläinperäisyä rasvaa. että oksettaa kun tietää,miten tänä päivänä käy teuraille ruhoille.Ne kuljetetaan tiloilta kuolleina ei elävinä ja sitten niitä kerätään ja johan mätänee alkaa ja matoja tulee ym..niin näistä sitten menee matoset eläinrasvat markariinitehtaalle ja eikun syömään.Hyi olkoon.onneks en käytä moisia tuotteita ja nää muut margariinit eikös niissä ollut jotain bensaan tai öljyyn liittyvää tekovaiheessa?Tästä on kyllä tullut jo tv:säkin mutta oliko se viimmesyksynä kun tuli ohjelma.Ja mitäpä vielä myrkkyjä onkaan ruuissa eihän tavallinen ihminen niitä siansaksa selityksiä ymmärrä kun selityksetkin on kemiaa.


      • olet vai mikä?
        suuhun vai persiiseen? kirjoitti:

        en ymmärrä mitenkä merisuola voi auttaa ilmavaivoissa??????

        Sekoitat 1/2 tl merisuolaa aamuiseen kahvikupilliseesi. No, sen jälkeenhän sitä voi miettiä, mihin se pannaan? Itse ainakin join ja toimii todella hyvin. Niin, lähti turhat turvotukset ja vihkisormuksetkin menee taas solahtaen sormeen. Olo on ollut kertakaikkisen mahtava. Kiitos vain vinkin lähettäjälle.


      • siihen auta
        suuhun vai persiiseen? kirjoitti:

        en ymmärrä mitenkä merisuola voi auttaa ilmavaivoissa??????

        vaan lopeta kurrin ja kevytmaidon juonti. Osta kulutusmaitoa 1litra ja lisää siihen keitettyä, jäähdytettyä vettä 3 litraa, niin saat 4 litraa maitoa, joka ei pieretä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe