Pierutauti

lähti......

8

2185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä?

Merisuolaako sie kokeilit vai mitä??

• lukenut.................

Merisuolan puute ei aiheuta pierutautia.
        Mutta aiheuttaa heiketynyttä aivotoimintaa,
        Josta kysymyksesi oiva esimekki.

• tätä mielenkiinnolla

ja en voi olla kuin samaa mieltä. Mihin olemme kadottaneet se tiedon, joka kansanparantajilla oli/on? Olen aina välttänyt kevyttuotteiden käyttämistä jo senkin perusteella, että niissä on mielettömät määrät erilaisia lisäaineita, joita ei ole ihmiskehoon tarkoitettu. Merisuolasta olen kuullut aiemminkin paljon hyvää. Se, että vetää suonta jalasta johtuu myös suolan puutteesta ja tähän olen ottanut suolakiteen suuhun ja tehonnut on. Sittemmin olen alkanut käyttää merisuolaa ainoana suolana ruokaa tehdessäni ja hyvin olen voinut, suonenvedotkin historiaa.

• suuhun vai persiiseen?

en ymmärrä mitenkä merisuola voi auttaa ilmavaivoissa??????

• kerrassaan
        suuhun vai persiiseen? kirjoitti:

Olipas hyvä että eksyin tälle sivulle,Lääketeollisuus tappaa suomessa omaa kansaa pimittämällä,valehtelemalla.Totahan voi sanoa kansan murhaksi,tahallaan sairastuttamiseksi.
        Voi yhrenkerran, tätä kansaa on vedetty nenästä oikein olan takaa.

• yksinkertaista
        kerrassaan kirjoitti:

Olipas hyvä että eksyin tälle sivulle,Lääketeollisuus tappaa suomessa omaa kansaa pimittämällä,valehtelemalla.Totahan voi sanoa kansan murhaksi,tahallaan sairastuttamiseksi.
        Voi yhrenkerran, tätä kansaa on vedetty nenästä oikein olan takaa.

jymäytetään oikein kunnolla. Tuolla hevostallinetissä luki taannoin näistä margariineistä joissa on eläinperäisyä rasvaa. että oksettaa kun tietää,miten tänä päivänä käy teuraille ruhoille.Ne kuljetetaan tiloilta kuolleina ei elävinä ja sitten niitä kerätään ja johan mätänee alkaa ja matoja tulee ym..niin näistä sitten menee matoset eläinrasvat markariinitehtaalle ja eikun syömään.Hyi olkoon.onneks en käytä moisia tuotteita ja nää muut margariinit eikös niissä ollut jotain bensaan tai öljyyn liittyvää tekovaiheessa?Tästä on kyllä tullut jo tv:säkin mutta oliko se viimmesyksynä kun tuli ohjelma.Ja mitäpä vielä myrkkyjä onkaan ruuissa eihän tavallinen ihminen niitä siansaksa selityksiä ymmärrä kun selityksetkin on kemiaa.

• olet vai mikä?

Sekoitat 1/2 tl merisuolaa aamuiseen kahvikupilliseesi. No, sen jälkeenhän sitä voi miettiä, mihin se pannaan? Itse ainakin join ja toimii todella hyvin. Niin, lähti turhat turvotukset ja vihkisormuksetkin menee taas solahtaen sormeen. Olo on ollut kertakaikkisen mahtava. Kiitos vain vinkin lähettäjälle.

• siihen auta

vaan lopeta kurrin ja kevytmaidon juonti. Osta kulutusmaitoa 1litra ja lisää siihen keitettyä, jäähdytettyä vettä 3 litraa, niin saat 4 litraa maitoa, joka ei pieretä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2606
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2264
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1065
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      152
      962
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      878
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      391
      877
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      61
      813
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      101
      742
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      694
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      34
      672
    Aihe