onko muilla kokemuksia v-stomin 1000 -04 mallin nykimisestä,tapahtuu pintakaasulla ajettaessa aika-ajoin tai kun mennään moottorijarrutuksesta varovaiseen kaasun avaukseen,oletan vaivan liittyvän laihoihin seoksiin ja vähäsaasteisuuteen,koska ollut ominaisuutena uudesta asti. Myyvä liike kertoi,että säädetään yhtä ruuvia kääntämällä ja homma kunnossa,tutkin järjestelmää,koska en luottanut tuon liikkeen tietotaitoon,väitän,että ko.laista säätömahd. ei ole olemassakaan,ecu säätää seokset antureiden tietojen mukaan ja sillä hyvä,tietysti vois kokeilla tuon kaasuläpän asentotunnistimen asennon huijausta,mutta lamdan takaisinkytkentä voi tuonkin homman estää???
v-stromin nykiminen
18
2737
Vastaukset
- -07
Moottorin nykiminen on säädettävissä, koska Suzukissa on ainoana merkkinä säädettävä boksi. Mutta tuolle kypärän nykimiselle ei taida ainakaan vakioplexin säädöt riittää. Pituutta 182cm. Muuten kiva peli.
- Turo--Inkeri
ja boksia säätämällä pitäisi poistua. Silloin ei tietenkään käännellä kuin virtuaalisia ruuveja tietokoneen näytöllä.
- sonik
onko hyviä vinkkejä missäpäin tuo virtuaaliruuvin säätö onnistuisi, Lappeenrannassa tuskin osaavaa löytyy??
- Turo--Inkeri
sonik kirjoitti:
onko hyviä vinkkejä missäpäin tuo virtuaaliruuvin säätö onnistuisi, Lappeenrannassa tuskin osaavaa löytyy??
Harpmotor LPR:ssa tai Urheiluliike Kisa Imatralla pystyisi säädön tekemään.
- sonik
Turo--Inkeri kirjoitti:
Harpmotor LPR:ssa tai Urheiluliike Kisa Imatralla pystyisi säädön tekemään.
jep,tää ensimmäinen liike tarjosi sitä ruuvin kääntöä(mitähän ruuvia olisivat kääntäneet)ja Kisa Imatralla sen sijaan hoiti homman ammattitaidolla,kaveri tiesi tarkalleen mitä tehdä,lisäksi antoi vinkkejä muissakin asioissa,mm.jos tuo paljon puhuttu pyörteily häiritsee,niin senkin voi hoitaa pois tai jos etupään kokee hyllyväksi ym.koko tietoisku ja säätö 20e,miks en mennyt aikaisemmin....
- osaajia?
Turo--Inkeri kirjoitti:
Harpmotor LPR:ssa tai Urheiluliike Kisa Imatralla pystyisi säädön tekemään.
Mitkä liikkeet on Hesan-seudulla niitä osaajia näitten V-Stromien säätöhommissa?
- Turo--Inkeri
osaajia? kirjoitti:
Mitkä liikkeet on Hesan-seudulla niitä osaajia näitten V-Stromien säätöhommissa?
JV-Motorsport tai Tuusmotor.
- uusi V-stromi 650
Turo--Inkeri kirjoitti:
JV-Motorsport tai Tuusmotor.
Toisessa noista mainitsemassasi liikkeestä toimii seuraavasti:
Rikastamalla 2,5 %. Se kuulemma maahantuojan ohje! Miten hemmetissä palkällä 2,5 % rikastamisella vois homma hoitua. Ei kait se noin yksinkertainen juttu voi olla.
Nyt tyhjäkäynti pyörii n. 1300r/min
Mikä v...n taukki se siellä maahantuojalla tollasia neuvoja jakelee, vai eikö nää mekaanikon rassut vain tajua asioita? - Lauri II
sonik kirjoitti:
jep,tää ensimmäinen liike tarjosi sitä ruuvin kääntöä(mitähän ruuvia olisivat kääntäneet)ja Kisa Imatralla sen sijaan hoiti homman ammattitaidolla,kaveri tiesi tarkalleen mitä tehdä,lisäksi antoi vinkkejä muissakin asioissa,mm.jos tuo paljon puhuttu pyörteily häiritsee,niin senkin voi hoitaa pois tai jos etupään kokee hyllyväksi ym.koko tietoisku ja säätö 20e,miks en mennyt aikaisemmin....
Miten saa sen ilmavirran pyörteilyn pois?
Ei kai se palkkä pleksin nosto siihen kokonaan auta? Ei ainakaan minun mielestä. - Turo--Inkeri
uusi V-stromi 650 kirjoitti:
Toisessa noista mainitsemassasi liikkeestä toimii seuraavasti:
Rikastamalla 2,5 %. Se kuulemma maahantuojan ohje! Miten hemmetissä palkällä 2,5 % rikastamisella vois homma hoitua. Ei kait se noin yksinkertainen juttu voi olla.
Nyt tyhjäkäynti pyörii n. 1300r/min
Mikä v...n taukki se siellä maahantuojalla tollasia neuvoja jakelee, vai eikö nää mekaanikon rassut vain tajua asioita?ei ne siellä JV:llä ainakaan mitään tajua. Muuten vaan ajelleet kilpaa ja olleet ympyröissä varmaan 20 vuotta mukana. Täysin vahingossa voittivat sen TM:n huoltotestinkin silloin. Joo ja ei ne varmaan Suzukillakaan mitään tiedä - ainakaan tähän suoli24 täydelliseen tietämykseen verrattuna!! Taidankin kysellä huolto-ohjeet pyörääni seuraavan kerran sinulta.
Onko trolli nyt taas kerran päättänyt että ei juupeli se asia vaan voi olla näin. Nykiminen saadaan yleensä korjattua säätämällä ala-alueelle hieman enemmän polttoainetta. Varsin simppeli säätö kun on oikeat laitteet, kesto n.5-10 minuuttia. Mutta ei kun perkele se ei voi olla näin ja valivalivalivali. - Lauri II
Turo--Inkeri kirjoitti:
ei ne siellä JV:llä ainakaan mitään tajua. Muuten vaan ajelleet kilpaa ja olleet ympyröissä varmaan 20 vuotta mukana. Täysin vahingossa voittivat sen TM:n huoltotestinkin silloin. Joo ja ei ne varmaan Suzukillakaan mitään tiedä - ainakaan tähän suoli24 täydelliseen tietämykseen verrattuna!! Taidankin kysellä huolto-ohjeet pyörääni seuraavan kerran sinulta.
Onko trolli nyt taas kerran päättänyt että ei juupeli se asia vaan voi olla näin. Nykiminen saadaan yleensä korjattua säätämällä ala-alueelle hieman enemmän polttoainetta. Varsin simppeli säätö kun on oikeat laitteet, kesto n.5-10 minuuttia. Mutta ei kun perkele se ei voi olla näin ja valivalivalivali.Älähän hikeenny, Turo hyvä! Kukas tässä olisi väittänytkään, että kyseessä olisi ollut just se JV.
Missäs päin se JV on tarkalleen? - sonik
uusi V-stromi 650 kirjoitti:
Toisessa noista mainitsemassasi liikkeestä toimii seuraavasti:
Rikastamalla 2,5 %. Se kuulemma maahantuojan ohje! Miten hemmetissä palkällä 2,5 % rikastamisella vois homma hoitua. Ei kait se noin yksinkertainen juttu voi olla.
Nyt tyhjäkäynti pyörii n. 1300r/min
Mikä v...n taukki se siellä maahantuojalla tollasia neuvoja jakelee, vai eikö nää mekaanikon rassut vain tajua asioita?jep omaani tehty säätö seuraava;joutokäynti etusylinteri 2,5% takimmainen 2,0%, low 0%,mid. 5% ja high 10% toimii hyvin ja nykyt loppui kuten jo kerroinkin,ei tosin mikään kunnon ohjelmointi,koska muistiin ei jää mitään,eli kun akunkenkä irroitetaan,palautuu ennalleen,tuohon pyörteilyyn ovat kokeilleet lasi ylös ja välipaloilla kallistusta kuskiin päin eli tulee lähemmäksi.
- Turo--Inkeri
sonik kirjoitti:
jep omaani tehty säätö seuraava;joutokäynti etusylinteri 2,5% takimmainen 2,0%, low 0%,mid. 5% ja high 10% toimii hyvin ja nykyt loppui kuten jo kerroinkin,ei tosin mikään kunnon ohjelmointi,koska muistiin ei jää mitään,eli kun akunkenkä irroitetaan,palautuu ennalleen,tuohon pyörteilyyn ovat kokeilleet lasi ylös ja välipaloilla kallistusta kuskiin päin eli tulee lähemmäksi.
Suzukin E-Prom systeemi tallentaa ruiskunsäätöön tehdyt muutokset, ja ne säilyvät aivan samoin kuin esim. fi-systeemin vikakoodit myös silloin, mikäli akunkenkä irroitetaan.
Elikkä taas HTT:n "info" on väärässä. Mutta jos joku haluaa välttämättä olla tästäkin asiasta eri mieltä, niin on sitten aivan vapaasti. - Turjake...
Turo--Inkeri kirjoitti:
Suzukin E-Prom systeemi tallentaa ruiskunsäätöön tehdyt muutokset, ja ne säilyvät aivan samoin kuin esim. fi-systeemin vikakoodit myös silloin, mikäli akunkenkä irroitetaan.
Elikkä taas HTT:n "info" on väärässä. Mutta jos joku haluaa välttämättä olla tästäkin asiasta eri mieltä, niin on sitten aivan vapaasti.-Impi taas saa olla ylpeä itsestään, kun noin vakuuttavasti sanoo "minun sanani on laki" LEX TURO-INKERI
- Turo--Inkeri
Turjake... kirjoitti:
-Impi taas saa olla ylpeä itsestään, kun noin vakuuttavasti sanoo "minun sanani on laki" LEX TURO-INKERI
Olen sen muilta kuullut, tosin taho mistä kuulin, ansaitsee leipänsä Suzukien huoltamisen parissa. Ja omaankin pyörääni on tehty juuri noita ko. säätöjä, eikä ne ole muuttuneet akun ollessa irti. Joten näillä perusteilla ainakin itse pitäisin sitä melkoisena ihmeenä, mikäli asia olisikin jotenkin toisin.
- Lauri II
Turo--Inkeri kirjoitti:
ei ne siellä JV:llä ainakaan mitään tajua. Muuten vaan ajelleet kilpaa ja olleet ympyröissä varmaan 20 vuotta mukana. Täysin vahingossa voittivat sen TM:n huoltotestinkin silloin. Joo ja ei ne varmaan Suzukillakaan mitään tiedä - ainakaan tähän suoli24 täydelliseen tietämykseen verrattuna!! Taidankin kysellä huolto-ohjeet pyörääni seuraavan kerran sinulta.
Onko trolli nyt taas kerran päättänyt että ei juupeli se asia vaan voi olla näin. Nykiminen saadaan yleensä korjattua säätämällä ala-alueelle hieman enemmän polttoainetta. Varsin simppeli säätö kun on oikeat laitteet, kesto n.5-10 minuuttia. Mutta ei kun perkele se ei voi olla näin ja valivalivalivali.Kun uuden pyörän saa alle, niin on jotenkin vain yliherkkä kaikelle mikä liittyy uuteen ajokkiin.
Kyllä ne em. liikkeet ihan asiallisia ja ammattitaitoisia ovat molemmat. Samat säädöt tekeevät 650.seen. Vain tyhjäkäynti säädettävissä käsipelillä. Sen voi itse säädellä mieleiseksi.
Ne Inkerin antamat "arvot" ei ole mitenkään viralliset maahantuojan arvot ja vaikeatajuiset.
Vaan näyttäävät säätävän samoilla ohjeilla pyöriä liikkeestä riippumatta. Tietty kokemukseen perustuva säätely oma lukunsa.
Hyvää kesää! - nuikkunen
Turo--Inkeri kirjoitti:
ei ne siellä JV:llä ainakaan mitään tajua. Muuten vaan ajelleet kilpaa ja olleet ympyröissä varmaan 20 vuotta mukana. Täysin vahingossa voittivat sen TM:n huoltotestinkin silloin. Joo ja ei ne varmaan Suzukillakaan mitään tiedä - ainakaan tähän suoli24 täydelliseen tietämykseen verrattuna!! Taidankin kysellä huolto-ohjeet pyörääni seuraavan kerran sinulta.
Onko trolli nyt taas kerran päättänyt että ei juupeli se asia vaan voi olla näin. Nykiminen saadaan yleensä korjattua säätämällä ala-alueelle hieman enemmän polttoainetta. Varsin simppeli säätö kun on oikeat laitteet, kesto n.5-10 minuuttia. Mutta ei kun perkele se ei voi olla näin ja valivalivalivali.On muuten tosi hyväin pyörä ajaa tää V-S. 650.
Laitatin sellaiset 46 litraiset Givi-laukut kylkiin. Aika komia peli ja abs,.. namm!
- Lauri II
Onkos tässä -07 mallissa ollenkaan tyhjäkäynnin säätö-ruuvia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis4357442Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai936156Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j2085642Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse1625104Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r334483Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi914358Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1163590Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s203588Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan673578HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok833514