Omistan tuon merkkisen kypärän. Muuten kypärä olisi hyvä, on avattava, on huurtumaton visiiri ja aurinkolippa.
Mutta se avausmekanismin puoleinen suhina korvaan on häiritsevä, jos pitää vasenta kättä ajaessa sen mekanismin päällä, ei kuulu mitään suhinaa. Mutta eihän sitä voi koko ajan ajaa vasen käsi korvalla. Onko muilla samaa ongelmaa.
Schuberth Concept
4
2331
Vastaukset
- ollut
Meillä on perheessä kaksi Schuberthin Conceptia eikä kummassakaan ole tuollaista ominaisuutta. Onkohan omassasi jotain vikaa? Onko takuu voimassa?
- K100RS
Ei kypärässäsi välttämättä mitään vikaa ole. Kypärän ulokkeisiin aina ottaa ajoviima. Minulla on Concept ja vanhalla BMW:llä ajaessa se paukkuu ja ulisee niin vietävästi. Lienee niin, että kysymys on pyörästä ja sen katteiden muodosta, ja että miten ilmavirta muuten pyörteilee ajaessa, ja miten nämä pyörteet kohdistuvat kypärään.
- edelliseen
olen kanssa itse kuullut joidenkin valittavan kyseisen kypärän vinkumista samalla tavalla ja kyllähän tuo pyörä vaikuttaa siihen paljoltikin.
- kyllä suhisee
sama vika täälläkin alkaa painaa otsaa pitenmällä reissulla vaikka koko on muuten sopiva...suhisee justiisa avausmekanismin kohdalta pyöräni on 2007 mallin honda cbr 1100 ei syy pyörässä kyllä syy löytyy kypärästä, ilmastointiteipin pala meganismin päälle ja menoksi,maailman äänettömin kypärä....mainostetaan 50% hiljaisemmaksi kuin muut kypärät...tulikin ostettu paska....en suosittele...kypä on muutenkin lelun oloinen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522914952Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään1033641Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka293183Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672400Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032375TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain941605Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281349- 411336
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli761333- 691039