Ajatuksena kerätä 30v täyttävälle mieshenkilölle selviytymispakkaus... eli nyt vinkatkaa mitä kaikkea pientä vois laittaa sinne... ajatus ei kulje itsellä. Omassa toiveessa ois keksiä 30 pientä asiaa/lahjaa sinne. Kaverilla löytyy huumorintajua paljon, joten paketissa saa oikeestaan olla mitä vaan :)
Kiitos etukäteen
30v:lle "selviytymispakkaus"
2
13691
Vastaukset
- tähti
Selviytymispakkaus Elämään:
patteri, virtaa elämään
hammastahnaa, hammaspeikot kuriin
vaseliinia, ja taas luistaa
suklaata, suruun ja ikävään
laastaria, kun elämä satuttaa
purkkaa, hengitys raikkaaksi
tulitikut, että edes joskus sytyttää
tuikkukynttilä, lämpöä ja valoa synkkiin hetkiin
kondomin, lataa ja varmista
hakaneula, monikäyttöinen ja yksinkertainen pulmanratkaisija
särkylääke, kipuun ja kolotukseen
kosteuspyyhe , hygienia kuntoon
nenäliinapaketti , kyynelten kuivaamiseen
vessapaperia, silloin kun hätä on suurin
jotain juomista, esim. yllättävään janoon
tuikkivia tähtiä, näyttää tien, johdattaa elämässä
joku yhteinen kuva teistä, tästä muistat että olen aina lähelläsi jos tarvitset minua
sisuja, lisäsisua
kynä, paperi ja kondomi, kaikki tarvittavat panovälineet
suukkoja, pusupulan yllättäessä
kello, lisä aikaa
muistikortti/muistitikku, lisä muistia
pelikortit, pelihimon yllättäessä
lämpölaput, kun paleltaa
pieni hiuslakkapullo, huonoihin hiuspäiviin- loistavia ehdotuksi
pikkasen muunneltuna toimii täydellisesti. kiitos!!! oma pää ei ois millään riittäny:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131