Pitääkö tuo saarijärven ohje paikkaansa yleisesti:
http://www.saarijarvi.fi/palo/ohjeet/autotalli.htm
Eli sisäpinnat saisi olla palavaakin materiaalia eikä kaksinkertainen kipsilevy välttämättömyys. Vesikattoon ulottuvaa osastoivaa seinää taas ei tarvita lainkaan jos laittaa kaksinkertaiset kipsilevyt joka pintaan?
autotallin palosuojaus
hullu rakentaja
5
2098
Vastaukset
- sama koko
suomessa, nuo ratkaisut antaa aikaa ihmisten pelastua ja palokunnan tulla suorittamaan jälkivartiointia.
- Jimbo-boy
Saarijärven esitelehdykän kuvat ovat vain suuntaa-antavia ideapiirustuksia.
Keskimmäisen kuvan mukaan tehden palo luikahtaa sujuvasti yläpohjan onteloon
ja siitä koko rakennuksen päälle.
Parasta on noudattaa lain vaatiman rakennesuunnittelijan sinun taloasi varten
tekemiä hyväksyttyjä kuvia. - ja siihen
autotalli kivestä, ei pala ihan heti
- palavan
ihan hyvin.
- kattotuolitkin
kivestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882