Joo, eli Draft Lottery tulee tapahtumaan tässä 3 tunnin erikois Raw jaksossa. Todella hieno juttu!
Chris Benoitista tulee uusi kamppailija WHC;stä? Nimittäin Saturday Main Eventissä hänet on laitettu Batistan ja Edgen kanssa samaan Tag Team otteluun, johon kuuluu myös MVP.
Raw & Smackdown tulee kuin tuleekin näkymään MTV 3 Max paketilla! TOOODELLLAA HIENOO ASIA! MTV3 huomasi monet pyynnöt, ja tulee lähettämään WWE;tä 2. Kesäkuuta alkaen, eli juuri sopivasti silloin kun koulut loppuvat. HYVÄ MTV3! Nyt pitää hankkia MAX, koska sieltä tulee nyt formulat ja nyt myös WWE!
Draft, muuta asiaa...
9
485
Vastaukset
- kaltainen-pörssi
Vihdoinkin wwe on saanut benoitin WHC kamppailuun,tosiaankin mitä järkeä tuossa snme:ssä on ja se kuulema päivää ennen one night standia.
ja sitten viellä mtv3:sen päätös EI EDELLEEKÄÄN minuun vaikuta :D- Badass
Onhan niissä Tag-matseissakin ollut vaikka mitä miehiä ja nyt jo luulette että Benoit nostetaan tuosta WHC-kuvioihin? Enpä usko, että tapahtuu näinkin pian, vaan Benoit saattaa jopa siirtyä RAWiin ja se olisi ihan järkevää koska SmackDownissa ei ole muita varteenotettavia vastustajia kuin Edge ja Batista. Joten RAWiin vaan WWE Championin, eli John Cenan perään!
- The Phenom
Badass kirjoitti:
Onhan niissä Tag-matseissakin ollut vaikka mitä miehiä ja nyt jo luulette että Benoit nostetaan tuosta WHC-kuvioihin? Enpä usko, että tapahtuu näinkin pian, vaan Benoit saattaa jopa siirtyä RAWiin ja se olisi ihan järkevää koska SmackDownissa ei ole muita varteenotettavia vastustajia kuin Edge ja Batista. Joten RAWiin vaan WWE Championin, eli John Cenan perään!
Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot ja Benoit oli tuossa SNME:in pääottelussa vain sen takia kun siinä oli MVP.
- Badass
The Phenom kirjoitti:
Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot ja Benoit oli tuossa SNME:in pääottelussa vain sen takia kun siinä oli MVP.
''Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot'' Oletko tyhmä? Luuletko, että käsikirjoittajatkin ajattelevat tuolla tavalla? Luulenpa, että häntä ei laiteta enään kuvioihin, koska hänet draftataan RAWiin ja WWE-mestaruuden perään....geez
- The Phenom
Badass kirjoitti:
''Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot'' Oletko tyhmä? Luuletko, että käsikirjoittajatkin ajattelevat tuolla tavalla? Luulenpa, että häntä ei laiteta enään kuvioihin, koska hänet draftataan RAWiin ja WWE-mestaruuden perään....geez
Seuraatko sä ensinäkään mitään huhu sivustoa? se on ihan totta, että Benoitia ei olla nostamassa Main Event kuvioihin mikkitaitojen vuoksi.'
Voin ettiä sulle vaikka sen jutun missä tuosta Benoitin mikki taidoista kerrotaan. - Striper
The Phenom kirjoitti:
Seuraatko sä ensinäkään mitään huhu sivustoa? se on ihan totta, että Benoitia ei olla nostamassa Main Event kuvioihin mikkitaitojen vuoksi.'
Voin ettiä sulle vaikka sen jutun missä tuosta Benoitin mikki taidoista kerrotaan.HUHU-sivustoa! Ne on vain huhuja! Kyllähän Takerikin laitettiin WHC kuvioihinin, vaikka ei mikkiin melkein ollenkaan puhukkaan!
- The_Hitman
Striper kirjoitti:
HUHU-sivustoa! Ne on vain huhuja! Kyllähän Takerikin laitettiin WHC kuvioihinin, vaikka ei mikkiin melkein ollenkaan puhukkaan!
niinhän se huhu väittää, että Benoitia ei nosteta huonojen mikkitaitojen takia.. mut onhan RAW MEssä tällä hetkellä myös Khalikin..
- Badass
The_Hitman kirjoitti:
niinhän se huhu väittää, että Benoitia ei nosteta huonojen mikkitaitojen takia.. mut onhan RAW MEssä tällä hetkellä myös Khalikin..
Ja taitaa huhu olla peräisin tältä samalta sivulta, mistä aikoinaan GD:kin vetäisi mainiot huhunsa :D
Joo läppä oli, älkää suuttuko. - The_Hitman
Badass kirjoitti:
Ja taitaa huhu olla peräisin tältä samalta sivulta, mistä aikoinaan GD:kin vetäisi mainiot huhunsa :D
Joo läppä oli, älkää suuttuko.ei ollut täältä peräisin, muistan lukeneeni sen joltain painisivulta. mut huhu on huhu, ihan sama mistä sen lukee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531