Draft, muuta asiaa...

Striper

Joo, eli Draft Lottery tulee tapahtumaan tässä 3 tunnin erikois Raw jaksossa. Todella hieno juttu!

Chris Benoitista tulee uusi kamppailija WHC;stä? Nimittäin Saturday Main Eventissä hänet on laitettu Batistan ja Edgen kanssa samaan Tag Team otteluun, johon kuuluu myös MVP.

Raw & Smackdown tulee kuin tuleekin näkymään MTV 3 Max paketilla! TOOODELLLAA HIENOO ASIA! MTV3 huomasi monet pyynnöt, ja tulee lähettämään WWE;tä 2. Kesäkuuta alkaen, eli juuri sopivasti silloin kun koulut loppuvat. HYVÄ MTV3! Nyt pitää hankkia MAX, koska sieltä tulee nyt formulat ja nyt myös WWE!

9

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltainen-pörssi

      Vihdoinkin wwe on saanut benoitin WHC kamppailuun,tosiaankin mitä järkeä tuossa snme:ssä on ja se kuulema päivää ennen one night standia.

      ja sitten viellä mtv3:sen päätös EI EDELLEEKÄÄN minuun vaikuta :D

      • Badass

        Onhan niissä Tag-matseissakin ollut vaikka mitä miehiä ja nyt jo luulette että Benoit nostetaan tuosta WHC-kuvioihin? Enpä usko, että tapahtuu näinkin pian, vaan Benoit saattaa jopa siirtyä RAWiin ja se olisi ihan järkevää koska SmackDownissa ei ole muita varteenotettavia vastustajia kuin Edge ja Batista. Joten RAWiin vaan WWE Championin, eli John Cenan perään!


      • The Phenom
        Badass kirjoitti:

        Onhan niissä Tag-matseissakin ollut vaikka mitä miehiä ja nyt jo luulette että Benoit nostetaan tuosta WHC-kuvioihin? Enpä usko, että tapahtuu näinkin pian, vaan Benoit saattaa jopa siirtyä RAWiin ja se olisi ihan järkevää koska SmackDownissa ei ole muita varteenotettavia vastustajia kuin Edge ja Batista. Joten RAWiin vaan WWE Championin, eli John Cenan perään!

        Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot ja Benoit oli tuossa SNME:in pääottelussa vain sen takia kun siinä oli MVP.


      • Badass
        The Phenom kirjoitti:

        Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot ja Benoit oli tuossa SNME:in pääottelussa vain sen takia kun siinä oli MVP.

        ''Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot'' Oletko tyhmä? Luuletko, että käsikirjoittajatkin ajattelevat tuolla tavalla? Luulenpa, että häntä ei laiteta enään kuvioihin, koska hänet draftataan RAWiin ja WWE-mestaruuden perään....geez


      • The Phenom
        Badass kirjoitti:

        ''Benoitia ei olla nostamassa WHC kuvioihin syy on heikot mikkitaidot'' Oletko tyhmä? Luuletko, että käsikirjoittajatkin ajattelevat tuolla tavalla? Luulenpa, että häntä ei laiteta enään kuvioihin, koska hänet draftataan RAWiin ja WWE-mestaruuden perään....geez

        Seuraatko sä ensinäkään mitään huhu sivustoa? se on ihan totta, että Benoitia ei olla nostamassa Main Event kuvioihin mikkitaitojen vuoksi.'

        Voin ettiä sulle vaikka sen jutun missä tuosta Benoitin mikki taidoista kerrotaan.


      • Striper
        The Phenom kirjoitti:

        Seuraatko sä ensinäkään mitään huhu sivustoa? se on ihan totta, että Benoitia ei olla nostamassa Main Event kuvioihin mikkitaitojen vuoksi.'

        Voin ettiä sulle vaikka sen jutun missä tuosta Benoitin mikki taidoista kerrotaan.

        HUHU-sivustoa! Ne on vain huhuja! Kyllähän Takerikin laitettiin WHC kuvioihinin, vaikka ei mikkiin melkein ollenkaan puhukkaan!


      • The_Hitman
        Striper kirjoitti:

        HUHU-sivustoa! Ne on vain huhuja! Kyllähän Takerikin laitettiin WHC kuvioihinin, vaikka ei mikkiin melkein ollenkaan puhukkaan!

        niinhän se huhu väittää, että Benoitia ei nosteta huonojen mikkitaitojen takia.. mut onhan RAW MEssä tällä hetkellä myös Khalikin..


      • Badass
        The_Hitman kirjoitti:

        niinhän se huhu väittää, että Benoitia ei nosteta huonojen mikkitaitojen takia.. mut onhan RAW MEssä tällä hetkellä myös Khalikin..

        Ja taitaa huhu olla peräisin tältä samalta sivulta, mistä aikoinaan GD:kin vetäisi mainiot huhunsa :D

        Joo läppä oli, älkää suuttuko.


      • The_Hitman
        Badass kirjoitti:

        Ja taitaa huhu olla peräisin tältä samalta sivulta, mistä aikoinaan GD:kin vetäisi mainiot huhunsa :D

        Joo läppä oli, älkää suuttuko.

        ei ollut täältä peräisin, muistan lukeneeni sen joltain painisivulta. mut huhu on huhu, ihan sama mistä sen lukee...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe