Sain tuossa viikko sitten lääkityksen paniikkikohtauksiin (xanor 0,5mg)lääkäri sano että ota tabletti vasta kuin kohtaus tulee...nyt en meinaa uskaltaa lähteä kauppaan/minnekkään muualle kohtauksen pelossa koska eihän se tabletti heti auta. Nyt sitten on tullut myös semmonen ongelma että on tuo alkoholi alkanut maistua vähän turhankin hyvin...koska humalassa ei ainakaan minulla tule kohtauksia ja aamulla on sitten niin huono olo ettei pääse töihin.(enkä kehtaa työpaikalla kertoa tästä ongelmasta) Psykiatrille sain aja torstaiksi..toivottavasti auttaa...onko muita jolla on tuo alkoholi tullut mukaan kuvioihin tämän vaivan yhteydessä??
paniikkihäiriöstä...
='(
2453
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Mulla ei alko ole tullu kuvioihin, mutta xanor 1mg ja enemmän oikeastaan 2-3mg:a menee liiankin nopsaan :( Olen jo koukussa siihen, kun se tuo myös hyvänolon tunteen.. Pitäis löytää muitakin keinoja hallita paniikkikohtauksia, mut en vaan tiedä miten..
mielestäni alkoholin käyttö pahentaa koko asiaa. Itsellä tuli kankkusten aikana hirveät pelkotilat ja otin niihin joskus lääkettä (Xanor, diapam ja loppuvaiheessa Risolid). Kun loppui alkoholin käyttö, loppuivat myös paniikkihäiriöt. Nykyisin tosin on tullut jälkitiloja (raitistuin pari vuotta sitten), lähinnä sairauden pelkoja. Kannattaa miettiä, onko lääke hyväksi jatkuvasti käytettynä. Se vaan lykkää ongelmaa tai sitten parhaassa tapauksessa sen avulla voi voittaa ne pelkotilat, mutta vaarana on jäädä lääkekoukkuun. Omat aivot eivät sitten enää tuota mielihyvähormoneita vai mitä ne nyt ovatkaan, vaan tarvitsevat sen kemiallisen stimulaation.