Onko kukaan lukenut kyseistä kirjaa? Kirjasta on vissiin tulossa elokuva, eikai jo ilmestyny? Ja nyt on suomeks tulossa siitä jatko osa syyskuussa.. Odotan innolla.
Vastaukset 2
- Nimetön
Kirja on loistava, olen lukenut sen useampaan kertaan. Tosin petyin jotenkin kirjan loppuun. siitä huomaa joka lukukerralla jotain uutta.
Olen yrittänyt kuukauden verran tilata englannin kielistä osaa kyseiseen kirjaan, haluan nähdä "eroaako" se paljon suomennoksesta.
Elokuvaa ei minun tietääkseni ole vielä edes alettu tekemään (en todellakaan ole asiasta varma), mutta tekijäoikeudet on kyllä myyty.
Odotan myös innolla toista osaa(joka muistaakseni ilmestyy 26.9?) ja se pitää kyllä saada omaksi.
Kirjastahan on ilmestynyt, tai ainakin on tekeillä kolmas osa Eclipse(en tiedä milloin suomennetaan). Ja lukemani mukaan Meyer on ainakin suunnitellut tekevänsä Houkutus-kirjan Edwardin näkökulmasta, jota odotan INNOLLA! - mansikkatytto
Kirja on loistava, olen lukenut sen useampaan kertaan. Tosin petyin jotenkin kirjan loppuun. siitä huomaa joka lukukerralla jotain uutta.
Olen yrittänyt kuukauden verran tilata englannin kielistä osaa kyseiseen kirjaan, haluan nähdä "eroaako" se paljon suomennoksesta.
Elokuvaa ei minun tietääkseni ole vielä edes alettu tekemään (en todellakaan ole asiasta varma), mutta tekijäoikeudet on kyllä myyty.
Odotan myös innolla toista osaa(joka muistaakseni ilmestyy 26.9?) ja se pitää kyllä saada omaksi.
Kirjastahan on ilmestynyt, tai ainakin on tekeillä kolmas osa Eclipse(en tiedä milloin suomennetaan). Ja lukemani mukaan Meyer on ainakin suunnitellut tekevänsä Houkutus-kirjan Edwardin näkökulmasta, jota odotan INNOLLA!
*Houkutus (engl. Twilight 2005)
*Uusi kuu (engl. New moon 2006) suomeksi syksyllä 2007
*engl. Eclipse (ilmestyy 2007 Amerikassa)
*Tekeillä ovat myös Breaking Dawn ja Midnight Sun, joka on Houkutus Edwardin näkökulmasta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Stephenie_Meyer
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3442764
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782194- 361794
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791577- 531105
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273940Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248806- 65733
- 40585
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46571